EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

Iprog+ Pro V87 دانلود رایگان+ نصب در Win7/Win10

دانلود رایگان جدیدترین نرم افزار کلون Iprog+ Pro V87. اسکریپت های زیادی اضافه می کند، همه را می توانید از لینک دانلود پیدا کنید.

دانلود رایگان نرم افزار iprog v87
https://share.weiyun.com/4O4FYMCC
رمز عبور: 8ih3dn
حجم: 1004.08 مگابایت
توجه: توسط مهندس eobdtool.co.uk 100% کارکرد آن تست و تایید شده است.

  • زبان: انگلیسی، روسی
  • سیستم عامل: Win7 و Win10 (Win7 توصیه می شود)، Win8 (نیاز به شانس)
  • عملکرد: کیسه هوا، داشبورد، رادیو ماشین، ecu، eeprom، immo، mcu، DPF خاموش و عملکردهای خاص
  • دستگاه سازگار: همه برنامه نویسان iprog pro ECU شامل. شماره مورد SE147-C، SE147-B و SE147-1

توجه: کار با آداپتورهای Probes می‌تواند کار شما را بدون لحیم کاری بسیار آسان‌تر کند.
iPROG+ را فقط می توان از طریق پورت USB 5 ولت به رایانه متصل کرد. اجازه اتصال به منبع تغذیه خارجی 12 ولت را ندهید.

راهنمای نصب iprog pro V86 و V87 همان Iprog V85 است.
Iprog+ Pro Clone V86 کرک دانلود رایگان+ نصب در Win7/Win10

UK Professional OBD2 Tools Online Shop

KTM BENCH 3 IN 1 خواندن و پاک کردن کدهای DTC در TOYOTA INNOVA 2009

این یک تست در مورد نحوه عملکرد KTM BENCH 3 IN 1 در مدل 2009 TOYOTA INNOVA است.

آنچه ما آماده کردیم:
KTM Flash KTM Bench KTM OBD1.20 3 in 1 ECU Programmer
لپ تاپ DELL
TOYOTA INNOVA 2009

چه کار کردیم:
KTM Bench را از طریق کابل OBD به خودرو وصل کنید و با کابل USB به لپ تاپ متصل شوید
دانگل KTM 1.20 32 IN 1 را به لپ تاپ وصل کنید


ماشین رو روشن کن

خیلی مهم!!!
قبل از انجام عملیات مطمئن شوید که نرم افزار KTM BENCH 3 IN 1 مربوطه را دانلود و نصب کرده اید.
لینک های دانلود رایگان به شرح زیر:
1. در مگا:
https://mega.nz/folder/ZDIyzD4Q#Vc7l8l3_aMXngXoMDY8gQQ
2. در چینی weiyun
https://share.weiyun.com/bG2lLOp5
رمز عبور: udv8ds
حجم: 3.56 گیگابایت
بدون ریسک!
توجه: اگر حساب weiyun چینی ندارید، لطفاً برای دانلود در اسرع وقت با eobdtool.co.uk تماس بگیرید.
مرجع: دانلود و نصب رایگان نرم افزار برای V1.20 Ktmflash Ktmbench Ktmobd 3 in 1 ECU Programmer

امتحان:
نرم افزار PCMflash را باز کنید
سپس می توانید رابط کاربری را مشاهده کنید. رابط، ECU، فایل.
این توابع قابل انجام است

  • شناسایی
  • DTC را بخوانید
  • پاک کردن DTC


ECU مربوطه را انتخاب کنید
یعنی Toyota/Lexus/Hino/Scion>>76F0004/12/23/38/39/40/70/85، MPC565 K-Line جدید

مرحله 1: اطلاعات ECU را شناسایی کنید
روی "شناسایی" کلیک کنید
خواندن رابط Scanmatik-SM2 USB است
DLL: 1.0.0.15 (ساخته شده در 12.02.19)
سیستم عامل: FW: 0808 HW: 02 SN: A55259
پروتکل: تویوتا: 76F0004/12/23/38/39/40/70/85، MPC565 K-Line New
کالیبراسیون: 30KA3000
فایل کالیبراسیون: 89663- 0KA30
سخت افزار: KUN#2KDFTV
شماره قطعه: 89661-0KD50

مرحله 2: DTC را بخوانید
روی "خواندن DTC" کلیک کنید
نشان می دهد که تعداد DTC های ذخیره شده 0 است

مرحله 3: پاک کردن DTC
روی «پاک کردن DTC» کلیک کنید
تکمیل شد

خواندن ECU، DTC و پاک کردن DTC توسط KTMFLASH KTMBENCH KTMOBD 3 در 1 بسیار آسان است.
امیدوارم کمک کند! خوش بگذره!

UK Professional OBD2 Tools Online Shop

کدگذاری استارت/توقف خودکار بی‌ام‌و F-شاسیس خاموش دائمی توسط Launch X431 PAD VII

این پست همراه با آموزش کدگذاری خودکار استارت/توقف خاموش دائمی برای BMW F-Chassis با استفاده از Launch X431 PAD VII است.

در اینجا روش خاص است:
در منوی اصلی، Local Diagnost را انتخاب کنید

سپس European>> BMW را انتخاب کنید
اطلاعات نسخه خودرو را بخوانید و روی OK کلیک کنید
جستجوی خودکار را انتخاب کنید
اطلاعات خودرو را تایید کنید و روی NEXT کلیک کنید

سپس می توانید ببینید که آیا ماژول ماشین عادی است یا خیر
در توپولوژی سیستم، ZGM غیر طبیعی است

در لیست سیستم، یک خطا در ZGM (ماژول دروازه مرکزی)، CD0487 ZGM است: فرآیند همگام سازی برای flexRay شکست خورده است.

پس از اتمام این روش، ممکن است همچنان یک چراغ هشدار یا کد عیب نمایش داده شود تا زمانی که خودرو تست جاده را کامل کند و سوئیچ استارت به مدت 10 ثانیه و روشن شود.
مطمئن شوید که DTC وجود ندارد
مرحله بعدی شروع/توقف کدگذاری خاموش دائمی است:
روی کدگذاری/برنامه کلیک کنید
Personalization را انتخاب کنید
دوباره اطلاعات خودرو را تایید کنید و روی NEXT کلیک کنید
دریافت اطلاعات پیکربندی دقیق خودرو…
CAS (سیستم دسترسی خودرو – CAS/FEM/BDC)>> انتخاب عملکرد را انتخاب کنید
نکات عملیات را با دقت بخوانید
برای جلوگیری از از دست رفتن داده ها به دلیل عملکرد نامناسب، ابتدا عملکرد داده های پشتیبان را انتخاب کنید
اگر مشکلی پیش آمد، می‌توانید عملکرد داده را بازیابی کنید. همچنین می توانید آن را برای بازگرداندن حالت پیش فرض رمزگذاری کنید


شروع و توقف خودکار آخرین وضعیت حفظ شده و خاموش کردن شروع و توقف خودکار به طور پیش‌فرض غیرفعال است، روی دکمه کشویی کلیک کنید تا آنها را به فعال تغییر دهید.


رمزگذاری مجدد تکمیل شد

در نهایت به منوی اصلی بازگردید و دوباره جستجوی خودکار را انتخاب کنید
اکنون می توانید ببینید که همه ماژول ها عادی هستند، هیچ کد خطا وجود ندارد.


انجام شده!

دستگاه مورد استفاده:
ابزار تشخیصی کامل سیستم 2021 X431 PAD VII PAD 7 با پشتیبانی از برنامه نویسی و برنامه نویسی آنلاین Smartlink:
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/launch-x431-pad-vii.html
 

UK Professional OBD2 Tools Online Shop

نکات و راه حل: Autel نمی تواند کلید دوم را در VW CC برنامه ریزی کند

مشکل Autel IM508/Autel IM608:

می‌خواهید کلیدی را برای شروع از راه دور اضافه کنید، و می‌توانید کلید اول را برنامه‌ریزی کنید، اما نمی‌توانید کلید دوم را روی VW CC 2015 برنامه‌ریزی کنید.

من فرض می کنم کلید از فروشنده قفل است و قبلاً با ماشین کار کرده است. اگر من این را در ماشین برگردانم چون یک کلید منطبق است، آیا باید بتوانم دو

کلید را به درستی از طریق OBDII برنامه ریزی کنم؟

کاری که او برای رفع مشکل انجام داده است:

1. برنامه نویسی OBD (حالت تخصصی)

مسیر:

IMMO>>Volkswagen>>انتخاب متخصص>>ماژول Comfort Passat B6/CC


روند عمومی:

خواندن داده‌های immo (کد پین و CS) -> جستجوی هفتمین بایت کد CS هنگامی که همه کلیدها گم شدند -> ساختن کلید فروشنده -> یادگیری کلید

خوب است بدانید:

در طول "Make dealer key" باید کلید دوم را با استفاده از یک کلید فروشنده برنامه ریزی کنیم.

 

2. برنامه نویسی روی میز (CCM را بردارید)

روند عمومی:

ماژول کنترل راحتی را از پشت جعبه دستکش بیرون بیاورید

95320 EEPROM را بخوانید

کلید فروشنده را بسازید

CCM و کلید برنامه را از طریق OBD بازیابی کنید

 

3. برنامه نویسی جداگانه (ترانسپوندر + ریموت)

سعی کنید تراشه را شبیه سازی کنید و ریموت را در آن بنویسید اما کار نمی کند. من برای شبیه سازی به داده های اسنیفر نیاز دارم، بنابراین بدون کلید کار نمی توانم یک کلید ID46 را در این وسیله نقلیه کلون کنم.


 

خوب است بدانید:

برای کلید ID46، کنترل از راه دور نمی تواند به طور جداگانه توسط OBD برنامه ریزی شود. فقط برای کلید ID48، می‌توانیم ترانسپوندر را شبیه‌سازی کنیم و از راه دور از طریق OBD برنامه‌ریزی کنیم.

 

بالاخره دلیلش را فهمید:

یکی از دو کلید فروشنده بد است.

به همین دلیل است که کلید دوم مهم نیست که اولاً کلید خوب یا بد برنامه ریزی شده باشد.

برای یادگیری از راه دور، برخی از مشتریان نرم افزار OEM OEM را با ابزار OEM (VAS 5054/VAS 6154، VXDIAG VCX SE 6154...) توصیه می کنند.

با تشکر از کرت، مت، نیک، پوپا...

اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

UK Professional OBD2 Tools Online Shop

Autel نمی تواند کلید دوم را در VW CC نکات و راه حل برنامه ریزی کند

Autel IM508/IM608 شماره:
می خواهید کلیدی را برای شروع از راه دور اضافه کنید و می توانید کلید اول را برنامه ریزی کنید اما نمی توانید کلید دوم را روی VW CC 2015 برنامه ریزی کنید.
من فرض می کنم کلید از فروشنده قفل است و قبلاً با ماشین کار کرده است. اگر من این را در ماشین برگردانم چون یک کلید منطبق است، آیا باید بتوانم دو کلید را به درستی از طریق OBDII برنامه ریزی کنم؟

کاری که او برای رفع مشکل انجام داده است:
1. برنامه نویسی OBD (حالت تخصصی)
مسیر:
IMMO>>Volkswagen>>انتخاب متخصص>>ماژول Comfort Passat B6/CC

روند عمومی:
خواندن داده‌های immo (کد پین و CS) -> جستجوی هفتمین بایت کد CS هنگامی که همه کلیدها گم شدند -> ساختن کلید فروشنده -> یادگیری کلید
خوب است بدانید:
در طول "Make dealer key"، باید کلید دوم را با استفاده از یک کلید فروشنده برنامه ریزی کنیم.

2.برنامه نویسی روی میز (CCM را بردارید)
روند عمومی:
ماژول کنترل راحتی را از پشت جعبه دستکش بیرون بیاورید
95320 EEPROM را بخوانید
کلید فروشنده بسازید
CCM و کلید برنامه را از طریق OBD بازیابی کنید

3. برنامه نویسی جداگانه (ترانسپوندر + ریموت)
سعی کنید تراشه را شبیه سازی کنید و ریموت را در آن بنویسید اما کار نمی کند. من برای شبیه سازی به داده های sniffer نیاز دارم، بنابراین بدون کلید کار نمی توانم یک کلید ID46 را در این وسیله نقلیه کلون کنم.
6
خوب است بدانید:
برای کلید ID46، کنترل از راه دور نمی تواند به طور جداگانه توسط OBD برنامه ریزی شود. فقط برای کلید ID48، می‌توانیم ترانسپوندر را شبیه‌سازی کنیم و از راه دور از طریق OBD برنامه‌ریزی کنیم.

بالاخره دلیلش را فهمید:
یکی از دو کلید فروشنده بد است.
به همین دلیل است که کلید دوم مهم نیست که اولاً کلید خوب یا بد برنامه ریزی شده باشد.

برای یادگیری از راه دور، برخی از مشتریان نرم افزار OEM OEM را با ابزار OEM (VAS 5054/VAS 6154، VXDIAG VCX SE 6154...) توصیه می کنند.

با تشکر از کرت، مت، نیک، پوپا...

اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.
UK Professional OBD2 Tools Online Shop