EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

نکات و راه حل: Autel نمی تواند کلید دوم را در VW CC برنامه ریزی کند

مشکل Autel IM508/Autel IM608:

می‌خواهید کلیدی را برای شروع از راه دور اضافه کنید، و می‌توانید کلید اول را برنامه‌ریزی کنید، اما نمی‌توانید کلید دوم را روی VW CC 2015 برنامه‌ریزی کنید.

من فرض می کنم کلید از فروشنده قفل است و قبلاً با ماشین کار کرده است. اگر من این را در ماشین برگردانم چون یک کلید منطبق است، آیا باید بتوانم دو

کلید را به درستی از طریق OBDII برنامه ریزی کنم؟

کاری که او برای رفع مشکل انجام داده است:

1. برنامه نویسی OBD (حالت تخصصی)

مسیر:

IMMO>>Volkswagen>>انتخاب متخصص>>ماژول Comfort Passat B6/CC


روند عمومی:

خواندن داده‌های immo (کد پین و CS) -> جستجوی هفتمین بایت کد CS هنگامی که همه کلیدها گم شدند -> ساختن کلید فروشنده -> یادگیری کلید

خوب است بدانید:

در طول "Make dealer key" باید کلید دوم را با استفاده از یک کلید فروشنده برنامه ریزی کنیم.

 

2. برنامه نویسی روی میز (CCM را بردارید)

روند عمومی:

ماژول کنترل راحتی را از پشت جعبه دستکش بیرون بیاورید

95320 EEPROM را بخوانید

کلید فروشنده را بسازید

CCM و کلید برنامه را از طریق OBD بازیابی کنید

 

3. برنامه نویسی جداگانه (ترانسپوندر + ریموت)

سعی کنید تراشه را شبیه سازی کنید و ریموت را در آن بنویسید اما کار نمی کند. من برای شبیه سازی به داده های اسنیفر نیاز دارم، بنابراین بدون کلید کار نمی توانم یک کلید ID46 را در این وسیله نقلیه کلون کنم.


 

خوب است بدانید:

برای کلید ID46، کنترل از راه دور نمی تواند به طور جداگانه توسط OBD برنامه ریزی شود. فقط برای کلید ID48، می‌توانیم ترانسپوندر را شبیه‌سازی کنیم و از راه دور از طریق OBD برنامه‌ریزی کنیم.

 

بالاخره دلیلش را فهمید:

یکی از دو کلید فروشنده بد است.

به همین دلیل است که کلید دوم مهم نیست که اولاً کلید خوب یا بد برنامه ریزی شده باشد.

برای یادگیری از راه دور، برخی از مشتریان نرم افزار OEM OEM را با ابزار OEM (VAS 5054/VAS 6154، VXDIAG VCX SE 6154...) توصیه می کنند.

با تشکر از کرت، مت، نیک، پوپا...

اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

UK Professional OBD2 Tools Online Shop

نظرات 1 + ارسال نظر
آتنا جمعه 19 آذر 1400 ساعت 04:34 https://eghareh.blogsky.com

ممنون از توضیح خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد