EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

7 چیز برای کمک به شما در استفاده بهتر از CGDI Prog MB

سلام به همه، در اینجا ما تعدادی از سوالات رایجی را که ممکن است هنگام استفاده از برنامه نویس کلیدی CGDI Prog MB با آنها مواجه شوید جمع آوری کرده ایم. پوشش خواهیم داد:
 

1.عضویت
هنگامی که کاربران برای اولین بار دستگاه جدید را دریافت می کنند، از شما می خواهد که عضویتی را انتخاب کنید - عضو آبی یا عضو نقره ای.
عضو آبی
رمز بنز یک بار در روز قابل محاسبه است.
پس از فعال سازی، 12 ماه خدمات عضویت، تمدید رایگان دریافت خواهید کرد.
(توجه: تجدید نیاز به منبع تغذیه 12 ولت دارد.)
عضو نقره ای
رمز عبور را می توان دو بار در روز محاسبه کرد.
پس از فعال سازی ، 6 ماه خدمات عضویت دریافت خواهید کرد ، تمدید 6 ماه دیگر برای CGDI Prog MB به 60 دلار نیاز دارد.
(توجه: پس از فعال شدن عضویت، سطح عضو قابل تغییر نیست)

علاوه بر این، اگر توکن های بیشتری می خواهید، راه های زیر را دنبال کنید:
1) هنگامی که از دستگاه CGDI Prog MB استفاده می کنید امتیاز کسب کنید، یک امتیاز برابر با یک توکن است، می توانید خودتان توکن را در نرم افزار بازخرید کنید.
2) اگر CGDI Prog BMW دارید، می‌توانیم با CGDI MB شما یک توکن بیشتر داشته باشیم (نه برای هر روز)
3) اگر دستگاه های بازیابی کیسه هوا CG100 PROG III و CG Pro 9S12 دارید ، لطفاً شماره سریال را برای ما ارسال کنید تا آنها را با هم جمع کنیم ، دو نشانه دیگر خواهید داشت (نه برای هر روز)
4) اگر دستگاه CGDI دیگری ندارید اما همچنان می خواهید رمز عبور را بارها محاسبه کنید، یک توکن برای CGDI Prog MB 4 دلار هزینه دارد.
شما می توانید زمان محاسبه در "محاسبه رمز عبور" را بررسی کرده و حداکثر 4 بار در روز محاسبه کنید.

2.W164 قدیمی (-2009)
نمودارهای خواندن EIS و AKL متفاوت است و بهتر است روی نیمکت انجام دهید.
در اینجا می توانید نمودارهای W164 را مشاهده کنید
مجموعه سریع آداپتور برق متناوب

همه باخت

EIS را بخوانید

به خصوص اتصالات CAN-L و CAN-H را تماشا کنید.

3. داده ها را جمع آوری کنید
شما باید مطمئن شوید که EIS می تواند توسط ODB و IR خوانده شود، زیرا جمع آوری داده ها نیاز به دریافت اطلاعات از طریق OBD و IR دارد.
هنگامی که داده های EIS را با IR می خوانید، نکته جالب این است که نوار پیشرفت پس از یک بار قرار دادن کلید، 10 درصد افزایش می یابد.

 

همچنین باید مراقبت کنید:
1) روی نیمکت
اگر EIS بتواند با IR بخواند، اما با OBD نه. موفقیت در خواندن IR به این معنی است که قدرت EIS شما خوب است. ابتدا کابل های ارتباطی خود را بررسی کنید، سپس دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید، دوباره آن را امتحان کنید. اگر بارها شکست خورد ، مستقیماً از برنامه نویس برای خواندن داده ها استفاده کنید ، سپس برای افزودن کلید در CGDI MB بارگذاری کنید.
2) در وسیله نقلیه
اگر EIS می تواند توسط IR بخواند اما نمی تواند با OBD. ممکن است مشکل درگاه یا مشکل EIS باشد. باید خودت قضاوت کنی

فایل های کلیدی و کلیدی 4
1) CGDI Prog MB فقط می تواند کلید FBS4 را غیرفعال کند.
2) با استفاده از کلید BE CG، هر دو فرمت 41 و 51 اوکی هستند.
کلید BE برندهای دیگر، قالب 51 را انتخاب کنید.
کلید هوشمند برندهای دیگر، فرمت 41 را انتخاب کنید.
3)Erase از تمام کلیدهای BE، بخشی از کلید NEC، پشتیبانی می کند و از کلید BGA پشتیبانی نمی کند.

5. ابزار شبیه ساز
پشتیبانی از شبیه سازی ELV (به جز W240/W207/W212 قدیمی)
از عملکرد دروازه پشتیبانی نمی کند، باید از ماژول دروازه اصلی استفاده کنید.

6. انواع EIS پشتیبانی شده
1) قبل از 2013، FBS3
(از OBDI پشتیبانی نمی کنید، اما اگر نمودار نحوه تبدیل OBDI به OBDII را پیدا کردید، آن نیز پشتیبانی می شود)
2) 2013-2016 ، شماره VIN را بررسی کنید تا مطمئن شوید FBS3 یا FBS4 است
3) پس از سال 2016، FBS4
(فقط پشتیبانی برای غیرفعال کردن کلید)
توجه: W222/213/205/447 FBS4 است.

7. نکات دیگر
1) س: چرا رمز عبور "0000" است؟
پاسخ: از "0000" برای اضافه کردن کلید استفاده کنید، بررسی کنید که آیا می تواند احتراق را روشن کند. گاهی اوقات داده های EIS را بدون رمز EIS می نویسید ، از "0000" یا "1111" پیش فرض استفاده می کند.

2) س: چگونه می توان رمز عبور EIS را هنگام استفاده از تمام موقعیت های کلید EIS محاسبه کرد؟
A: برد مدار را بیرون بیاورید و داده های EIS را با سیم بخوانید.

3) س: آیا می توان از آداپتور AC در ماشین استفاده کرد؟
A: در واقع می تواند در اتومبیل ها کار کند. آداپتور برق متناوب برای کنترل روشن و خاموش کردن برق EIS طراحی شده است، بنابراین در ماشین باید مکانی را پیدا کنید که برق EIS را کنترل می کند و آن را وصل کنید.

خیلی برای CGDI MB. امیدوارم این بتواند کمک کند!

اکنون CGDI Prog MB 11% تخفیف در:
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/cgdi-prog-mb-benz-key-programmer.html

دستگاه های بیشتر CGDI با قیمت مقرون به صرفه در:
UK Professional OBD2 Tools Online Shop

OBDSTAR X300 DP Plus/X300 PRO4 موتور سیکلت IMMO به روز رسانی جدید!

OBDSTAR MOTO IMMO KITS جدید منتشر شد! به روز رسانی نیاز به کار با تبلت های سری OBDSTAR IMMO (OBDSTAR X300 DP Plus ، OBDSTAR X300 PRO4 ...) زمان به روز رسانی نامعتبر دارد.

این به روز رسانی باید لوازم جانبی اختیاری بخرد ، نرم افزار موتور سیکلت IMMO رایگان ارائه می دهد و از تشخیص پشتیبانی نمی کند.

نکات برجسته:

1. برنامه نویسی کلید از راه دور OBD هارلی دیویدسون

2. Kawasaki OBD Pincode Free Add Proximity Key

3. برنامه نویسی کلید نزدیکی Honda/Yamaha/Suzuki Bench Mode

4. Aprilia/Gilera/Peugeot/Piaggio/Vespa Free Pincode Key Programming (OBD/Bench Mode)

5. BMW EWS ID46/BRP/Ducati/Triumph OBD Programming Key Pincode Free

پوشش:

http://blog.eobdtool.co.uk/obdstar-x300-dp-plus-x300-pro4-motorcycle-immo-new-update/

پیکربندی


 

پیکربندی 1

کابل M002 + کابل M003A + کابل M004 + کابل M005 + کابل M034 + کابل M037 + کابل M040 + کابل M041 + کابل M043 + کابل M053 + کابل M054 + کابل P002 + کابل Toyota AKL (کابل Toyota-1، کابل Toyota-2، کابل چند منظوره 8A)+کابل فورد AKL+کابل نیسان/رنو 16+32


 

پیکربندی 2

کابل M002 + کابل M003A + کابل M004 + کابل M005 + کابل M034 + کابل M037 + کابل M040 + کابل M041 + کابل M043


برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

UK Professional OBD2 Tools Online Shop

BMW F20 116i FEM افزودن کلید با Autel و Godiag GT100+ روی نیمکت

به تصویر زیر نگاه کنید ، BMW F20 116i FEM با استفاده از Autel و Godiag GT100+ روی نیمکت کلید اضافه می کند. این کار کاملاً انجام شده است.

روی میز ، چندین دستگاه به هم متصل شده اند از جمله: Autel IM608 ، XP400 Pro ، Godiag GT100+، پلت فرم تست FEM BDC و یک ماژول FEM از ماشین برداشته شده است. کار برنامه نویسی کلیدی همه بر روی نیمکت انجام می شود.

CAS4 IMMO / مسافت پیموده شده از طریق OBD با ACDP + Godiag GT100 Plus

Godiag GT100 Plus در اصل یک جعبه شکستن نیمکت است که به شما امکان می دهد دستگاه های مختلف را به این جعبه شکست متصل کنید ، امروز من برنامه نویس Yanhua Mini ACDP خود را دارم و همچنین یک پلت فرم تست Godiag CAS4 دارم که به طور کامل ماژول CAS4 را آویزان کرده است ، GT100 Plus واقعاً عالی است زیرا من می توانم بسیاری از چیزها را تعدیل کنم.


بیایید GT100 Plus را روشن کنیم ، می توانیم ولتاژ را ببینیم ، می توانیم خطوط دیگر را در اینجا خاموش کنیم ، می توانیم خط CAN و همه چیزهای مختلف مختلف را ببینیم ، بنابراین آن را به طور کامل روشن می کنیم تا ماشین روشن شود ، بنابراین 12 ولت داریم ( 30) ، 12V (15) و ما می توانیم ولتاژ همه چیز را ببینیم. ما می توانیم ببینیم که این قدرت بالا می رود و ما فقط می توانیم از آن برای انجام چندین کار جالب مختلف استفاده کنیم ، همچنین می توانید از آن در ماشین استفاده کنید ، یک پورت OBD2 اضافی در اینجا وجود دارد تا بتوانید آن را به خودرو وصل کنید. در واقع ، فقط از نظر تنظیم نیمکت و برنامه نویسی و مواردی از این دست ، کارهای خارق العاده انجام دهید.



من از acdp Yanhua Mini خودم در اینجا استفاده می کنم که به OBD متصل شده است ، بنابراین فکر کنید که من در حال حاضر از آن به عنوان یک تنظیم OBD استفاده می کنم.


بنابراین ما متصل می شویم ، بسیار خوب بنابراین ما ACDP را وصل می کنیم ، همه چیز آماده است ، همه چیز روشن است ، ما می توانیم عملکردها را ببینیم ، بنابراین ما تحت CAS4 قرار می گیریم و نکته جالب این است که من می توانم یک نیمکت آزمایشی بدون داشتن اتومبیل OBD ، گاهی اوقات این نیمکت آزمایشی که برای ماژول های CAS استفاده می کنید مستلزم این است که از ICP استفاده کنید اما این عالی است ، بنابراین من اساساً می توانم از این روی OBD استفاده کنم که می توانیم این "عملکردهای ویژه" را انجام دهیم.



اطلاعات کلیدی را بررسی کنید ، ما می توانیم ماژول CAS را بخوانیم ، می توانیم همه کلیدها را بررسی کنیم ، اما در این مورد ، ما روی "تشخیص OBD" کلیک می کنیم ، خوب و ما اطلاعات CAS را در سراسر OBD در داخل می خوانیم. خانه ، که بسیار عالی است ، اساساً شما نگران این نباشید که ماشین مانند آن بمیرد زیرا ما 12 ولت مستقیم داریم ، می توانیم اطلاعاتی در مورد آن ببینیم.



در صورت تمایل می توانیم "کلید اضافه کنیم" ، مسافت پیموده شده را بازنشانی کنیم ، می توانیم کد تعمیر از دست رفته را همگام سازی کنیم که بسیار عالی است. باز هم ، ما واقعاً نیازی به این نداریم ، بنابراین یکی از مواردی که ممکن است بخواهیم انجام دهیم این است که اطلاعات CAS شما را بخوانیم ، شاید ماژول به روزرسانی ماژول ، بازنشانی شروع یا اصلاح ISN ، بنابراین در این مورد واقعا عالی است ، ما قصد داریم از Dflash پشتیبان بگیرید ، Dflash چیزی است که شما برای ساختن کلید از آن استفاده می کنید ، بنابراین ما می خواهیم یک کلید بسازیم که می توانیم این کار را در سراسر OBD انجام دهیم ، بررسی کنید که چه اتفاقی می افتد ، بنابراین همه اطلاعات ادامه می یابد.


و در حال خواندن داده های CAS و بسیار سریع است ، بنابراین بسیار عالی است که بتوانیم داده های CAS را بسیار سریع بخوانیم.



و کار دیگری که ما می توانیم انجام دهیم این است که می توانیم از Colorful Jumper Cable DB25 نیز استفاده کنیم که می توانید مشاهده کنید ، در حالی که در حال خواندن است ، همه آنها pinouts هستند ، اگر می خواهید شماره ISN را بخوانید ، می توانید ECU را بخوانید ، بنابراین ما این کار را انجام می دهیم. بعد از آن ما قصد داریم آن را ذخیره کنیم و در آنجا نگاه می کنیم که چقدر سریع خوانده شده است که دیوانه کننده است.



موارد دیگر مانند این که می خواهیم مسافت پیموده شده را مجدداً تنظیم کنیم ، همه چیز در OBD انجام شده است ، زیرا همه چیز را در آنجا می بینیم ، "OK" را فشار دهید ، باید داشبورد را جدا کنید ، مسافت پیموده شده را ابتدا تغییر دهید و پس از تنظیم ، و مسافت پیموده شده را بازنشانی می کند ، مسافت پیموده شده بازنشانی شد ، ببین چقدر باحال بود



کار دیگری که می توانیم انجام دهیم این است که می توانیم اطلاعات کلید خودرو را بررسی کنیم ، من کلیدی در اینجا ندارم ، بنابراین من واقعاً نمی دانم که آیا این کار می کند ، بیایید ببینیم بله ما همه چیزهایی را که آنها کلید می خوانند می بینیم لیست ، بنابراین حداقل یک لیست کلیدی دریافت می کنیم و می بینیم که در واقع چه چیزی برای این تنظیم شده است ، بنابراین این در واقع یک نسخه کلون از CAS شخصی من است ، بنابراین می توانیم ببینیم که من دو کلید خود را دارم ، و این دو کلید هستند من برنامه نویسی می کنم ، بنابراین بسیار عالی است ، من حدس می زنم که باید یکی را انتخاب کنیم که اولین برنامه کلیدی بود.



و بله ، بنابراین ما می توانیم داده های برنامه نویسی را بازیابی کنیم ، ماژول را به روز کنیم ، حالت حمل و نقل را حذف کنیم ، موتور استارت را بازنشانی کنیم ، این یک چیز بزرگ است که موتور استارت در بسیاری از این موارد نیاز به تنظیم مجدد دارد ، اما اگر بخواهیم ارتقا دهیم ، ما می توانیم ماژول را که واقعاً در سراسر OBD بسیار خوب است و دوباره بدون خطر خودرو ارتقا دهیم ، زیرا همه خارج از خودرو هستند ، بنابراین Godiag GT100 Plus واقعا یک ابزار نیمکت تست خوب است ، ما می توانیم هر نسخه نرم افزاری را که انتخاب می کنیم انتخاب کنیم. می خواهید اینجا را قرار دهید و آن را به روز کنید ، ما قصد نداریم با آن درگیر شویم زیرا نیازی نیست.


اما این چیزی است که من می خواهم با استفاده از یک برنامه نویس کلیدی به شما نشان دهم ، اما اکنون ما برمی گردیم و در واقع ECU آن را می خوانیم و شماره ISN را می خوانیم و می بینیم که چگونه پیش می رود. بنابراین من شما را در مورد برخی از تعمیرات پشت سر می گذارم ، اما تا اینجا این عالی است ، همه کارهایی را که باید انجام می دهد ، ما می خواهیم منجر به ماژول های مختلف شود ، اگر بتوانیم خطی مشابه یا چیزی شبیه آن داشته باشیم ، می توانیم انجام دهیم از این استفاده کنید زیرا فقط از طریق پزی آسان عبور می کند ، بنابراین بیایید این کار را انجام دهیم ، و سپس من خوب برمی گردم ، بنابراین پلت فرم تست برای خواندن DME تنظیم شده است ، همانطور که می بینید من تمام سیم ها را در اینجا دارم درست در اینجا و اینجا همه موارد اضافی که من از آنها استفاده نکردم ، بدیهی است که برای ECU خود به موارد خاصی احتیاج دارید ، و من می توانم آن را با ACDP بخوانم ، موتور را آزمایش کرده و وصل کنم و خواندن آن کمی طول می کشد ، بنابراین من می خواهم آن را متوقف کنم ، اما فقط به دلیل رمزگشایی آن را می خواندبسته به DME ای که استفاده می کنید ، شماره ISN کمی طول می کشد ، اما بسیار عالی است که می توانید همه این کارها را از طریق این پلت فرم تست GT100 Plus انجام دهید ، من واقعاً این پلت فرم آزمایشی را دوست دارم ، عالی کار می کند ، آسان است استفاده از من واقعاً دوست دارم که در صورت نیاز بتوانم قدرت های مختلف را تغییر دهم. بنابراین بسته به آنچه در اینجا سیم کشی می کنید.


بنابراین اگر به اینجا یک مثال خوب نگاه کنید. برخی از آنها می گویند 12 ولت ، بله بنابراین این می گوید اما بدون توجه به برخی 12V (30) و برخی دیگر 12V (15) می گویند ، بنابراین زمانی که آن را روشن می کند بستگی دارد ، بنابراین این 12V (30) است به این معنی که حتی اگر 12 ولت (15) را روشن کنم. من تا 30 سالگی قدرت لازم را نداشتم. بنابراین این بسیار جالب است که بتوانم چیزهای مختلف را به این شکل کنترل کنم و GT100 Plus آن را برای برنامه نویسی و شبیه سازی و مواردی از این دست بسیار مفید می کند.



GODIAG OFFCIAL ONLINE SHOP

آیا Godiag GD801 می تواند مسافت پیموده شده را برای آئودی A5 ، TT درست کند؟

سوال: آیا Godiag GD801 مسافت پیموده شده برای آئودی A5 2L TFSI 2014 ، آئودی TT 2L TDI 2010 و سوزوکی sx4 2L DDIS 2011 را درست می کند؟


پاسخ: Godiag GD801 برای آئودی A5 2L TFSI 2014 ، آئودی TT 2L TDI 2010 مناسب است ، برای سوزوکی sx4 2L DDIS 2011 مناسب نیست.

  -1 -3


برای مدلهای بیشتر خودروهای آئودی که Godiag GD801 می تواند مسافت را اصلاح کند ، لطفاً به لیست خودروهای زیر مراجعه کنید:

https://www.godiagshop.com/upload/pro/21090916311713509435.rar