EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

مشکلات و راه حل های نصب درایور نرم افزار Iprog + Pro Clone Software

در اینجا چند مشکل و راه حل برای iprog + pro clone گردآوری شده است.


 مشکل 1: iprog + Pro نمی تواند متصل شود


راه حل: بررسی کنید که آیا درایور نصب شده است و دستگاه با شماره شناسه به رایانه متصل است.


 مشکل 2: iprog + Pro نمی تواند پرونده را بارگیری کند


راه حل: لطفا نرم افزار آنتی ویروس را ببندید. بهتر است نرم افزار را روی Win7 نصب کنید. گرچه Win10 نیز سازگار است ، اما هنگام استفاده مجدد چشمک می زند.


 مشکل 3: iprog + Pro با آداپتورهای پروب کار می کند "دستگاه USB شناسایی نمی شود"


راه حل: لطفاً دستگاه را نصب کنید فیلم را با دقت دنبال کنید.


مشکل 4: برنامه نویس iprog + نمی تواند کار کند و "اضافه بار برق" را گزارش می دهد


راه حل: ولتاژ غیر عادی است. لطفاً از کابل USB اصلی همراه با بسته iprog + استفاده کنید.


ادامه دارد…


www.eobdtool.co.uk

SVCI ING BAOCHI Cloud Diagnostic Software بارگیری ، ثبت نام ، اتصال و گشودن پیوندها

از کجا می توان نرم افزار BAOCHI Cloud Diagnostic را برای SVCI ING بارگیری کرد؟ چگونه می توان دستگاه را در نرم افزار ثبت ، صحافی و پیوند زد؟


اگر بسته ابزار تشخیصی SVCI ING Nissan بدون CD است ، لطفا از طریق لینک های زیر بارگیری کنید.


 دانلود رایگان نرم افزار تشخیصی ابر SVCI ING BAOCHI:

نرم افزار: SVCI ING V1.0

لینک مگا: https://mega.nz/file/mnwTwaBZ#Twby89d8WZ_05Aa0de2cQ_Hq3NyqUhwS9rPKf4BQiu8

حجم: 62.0 مگابایت

امنیت: با امنیت و آسودگی قابل استفاده است


 لینک Baidu pan (چین): https://pan.baidu.com/s/1a8TkxXdskXfg12u452iH7Q

رمز عبور: c2zj

بدون خطر!


 

سیستم مورد نیاز:

ویندوز: windows7 / 8/10

Android: بالاتر از android

شبکه: 3G بالاتر


 


در اولین بار برای استفاده از نرم افزار تشخیصی BAOCHI Cloud ، باید یک حساب کاربری با ایمیل خود ثبت کنید و پس از ثبت موفقیت آمیز نرم افزار ، دستگاه سخت افزاری SVCI IND را در نرم افزار BAOCHI متصل کنید.


توجه: یک ایمیل فقط می تواند یک دستگاه را در نرم افزار متصل کند. اگر چندین دستگاه وجود دارد که باید یک دستگاه قدیمی را از نرم افزار جدا کنید و سپس دستگاه جدید را دوباره متصل کنید.


 نرم افزار BAOCHI در سیستم ویندوز ثبت ، اتصال و لغو اتصال آن را انجام دهید:


 1. ثبت نام حساب نرم افزار BAOCHI:

مرحله 1: نصب نرم افزار تشخیص ابری BAOCHI بر روی سیستم windows

مرحله 2: بلوتوث دانگل را از طریق پورت USB وارد کامپیوتر کنید

مرحله 3: برق رابط SVCI ING را تأمین کنید

روش 1: SVCI ING را به پورت OBD وسیله نقلیه متصل کرده و خودرو را راه اندازی کنید

روش 2: SVCI ING را به کامپیوتر یا منبع تغذیه از طریق پورت USB وصل کنید

مرحله 4: نرم افزار BAOCHI را اجرا کرده و یک حساب کاربری ثبت کنید


2. SVCI ING را در نرم افزار BAOCHI در بستر ویندوز پیوند دهید:

پس از اولین ثبت نام موفقیت آمیز و ورود به سیستم ، سیستم تشخیص ابری BAOCHI شما را وادار به اتصال دستگاه می کند.

1) برای انتخاب دستگاه اتصال ، دستورالعمل را دنبال کنید

2) دستگاه را مطابق با تجهیزات Bluetooth ID (شماره سریال دستگاه) متصل کنید


3. SVCI ING را از نرم افزار BAOCHI در سیستم عامل windows باز کنید:

وارد نرم افزار تشخیص ابری BAOCHI شوید

"تنظیمات سیستم" را در نوار منوی سمت چپ انتخاب کنید

سپس "لغو اتصال دستگاه" را انتخاب کرده و "تأیید برای لغو پیوند" را کلیک کنید


 نرم افزار SVCI ING BAOCHI ثبت نام ، اتصال و لغو اتصال به سیستم عامل آندروید:


 1. ثبت نام نرم افزار SVCI ING BAOCHI

مرحله 1: نرم افزار تشخیص ابری BAOCHI را روی سیستم عامل Android نصب کنید

لطفا با مهربانی توجه کنید:

-اگر قبلاً یک حساب کاربری در سیستم عامل ویندوز ثبت کرده اید ، می توانید مستقیماً برای ورود به سیستم و استفاده از آن وارد حساب شوید.

-اگر حساب کاربری خود را ثبت نکرده اید ، لازم است قبل از استفاده از آن یک حساب کاربری ثبت کنید.


 مرحله 2: منبع تغذیه SVCI ING

روش 1: SVCI ING را به پورت OBD وسیله نقلیه متصل کرده و خودرو را راه اندازی کنید

روش 2: SVCI ING را به کامپیوتر یا منبع تغذیه از طریق پورت USB وصل کنید


 مرحله 3: عملکرد بلوتوث تلفن همراه را باز کنید و برای اولین بار حساب خود را با نرم افزار BAOCHI android ثبت کنید.




 2. SVCI ING را در نرم افزار BAOCHI در بستر اندروید متصل کنید:

وقتی ثبت نام به پایان رسید ، دستگاه بطور خودکار متصل می شود.


 3. SVCI ING را در نرم افزار BAOCHI در بستر اندروید باز کنید:

ورود به سیستم BAOCHI می تواند نرم افزار تشخیصی را در ترمینال تلفن همراه انجام دهد

"منو" را در نوار منو انتخاب کنید -> "تنظیمات سیستم" را انتخاب کنید

برای لغو اتصال دستگاه ، روی مورد "Bound device" کلیک کنید


جزئیات بیشتر در مورد ابزار تشخیصی SVCI ING نیسان: http://blog.eobdtool.co.uk/svci-ing-nissan-diagnostic-tool-user-manual/

پنجشنبه ، 11 ژوئن 2020 نظرات و س FAالات متداول مشتری Autel MaxiPro MP808K

ابزار تشخیصی Autel MaxiPro MP808K عملکردی مشابه MaxiPro MP808 دارد اما یک مجموعه آداپتور دارد. در اینجا برخی از بررسی های مشتری و سوالات متداول برای مرجع آورده شده است.


نظرات مشتری Autel MP808K:


بررسی 1: باید ابزاری داشته باشد

همه در یک ، ابزار تشخیص و تحلیل سطح OEM.

برای DIYers بسیار توصیه می شود.

از این ابزار برای خونریزی خودکار abs برای ZL1 2017 من استفاده کرد.



بررسی 2: ابزاری عالی با قیمت عالی

من از چندین ابزار برای تشخیص استفاده کرده ام. به نظر من این ابزار autel mp808k از نظر قیمت عالی است. من از آن استفاده کردم تا ولتاژ Chevy خود را بر روی پسرانم فولکس واگن ثابت کنم. من به آن 5 ستاره می دادم اما معتقدم که همیشه جای پیشرفت دارد.


مرور 3: اسکنر عالی

من تاکنون از این اسکنر mp808k برای تعداد زیادی وسیله نقلیه استفاده کرده ام. این برای برنامه نویسی کلیدها در F150 من و انجام بدنه دریچه گاز و روشهای تغییر مجدد شیفت انتقال در Jetta من خوب کار کرده است. تنها نکته منفی این است که به نظر می رسد تنها داده هایی که هنگام تلاش برای گرفتن PID ها ضبط می کند فقط آنچه در آن زمان روی صفحه اسکنر است وجود دارد ، بنابراین باید دقیقاً بدانید که به دنبال چه PID ای برای اشکال خود هستید. مسائل متناوب ... قطعاً خرید ارزشمند!


مرور 4: اگر یک مکانیک خانه DIY هستید ، توانایی های دو جهته به شما کمک می کند تا هزینه خود را پرداخت کنید!

همپوشانی نرم افزار بسیار پایدار و نسبتاً سریع است. تنها چیزی که می تواند یک کسادی کند باشد ، انتقال بین ماژول ها است (حداقل هنگام اتصال به مرسدس بنز). MP808K دارای یک جعبه جداگانه برای آداپتورهای غیر OBD2 است ، که لمس خوبی است (قاب اصلی تبلت و رابط OBD2 در یک مورد کوچکتر وجود دارد ... حمل و نقل در اطراف آن بسیار آسان تر است). Autel به طور مداوم ماژول های خاص خودرو را به روز می کند و از زمان دریافت تقریباً 2 ماه پیش ، نرم افزار اصلی دو بار برای من به روز شده است.


من چندین وسیله نقلیه دارم اما عمدتا از آن در یک SUV دیزل MB استفاده می کنم. من قادر به شروع چرخه های بازسازی DPF و همچنین تنظیم مجدد سازگاری هنگام تغییر فیلترها و سایر اجزا بوده ام. این به تنهایی ارزش قیمت پذیرش را دارد.


خوشحالم از خرید من!


نقد و بررسی 5: قطعه واقعا عالی تکنولوژی

ابزار تشخیصی بسیار عالی. من مکانیک حرفه ای یا چیز دیگری نیستم ، اما دوست دارم هر از گاهی کارهای خودم را انجام دهم. من این را خریداری کردم زیرا من فقط یک نیسان ماکسیما 2017 دست دوم خریداری کردم. با داشتن قطعات و قطعات الکترونیکی بسیار زیاد ، می دانستم که این ابزار مفید خواهد بود. اولین کاری که من با آن انجام دادم برنامه ریزی چند کلید هوشمند جدید بود که برای ماشین خریداری کردم زیرا فقط یک نسخه از DriveTime به من داده شد. من فکر می کنم که برای جستجوی برخی از گزینه ها باید کمی فن کافی داشته باشید ، اما اگر به استفاده از تلفن های هوشمند یا رایانه عادت دارید ، احتمالاً می توانید آن را کشف کنید. طولی نکشید که من تنظیمات بی حرکتی کلید را پیدا کردم و دوباره برنامه ریزی کلیدها را شروع کردم. با این حال ، هنگامی که این کار را انجام دادم دفعات اولیه را مستقیماً در برابر دکمه شروع دکمه فشار نگه نداشتم تا ماشین بتواند کد روی دکمه کلید را تشخیص دهد. من مجبور شدم به نوعی یک فیلم تصادفی از یوتیوب را تماشا کنم تا متوجه شوم این اشتباهی بود که مرتکب شدم. بعد از اینکه دستورالعملهای موجود در ابزار تشخیصی را دنبال کردم و مدت زمان کافی را روی دکمه شروع نگه داشتم ، همه دکمه های کلیدی برنامه ریزی شدند. پس از اینکه فهمیدم از این موضوع بسیار خوشحال شدم. به هر حال ، قصد دارم در صورت لزوم از این ابزار تشخیصی برای کارهای بیشتر استفاده کنم و در صورت نیاز برخی از کلیدهای ماشین دوستان یا خانواده ام را برنامه ریزی کنم. امیدوارم بتوانم کمی از پولی را که در آن خرج کرده ام بدست آورم و یا حداقل با پرداختن به مشکلات خودم حداقل این مقدار پس انداز کنم.


مرور 6: آهسته ، اما می تواند کارساز باشد

پردازنده کندتر به نظر نمی رسد قبل از خرید یک معامله گر باشد اما حتی اگر از آن به صورت حرفه ای استفاده نکنید ، به طرز دردناکی کند است. حدود 40 دقیقه طول کشید تا اسکن خودکار حومه 2003 انجام شود. نمی توانم اتومبیل های جدیدتر را حتی با ماژول های بیشتر تصور کنم.


اگر شما هرگز نیاز به برنامه ریزی یا برنامه ریزی مجدد یک ماژول دارید ، کدگذاری ECU به احتمال زیاد همان چیزی نیست که شما نیاز دارید. در صورت یافتن یک مورد بد ، j2534 همان چیزی است که برای برنامه ریزی ماژول ها مورد نیاز است.


این ابزار اسکن mp808k به علاوه j2534 چیزی در حدود 1500 دلار است اما اگر سرعت برای شما مهم باشد ، ممکن است از این که در آینده گزینه دیگری انتخاب نکردید ، پشیمان شوید.


مرور 7: سو susp ظن من را تأیید کرد

من به دنبال یک اسکنر تشخیصی بودم که می تواند تعادل برق را بر روی دیزل Ford 6.0L من بررسی کند. من همچنین توانایی دو جهته را می خواستم. این MaxiPro MP808K تمام زنگ ها را دارد ، از جمله تعادل برق و قابلیت دو جهته. رابط کاربری آسان بود و من توانستم تست تعادل را به سرعت انجام دهم. من تأیید کردم که انژکتور شماره 2 من خراب است.

به طور کلی من معتقدم این اسکنر بیشترین ضربه را به لک می زند. من به بسیاری از اسکنرها ، از جمله رابط های ارزان قیمت OBD2 که به لپ تاپ من متصل شده اند ، نگاه کردم. این اسکنر دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که من به آن نیاز داشتم. همچنین برای وسایل نقلیه دیگری که من دارم و ممکن است در آینده خریداری کنم نیز مفید خواهد بود. به عنوان مثال ، این ترمز دستی الکترونیکی VW Passat من را برای تغییرات لنت کنترل می کند. بسیار خوب ساخته شده و بسته بندی کلی و اجرایی


مرور 8: خوش ساخت - کاربر پسند

من این را برای BMW ام خریداری کردم. این کار در اسکن کدهای موتور بسیار خوب عمل می کند و دارای ویژگی های خوبی برای آزمایش های فعال است. من هنوز آن را امتحان نکرده ام ، اما اگر واقعاً بتواند کلیدهای تراشه ای به ماشین اضافه کند ، ارزش هر پنی را دارد. به طور کلی بسیار خوشحالم از آن. عمر باتر فقط به حدود 4 ساعت محدود می شود. مشکل بزرگی نیست ، فقط مطمئن شوید که دوباره آن را روی شارژر قرار دهید.


سوالات متداول Autel MP808K:


س: mp808k چه توابع TPMS را انجام می دهد؟ آیا می توان سنسورهای TPMS را برنامه ریزی کرد؟

پاسخ: MP808K می تواند شناسه سنسورهای TPMS را فقط برای توابع TPMS بیاموزد. این نمی تواند سنسورهای TPMS را برنامه ریزی کند.


س: آیا MP808K از همه وسایل نقلیه پشتیبانی می کند؟

پاسخ: برای همه سیستم ها کدها را بخوانید و پاک کنید ، بله.

اما برای خدمات و توابع خاص مانند Active Tests ، ABS Auto Bleed ، Key Fob Programming ، Reset Reset ، EPB ، TPMS Sensors ID Relearn ، DPF Regeneration ، BMS و غیره سازگاری جهانی ندارد.


س: آیا این اصلاح کیلومتر شمار در 2015 F150 انجام می شود؟

پاسخ: بله ، این اصلاحات سرعت سنج را برای اندازه لاستیک و تغییرات نسبت محور انجام می دهد ، که سپس کیلومتر شمار شما را از آن زمان به بعد اصلاح می کند.


س: آیا این MP808K روی VW Golf R 2018 کار می کند؟

پاسخ: بله


س: آیا می تواند برای Infiniti ، Toyota یا Nissan کلید برنامه داشته باشد؟

پاسخ: MP808K قابلیت برنامه ریزی کلیدهای جدید در اتومبیل های آسیایی مانند تویوتا ، نیسان ، هوندا و غیره را دارد. با این حال ، یادآوری می شود که این عملکرد به طور جهانی سازگار نیست.


س: آدرس کلیه ماتریس اتومبیل در چه خدماتی برای هر وسیله نقلیه انجام می شود کجاست؟ به ویژه 2006 Mercedes cls 500، 1999 Lincoln Town car،

پاسخ: لطفاً به پیوند زیر مراجعه کرده و MP808 ، Mercedes-Benz ، CLS ، From 2004-2010 و MP808 ، Lincoln ، Town Car ، 1999 را به ترتیب انتخاب کرده و سازگاری را بررسی کنید: https://autel.com/vehicle-coverage/coverage2


س: چند به روزرسانی ماشین را می توانم بارگیری کنم؟

پاسخ: شما می توانید هر تعداد که دوست دارید با به روزرسانی نرم افزار 12 ماهه بارگیری کنید.


س: کدام اتصالات obd1 در بسته موجود است؟

A: MP808K شامل 11 آداپتور OBDI به شرح زیر است:

آداپتور FIAT-3؛ آداپتور PSA-3؛ آداپتور HONDA-3؛ آداپتور برای NISSAN-14؛ آداپتور GM / DAEWOO-12؛ آداپتور BMW-20؛ آداپتور KIA-20؛ آداپتور برای CHRYSLER-16؛ آداپتور برای BENZ-38؛ آداپتور برای HYUNDAI-12 + 16؛ آداپتور VW / AUDI-2 + 2


س: چرا در بسته MP808K جای خالی وجود دارد؟

پاسخ: لطفاً یادآوری کنید که وجود شکاف های خالی در بسته بندی طبیعی است ، زیرا کف بسته بندی داخلی برای MP808K طراحی نشده است. آتل آداپتورهای مختلف را با توجه به نام مدل ها در بسته ها قرار می دهد.


س: آیا می توانم زبان منوی mp808k را به اسپانیایی تغییر دهم؟ چطور می توانم آن را انجام بدهم؟

پاسخ: بله ، می توانید برای تغییر زبان منوی MP808K به اسپانیایی ، لطفا شماره سریال را به نمایندگی خود بفرستید تا مجوز را دریافت کنید. هنگامی که مجوز انجام شد ، لطفاً برای تغییر زبان منو مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابزار اسکن MP808K را به wifi وصل کنید.

2. به Settings- Updates- بارگیری به روزرسانی های نرم افزار اسپانیایی بروید

3. به Settings- Language- Spanish بروید


ادامه دارد…


اسکنر OBD2 ابزار تشخیصی Autel MaxiPro MP808K با رمزگذاری کلید کنترل دو جهته [کشتی UK]: https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/autel-maxipro-mp808k.html

سوالات متداول تستر VXDIAG VCX-DoIP پورشه Piwis III

در اینجا چند سوال متداول از مشتریان VCX-DoIP پورشه Piwis III تستر جمع آوری شده و پاسخ های مربوطه را توسط مهندس eobdtool.co.uk ارائه داده اید.


 س: چه تفاوتی بین شماره شماره VX16 و VX16-B تستر VXDIAG VCX-DOIP PIWIS وجود دارد؟ آیا آنها می توانند بدون حساب از کدگذاری پشتیبانی کنند؟


پاسخ: آنها از کارخانه های مختلف آمده اند. شکل ظاهری سخت افزار و کامپیوتر متفاوت است. اصولاً از کدگذاری بصورت آنلاین پشتیبانی می کنید. فقط تعداد کمی می توانند به صورت آفلاین کار کنند.


شماره مورد VX16: Lenovo T440P:

شماره مورد VX16-B: لپ تاپ DELL E7450:

س: کدام VCX-DOIP PIWIS3 می تواند پورشه Macan 2016 را کدگذاری کند؟ شماره مورد VX16 یا VX16-B؟

پاسخ: هر دو آنها می توانند این کار را انجام دهند.


 س: رمز ورود هارد دیسک VCX-DOIP PIWIS iii چیست؟

پاسخ: رمز عبور "پورشه" است. تمام حروف کوچک است.


 س: آیا VCX-DOIP PIWIS3 از نسخه پشتیبان تهیه می کند؟

پاسخ: نه


 س: آیا لپ تاپ t440p همراه VXDIAG VCX-DoIP پورشه Piwis III استفاده شده یا کاملاً جدید است؟

ج: دست دوم


 س: آیا Piwis 3 Tester III از اتصال wifi پشتیبانی می کند؟

پاسخ: بله


 س: آیا پورشه PIWIS تستر III از KILINE پشتیبانی می کند؟

پاسخ: بله


 س: آیا هنگام استفاده از عملکرد Wifi در Porsche PIWIS Tester III آیا لازم است هر 15 روز فعال شود؟

پاسخ: نیازی نیست


 س: آیا VCX-DoIP Porsche Piwis III می تواند کلیدها را از طریق OBD برنامه ریزی کند؟

پاسخ: بله


 س: آیا VCX-DoIP Porsche Piwis 3 از Porsche 986،996 تشخیص و رمزگذاری کلید از راه دور پشتیبانی می کند؟

پاسخ: بله ، ماشین های پورشه قبل از سال 2018 پشتیبانی می شوند.


 س: آیا VCX-DoIP پورشه Piwis 3 سرویس را برای 2019 Cayenne بازنشانی می کند؟

پاسخ: بله


 س: آیا از زبان یونانی پشتیبانی می کند؟

پاسخ: نه


 س: آیا Porsche PIWIS Tester III می تواند Panamera را تشخیص دهد؟

پاسخ: بله


 س: آیا VCX-DOIP از پورشه PIWIS تستر پورشه 911 مدل 991 (2016-2019) پشتیبانی می کند؟

پاسخ: بله


 س: آیا VXDIAG VCX-DoIP Porsche Piwis 3 می تواند پورشه 992 و 2019 را تشخیص دهد؟

پاسخ: بله


 س: آیا نرم افزار Porsche PIWIS 3 شامل نقشه و قطعات الکتریکی داده پورشه است؟

پاسخ: بله


 ادامه دارد…


 www.eobdtool.co.uk

Vident iMax4301 در مقابل iMax4302 در مقابل iAuto702 Pro در مقابل iLink400

Eobdtool.co.uk دو ابزار جدید تشخیصی VIDENT - iMax4301 VAWS و iMax4302 BMW منتشر کرده است. در مقایسه با iauto702 pro و iLink400 ، تفاوت ها و شباهت ها چیست؟

نمودار مقایسه را بررسی کنید:

Model/ Function

iMax4301

iMax4302

 

iAuto702Pro

iLink400

 

 

 

 

 

Reference price

132.00

132.00

 

170.00

132.00

 

Hand-held

Hand-held

 

Tablet

Tablet

Language

17 languages available:  English, Spanish, German, French, Portuguese, Swedish, Italian, Dutch, Polish, Russian, Japanese, Korean, Hungarian, Thai, Slovak, Simplified Chinese and Traditional Chinese.

 

17 languages available:  English, Spanish, German, French, Portuguese, Swedish, Italian, Dutch, Polish, Russian, Japanese, Korean, Hungarian, Thai, Slovak, Simplified Chinese and Traditional Chinese.

 

 

14 languages available: English, Spanish, German, French, Portuguese, Swedish, Italian, Simplified Chinese, Traditional Chinese, Russian, Japanese, Korean, Hungarian, Thai

14 languages available: English, Spanish, German, French, Portuguese, Swedish, Italian, Simplified Chinese, Traditional Chinese, Russian, Japanese, Korean, Hungarian, Thai

Update online

Update software for free for lifetime

Update software for free for lifetime

 

Free for first 3 years

Free for first 3 years

OBDII/EOBD+CAN

 

Systems Scan

All

All

ABS, SRS

All

Car Make Coverage

Audi, Volkswagen, Skoda, Seat, Bentley, Bugatti and Lamborghini (most 1996 and newer)

BMW & MINI (most 1996 and newer)

All

51+ makes

Read Code

Clear Code

Freeze Frame Data(FFD)

System information

Live data

Active Test

Adaptation

Coding

×

×

×

عملکرد ویژه:

Oil Light Service/Reset

 

EPB (Electronic Parking Brake)

×

 

BRT (Battery Configuration)

 

DPF (Regeneration of Diesel Particulate Filter)

 

TBA/TPS (Throttle Body Alignment)

 

Injector Coding

 

TPMS (Tire Pressure Measuring Sensor Reset)

 

SAS (Sensor Reset)

 

     

Immobilizer Programming

×

×

 

     

Gear Learning

×

×

 

     

ABS Bleed

×

×

 

     

Gearbox Match

×

×

 

     

Suspension Match

×

×

 

     

Sunroof Initialization

×

 

     

AFS (Adaptive Front
Lighting System)

×

×

 

     

AF
(Adjust fuel)

×

×

 

     

ABS
(Anti- Block Brake
System)

 

      

All Function

SRS
(Supplemental
Restraint System)
(include Airbag
Reset)

 

 

All Function

Odometer

×

×

×

 

Specification comparison:

Item

iMax4301 VAWS

iMax4302 BMW

 iauto 702 pro

 iLink400

IMG

 

 

 

 

Kits includes

1pc x VIDENT iMax4301 VAWS main unit

1pc x VIDENT iMax4302 VAWS main unit

1pc x iAuto702Pro Scanner

1pc x iLink400 

full Scanner

1pc x Users Manual

1pc x Users Manual

1pc x User Manual

1pc x User Manual

1pc x USB cable

1pc x USB cable

1pc x Memory Card

1pc x Memory Card

1pc x Blow mold carrying case

1pc x Blow mold carrying case

1pc x Password Paper

1pc x Password Paper

 

 

1pc x Leather 

Carrying Pouch

1pc x Leather 

Carrying Pouch


Display:

2.8” Backlit,  320X240 TFT color screen

2.8” Backlit,  320X240 TFT color screen

4.3” Backlit,  480*272 TFT color screen

2.8” Backlit, 

 320X240 

TFT color screen

Operating Temperature:

 0 to 60°C (32 to 140°F)

 0 to 60°C (32 to 140°F)

0 to 60°C (32 to 140°F)

0 to 60°C 

(32 to 140°F)

Storage Temperature:

-20 to 70°C (-4 to 158°F)

-20 to 70°C (-4 to 158°F)

-20 to 70°C (-4 to 158°F)

-20 to 70°C 

(-4 to 158°F)

Power Supply:

8-18V vehicle power,  12V AC/DC power

8-18V vehicle power,  12V AC/DC power

8 to 18 V provided via vehicle

8 to 18 V provided

 via vehicle

Tool Dimensions:

190*110*35mm (L*W*H)

190*110*35mm (L*W*H)

 212*117*47mm (L*W*H)

194*117*47mm (L*W*H)

Supported Protocols: 

CAN, ISO9141, KWP2000, J1850 VPW and J1850 PWM.

 CAN, ISO9141, KWP2000, J1850 VPW and J1850 PWM, DSI, DSII.

ISO15765

(CANBUS 11bit&29bit

 TP16, TP20, UDS, FIAT CAN,  VOLVO CAN), ISO14230(KWP2000), 

ISO9141-2, J1850VPW, J1850PWM, KWP1281, 

 KWP2089, KW81, 

KW82, ALDL, SCI, 

DSI, DSII, LUCAS, 

MELCO, BENDIX, 

 ISO7800,  SIMENMS

_ISO1, SIMENMS_ISO2, MIT MODE1, 

MIT MODE2, Mitsubishi Negative 

Logic protocol, Nissan-specific protocol.

ISO15765(CANBUS 11bit&29bit

TP16,TP20,UDS,FIAT CAN,VOLVO CAN), ISO14230(KWP2000),

ISO9141-2,J1850VPW,

J1850PWM,

KWP1281,

KWP2089,KW81,KW82,

ALDL,SCI,DSI,DSII,LUCAS,

MELCO,BENIX, ISO7800,SIMENMS_ISO1,

SIMENMS_ISO2

 در نتیجه:


همه کدخوانهای اتوماتیک بالا گران نیستند.


تفاوت:


1. زبان: iMax4301 VAWS و iMax4302 BMW می توانند از هلندی و لهستانی پشتیبانی کنند ، در حالی که iauto 702 pro و iLink400 پشتیبانی نمی کند.

به روزرسانی 2.Software: iMax4301 VAWS و iMax4302 BMW از بروزرسانی رایگان آنلاین به صورت آنلاین پشتیبانی می کنند ، اما فقط 3 سال برای به روزرسانی در Vident iauto 702 Pro و iLink400 وجود دارد.


3.function: iauto702 pro دارای بیشترین توابع است.


4. پوشش خودرو:

-Vident iMax4301 به ویژه در AUDI ، SEAT ، SKODA ، VOLKSWAGEN ، BENTLEY ، BUGATTI و LAMBORGHINI کار می کند.

Car manufacturer

Car models

VOLKSWAGEN

Lamando, Golf, Santana, NF, Scirocco, Jetta, Lavida, Beetle, EOS, Bora, Rabbit, Sagitar, Vento, Touran, New Beetle, Convertible, Caddy, Passat, CC, Magotan, Phaeton, Tiguan, Beetle, Voyage, Saveiro, Polo, Sharan, Touareg, Kombi, etc.

AUDI

A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Cabriolet, Q2, Q3, Q5, Q7, Q8, S3, S4, S5, S7, R8, TT, etc.

SKODA

Citigo, Fabia, Octavia, Rapid, Roomster, Superb, Yeti, Kodiaq, Kamiq, etc.

SEAT

Leon, Toledo, Exeo, Leon, Altea, Arosa, Ibiza, Corodoba, Alhambra, Inca, Mii, etc.

BENTLEY

Arnage, Azure, Brooklands, Continental Flying Spur, Continental GT, Mulsanne

BUGATTI

Veyron, etc.

LAMBORGHINI

Aventador, Gallardo, Huracan, etc.

 

Vident iMax4301 VAWS Common maintenance coverage list:

Special function

Vehicle coverage

Oil light/service reset

AUDI, BENTLEY, BUGATTI, LAMBORGHINI, SEAT, SKODA,VW

EPB

AUDI, BENTLEY, BUGATTI, SEAT, SKODA, VW

BRT

AUDI, BENTLEY, BUGATTI, LAMBORGHINI, SEAT, SKODA, VW

DPF

AUDI, SEAT, SKODA,VW

TPS

AUDI, SEAT, SKODA,VW

SAS

AUDI, SEAT, SKODA,VW

AFS

AUDI, BENTLEY, SEAT,SKODA,VW

TPMS

AUDI, SEAT, SKODA,VW

Injector Coding

AUDI, SEAT, SKODA,VW

Prime Fuel Pump

AUDI, BENTLEY, BUGATTI, LAMBORGHINI, SEAT, SKODA,VW

 

-Vident iMax4302 is available for BMW, Mini and Rolls-Royce.

BMW: 1 Series, 2 Series, 3 Series, 4 Series, 5 Series, 6 Series, 7 Series, 8 Series, I Series, X Series, Z Series, M Series.
MINI: MINI Series and MINI JCW Series.

iMax4302 Common Service Car List:

Special function

Vehicle coverage

Sunroof Reset

BMW

DPF (Diesel Particulate Filter Regeneration)

BMW, Mini

BRT (Battery Reset)

BMW, Mini

Injector Coding

BMW, Mini

Oil light/service reset

BMW, Mini, Rolls-Royce

SAS (Steering Angle Sensor Calibration)

BMW, Mini

TPS (Throttle Position Sensor)

BMW, Mini

TPMS (Tire pressure sensor reset)

BMW, Mini

Electronic throttle sensor reset

BMW, Mini, Rolls-Royce

 

-Vident iLink400 supports 51+ makes.

Land Rovers Compatible Vehicles

Jaguar Compatible Vehicles

Porsche Compatible Vehicles

1997 - 2014     FREELANDER & FREELANDER 2 (LR2)
1997 - 2004 and 2007 - 2015     DEFENDER
1999 - 2015     DISCOVERY 2, DISCOVERY 3 (LR3), DISCOVERY 4 (LR4)
2005 - 2016     RANGE ROVER SPORT (Supercharged and HSE)
1999 - 2016     RANGE ROVER (Supercharged and HSE)
2012 - 2016     EVOQUE (& Convertible)
2013 - 2016   NEW RANGE

1994 - 2016     XJ TYPE
2008 - 2016     XF TYPE
1997 - 2015     XK TYPE
2014 - 2016     F TYPE
1999 - 2008     S TYPE
2001 - 2009     X TYPE  
2016 -           XE Type

Boxster – 981, 986, 987
Cayman – 981, 986, 987
Cayenne – 955, 957, 958
911 – 991, 996, 997
Carrera GT – 980
Panamera – 970
GT2 – 996
GT3 – 996
Macan - All


System coverage (for Porsche only):
Note: Varies across year and model

• DME
• Tiptronic
• ABS
• SRS
• Air conditioning
• Instrument cluster
• PARKASSISTANT
• Alarm system
• Roll‐over protection
• SEAT MEMORY
• Convertible top
• HBA
• PSM
• Gateway
• Vehicle Electrical System
• Steering Column Switch

• POSIP
• TPM
• CHRONOMETER
• DRIVER DOOR
• PASSENGER DOOR
• FRONT
• PAS
• PASM
• REAR
• AWS
• KESSY
• WIPER
• Headlight CU left/right
• LEVEL CONTROL
• SEAT MEMORY, Driver/Passenger
• Transfer Case

• Rear Doors
• Mag. Field Sensor
• Tailgate
• Transfer Lock
• PDCC/ORS
• AHK
• PANORAMA ROOF
• Auxiliary Heater
• Left HBA
• Right HBA
• Targa Roof
• Airbag
• HVAC
• Parking Brake
• Radio

Learn more car models: http://www.eobdtool.co.uk/upload/pro/vident-ilink400-car-list.doc

-Vident iauto702 pro covers over 65 worldwide car manufacturers.

Refer to: http://blog.eobdtool.co.uk/vident-iauto702-pro-reset-dpf-good-or-not/