EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

بررسی مشتری Autel MaxiSys Ultra: راحت‌تر از Pico برای کارهای محدوده روزانه

من حدود یک ماه است که از Autel Ultra استفاده می کنم. تا الان از خریدم راضی بودم دوباره میخرم

بخش اسکنر بسیار شبیه به پیشنهادات قبلی Autel است. پیشنهادات و عملکرد بسیار مشابه. مانند سایر ابزارهای اسکن پس از فروش، دارای نقاط قوت و ضعف است. Autel هرگز با کرایسلر / دوج / جیپ / رم کاملاً کار نکرده است ، اما روی هوندا و نیسان بسیار خوب کار می کند. مثل اون ویژگی توپولوژی شبکه قطعا جالب است، اما هنوز آنقدرها به کار نیامده است.

کل scope-the-DLC-without-a-breakout-box یکسان است. خیلی باحاله ولی هنوز پولی برام نگرفته اوه، من مطمئنم که روز خود را خواهد داشت. رمزگشایی CAN نیز کار می کند، اما فقط در برخی از شبکه ها. روی Equinox '15 من کار می کند، اما در Sentra '13 نه. معامله شکن نیست

برای من، تغییر بازی دامنه بوده است. به طور خاص ویژگی بی سیم. به عنوان مثال، من یک شیر کنترلی بخاری نیسان آرمادا را بررسی می کردم:

به این ترتیب تنظیم کنید، می‌توانم در حین اجرای کنترل‌های HVAC، در حین تماشای محدوده، پشت فرمان بنشینم. عکس‌برداری انجام نمی‌شود، سپس مجبور به گرفتن مجدد آن هستید، زیرا تنظیمات را اشتباه انجام داده‌اید. بدون علامت گذاری فناوری دیگری برای اجرای کنترل های HVAC در حالی که در حال تماشای محدوده هستید. این در مورد آزمایشات دیگر نیز یکسان است - تراکم نسبی، در سیلندر، چک واشر سر. اگر به صورت انفرادی در حال حرکت هستید، یا یک کمکی مشغول کسب درآمد است، این می تواند بسیار ارزشمند باشد. هنوز جایگزین Pico نشده است، اما بسیار نزدیک است.

فقط ای کاش کیت اولترا با پروب های آمپر کم و زیاد می آمد. می‌دانم که یک کیت الحاقی وجود دارد، اما من همچنان به جای آن از Pico یا AESWave استفاده می‌کنم. محافظ صفحه نمایش شامل زباله بود. (به سرعت آن را با محافظ AESWave جایگزین کنید.

MaxiFlash MVCI... بزرگ است. درست مثل خود اسکنر. اگر می‌خواهید این دکل را در یک تست رانندگی ببرید، فضای زیادی را اشغال می‌کند. از آن برای فلش دو محصول GM بدون مشکل استفاده کرد.

من واقعاً راحتی Ultra را نسبت به Pico برای کارهای محدوده روزانه دوست دارم. پیکو همیشه جایی در زرادخانه من خواهد داشت و همچنان پاسخ هایی را به من می دهد که Autel نمی تواند.

هر چه ارزش دارد، همکار من یک زئوس و یک Autel IM608 دارد. او با توجه به نقاط قوت آنها از هر دو راضی است. زئوس هنوز یک ابزار بسیار توانا، IMO است.

اعتبار به @Tyler.

UK Professional OBD2 Tools Online Shop

کدام ECU ها داده ها را توسط PCMTuner از طریق OBD، Bench یا Boot می خوانند و می نویسند؟

اخیراً، برخی از مشتریان بازخورد داده اند مبنی بر اینکه نمی توانند دستورالعمل مربوطه و Pinout را برای ECU های خود توسط PCMTuner Magic Car Tool بیابند (همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است). برخی می توانند از طریق OBD کار کنند، اما برخی نمی توانند از طریق بنچ و بوت استفاده کنند. اتصال ECU درست است، اما هنوز کار نمی کند، بسیاری از ECU ها همین مشکل را دارند. در واقع، دلیل احتمالی این است که آنها حالت صحیح را برای استفاده انتخاب نمی کنند. در اینجا ساخت PCMTuner ECU مرتبط و مدل های پشتیبانی شده از طریق OBD، Bench و Boot را لیست کنید.

در حال حاضر PCMTuner از 67 ماژول از جمله پشتیبانی می کند. ماژول 1 تا ماژول 74 (ماژول 28، 37، 39، 41، 44، 49، 51 پشتیبانی نمی شود)

ماژول 53 در صندوق عقب است، گیربکس ماژول 58 باید درپوش را باز کند، ماژول 71 روی نیمکت است، بقیه از طریق OBD هستند.

لیست کامل ECU: لیست پشتیبانی PCMTuner ECU جدید

در جزئیات...

ماژول 53: در راه اندازی
Infineon Tricore BSL
TC1762/TC1766 MICRO (1504KB)
TC1762/TC1766 EEPROM (32 کیلوبایت)
TC1792/TC1796 MICRO (2048 کیلوبایت)
TC1796 MICRO+EXT (4096KB/6144KB)
TC1796 EXT (2048KB/4096KB)
TC1792 EEPROM (64 کیلوبایت)
TC1796 EEPROM (128KB)
TC1738/TC1767 MICRO (2048 کیلوبایت)
TC1738/TC1767 EEPROM (64 کیلوبایت)
TC1797 MICRO (4096 کیلوبایت)
TC1797 EEPROM (64 کیلوبایت)
TC1797 MICRO+EXT (6144KB/8192KB)
TC1797 EXT (2048KB/4096KB)
TC1724/TC1728 MICRO (1536KB)
TC1724/TC1728 EEPROM (64 کیلوبایت)
TC1782/TC1784 MICRO (2560KB)
TC1782/TC1784 EEPROM (128KB)
TC1791/TC1793 MICRO (4096KB)
TC1791/TC1793 EEPROM (192 کیلوبایت)
TC1791/TC1793 MICRO+EXT (6144KB/8192KB)
TC1791/TC1793 EXT (2048KB/4096KB)
دلفی MT86 EEPROM (16 کیلوبایت)
دلفی CRD3.1 EEPROM (32 کیلوبایت)

ECU های بوش، زیمنس/کنتیننتال، دلفی و غیره. خواندن، نوشتن، تصحیح جمع کنترل برای اکثر ECU ها.

امکان خواندن رمز عبور برای SIM2K-24x، Ford EMS22XX، Ford SID20X، Bosch، Bosch GPT و غیره.

گیربکس ماژول 58: باید درپوش را باز کند
VAG DSG/CVT
DQ200MQB/G2 (0CW)
DQ250MQB (0D9)
خواندن، نوشتن، تصحیح جمع چک

VL381/DL382 (0AW/0CK)
DL501/G2 (0B5)
DQ200 (0 صبح)
DQ250E/F (02E)
VL300/V30 (01J/0AN)
نوشتن، تصحیح جمع چک

بوت DQ200/MQB/G2 (EEPROM)
بوت DQ250E/F/MQB (EEPROM)
بوت DL501/G2 (EEPROM)
بوت VL381 (EEPROM)
بوت DL382 (EEPROM)
بوت هوندا UDCT (Continental TC1782/EEPROM)
خواندن نوشتن

بوت DQ200/MQB/G2 (MICRO)
بوت DQ250E/F/MQB (MICRO)
بوت VL381 (MICRO)
بوت DL501/G2 (MICRO)
DQ500 (0BH/0BT)
VL300/V30 BSL (FLASH)
VL300/V30 BSL (EEPROM)
DQ250C (02E)
بوت DL382 (MICRO)
صندوق عقب هوندا UDCT (Continental TC1782/MICRO)
خواندن، نوشتن، تصحیح جمع چک.

ماژول 71: روی نیمکت
بوت لودر بوش MEDC17
(اتصال مستقیم به کانکتور ECU، Scanmatik 2 Pro، کابل اتصال و منبع تغذیه مورد نیاز است)

MEDC17 (TC1762/1766/1792/1796) FLASH
MEDC17 (TC1724/1728/1767/1782/1784/1797) FLASH
MEDC17 (TC1791/1793) FLASH
خواندن، نوشتن، تصحیح جمع چک.

MEDC17 (TC1762/1766/1792/1796) EEPROM
MEDC17 (TC1724/1728/1767/1782/1784/1797) EEPROM
MEDC17 (TC1791/1793) EEPROM
خواندن نوشتن.

رمز عبور BSL MEDC17
خواندن.

سایر ماژول ها به جز سه ماژول بالا: همه از طریق OBD.
ماژول 1: فورد فوکوس 3
ماژول 2: فورد کوگا 2، فورد اکسپلورر 2011+
ماژول 3: موتورهای دیزلی 2.0 لیتری، DCM3.5/DCM6.1/SID206
ماژول 4: موتورهای بنزینی 1.25-1.6 لیتری، فورد فیستا 2008+، فورد موندئو 4
ماژول 5: موتورهای بنزینی 1.6 لیتری، 2.0 لیتری، Ecoboost T-PROT7
ماژول 6: موتورهای بنزینی 1.0، 1.6 لیتری، Ecoboost T-PROT12
ماژول 7: فورد ترانزیت/تورنو/رنجر، لندروور دیفندر
ماژول 8: مزدا نسل 1 (2004–2008/10)
ماژول 9: مزدا نسل 2 (2008/10-2012/13)
ماژول 10: مزدا نسل 3 (2012+)
ماژول 11: مزدا نسل سوم (2012+) رمزارز
ماژول 12: اتوبوس هوندا/آکورا CAN
ماژول 13: هوندا/آکورا کی لاین
ماژول 14: موتورهای بنزینی 1.6 لیتری، 2.0 لیتری، 2.3 لیتری، 2.5 لیتری فورد موندئو 4
ماژول 15: نیسان/اینفینیتی کی لاین
ماژول 16: سوبارو هیتاچی
ماژول 17: فولکس واگن K-Line
ماژول 18: Nissan/Infinity CAN-bus
ماژول 19: کیا/هیوندای
ماژول 20: فورد فوکوس 2 / فیستا / فیوژن (انتقال خودکار برای ناحیه VID)
ماژول 21: فورد ایالات متحده آمریکا (انتقال خودکار برای منطقه VID)
ماژول 22: رنو
ماژول 23: سوبارو دنسو
ماژول 24: اتوبوس میتسوبیشی CAN
ماژول 25: رنو/نیسان 1.5dCi
ماژول 26: میتسوبیشی دیزل CAN-bus
ماژول 27: اتوبوس نیسان CAN نسل 2
ماژول 29: فورد PWM (فورد VCM2 یا Scanmatik مورد نیاز است)
ماژول 30: کیا/هیوندای SIM2K
ماژول 31: Mitsubishi K-Line
ماژول 32: فورد فوکوس 3 2015، فورد اکسپلورر 2016، فورد کوگا 2 2017
ماژول 33: Ford EcoSport/Fiesta 2015+
ماژول 34: کیا/هیوندای EDC15/EDC16
ماژول 35: تویوتا / لکسوس / سایون / هینو
ماژول 36: کیا/هیوندای EDC17
ماژول 38: رنو K-Line
ماژول 40: کیا/هیوندای SIMK
ماژول 42: Bootloader Denso SH705X
ماژول 43: لندرور EDC17СP42/MED17
ماژول 45: MB Sprinter 906/909 EDC16CP31
ماژول 46: تویوتا / لکسوس / سایون / هینو 2 نسلاریون
ماژول 47: میتسوبیشی گیربکس CAN-bus
ماژول 48: VAG ME(D)17 UDS
ماژول 50: VAG EDC17CP44, EDC17C46, EDC17C64
ماژول 52: کیا/هیوندای دلفی MT38/86
ماژول 54: دلفی DCM3.7/AP (SH72513/72543/72544)
ماژول 55: کیا/هیوندای کفیکو/دنسو
ماژول 56: فورد SID807EVO/EDC17C10/EDC17C70
ماژول 57: SIMOS 8/10/11/12/PCR2.1
ماژول 59: رنو/نیسان UDS

ماژول 60: سیتروئن/پژو (PSA) SID208
ماژول 61: کیا/هیوندای CPGDSH/CPEGD
ماژول 62: Ford/Getrag 6DCT450
ماژول 63: رنو DC4
ماژول 64: میتسوبیشی فوسو کانتر
ماژول 65: VAG MED17/EDC17 CAN TP2.0/K-Line
ماژول 66: هوندا بوش
ماژول 67: نیسان بوش
ماژول 68: JLR Denso
ماژول 69: مرسدس بنز MED17/EDC17
ماژول 70: جیپ EDC17
ماژول 72: مزدا جن 4
ماژول 73: فورد MG1
ماژول 74: تویوتا/لکسوس نسل 3

اگر هنوز نمی توانید مطمئن شوید که ECU شما از طریق کدام حالت توسط PCMTuner پشتیبانی می شود،
در صورت تمایل با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.
WhatsApp/Hotline: +86 159 7293 3706
اسکایپ: Eobdtool.co.uk
ایمیل: sales@eobdtool.co.uk
UK Professional OBD2 Tools Online Shop

کدام ECU ها داده ها را توسط PCMTuner از طریق OBD، Bench یا Boot می خوانند و می نویسند؟

اخیراً، برخی از مشتریان بازخورد داده اند مبنی بر اینکه نمی توانند دستورالعمل مربوطه و Pinout را برای ECU های خود توسط PCMTuner Magic Car Tool بیابند (همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است). برخی می توانند از طریق OBD کار کنند، اما برخی نمی توانند از طریق بنچ و بوت استفاده کنند. اتصال ECU درست است، اما هنوز کار نمی کند، بسیاری از ECU ها همین مشکل را دارند. در واقع، دلیل احتمالی این است که آنها حالت صحیح را برای استفاده انتخاب نمی کنند. در اینجا ساخت PCMTuner ECU مرتبط و مدل های پشتیبانی شده از طریق OBD، Bench و Boot را لیست کنید.

در حال حاضر PCMTuner از 67 ماژول از جمله پشتیبانی می کند. ماژول 1 تا ماژول 74 (ماژول 28، 37، 39، 41، 44، 49، 51 پشتیبانی نمی شود)

ماژول 53 در صندوق عقب است، گیربکس ماژول 58 باید درپوش را باز کند، ماژول 71 روی نیمکت است، بقیه از طریق OBD هستند.

لیست کامل ECU: لیست پشتیبانی PCMTuner ECU جدید

در جزئیات...

ماژول 53: در راه اندازی
Infineon Tricore BSL
TC1762/TC1766 MICRO (1504KB)
TC1762/TC1766 EEPROM (32 کیلوبایت)
TC1792/TC1796 MICRO (2048 کیلوبایت)
TC1796 MICRO+EXT (4096KB/6144KB)
TC1796 EXT (2048KB/4096KB)
TC1792 EEPROM (64 کیلوبایت)
TC1796 EEPROM (128KB)
TC1738/TC1767 MICRO (2048 کیلوبایت)
TC1738/TC1767 EEPROM (64 کیلوبایت)
TC1797 MICRO (4096 کیلوبایت)
TC1797 EEPROM (64 کیلوبایت)
TC1797 MICRO+EXT (6144KB/8192KB)
TC1797 EXT (2048KB/4096KB)
TC1724/TC1728 MICRO (1536KB)
TC1724/TC1728 EEPROM (64 کیلوبایت)
TC1782/TC1784 MICRO (2560KB)
TC1782/TC1784 EEPROM (128KB)
TC1791/TC1793 MICRO (4096KB)
TC1791/TC1793 EEPROM (192 کیلوبایت)
TC1791/TC1793 MICRO+EXT (6144KB/8192KB)
TC1791/TC1793 EXT (2048KB/4096KB)
دلفی MT86 EEPROM (16 کیلوبایت)
دلفی CRD3.1 EEPROM (32 کیلوبایت)

ECU های بوش، زیمنس/کنتیننتال، دلفی و غیره. خواندن، نوشتن، تصحیح جمع کنترل برای اکثر ECU ها.

امکان خواندن رمز عبور برای SIM2K-24x، Ford EMS22XX، Ford SID20X، Bosch، Bosch GPT و غیره.

گیربکس ماژول 58: باید درپوش را باز کند
VAG DSG/CVT
DQ200MQB/G2 (0CW)
DQ250MQB (0D9)
خواندن، نوشتن، تصحیح جمع چک

VL381/DL382 (0AW/0CK)
DL501/G2 (0B5)
DQ200 (0 صبح)
DQ250E/F (02E)
VL300/V30 (01J/0AN)
نوشتن، تصحیح جمع چک

بوت DQ200/MQB/G2 (EEPROM)
بوت DQ250E/F/MQB (EEPROM)
بوت DL501/G2 (EEPROM)
بوت VL381 (EEPROM)
بوت DL382 (EEPROM)
بوت هوندا UDCT (Continental TC1782/EEPROM)
خواندن نوشتن

بوت DQ200/MQB/G2 (MICRO)
بوت DQ250E/F/MQB (MICRO)
بوت VL381 (MICRO)
بوت DL501/G2 (MICRO)
DQ500 (0BH/0BT)
VL300/V30 BSL (FLASH)
VL300/V30 BSL (EEPROM)
DQ250C (02E)
بوت DL382 (MICRO)
صندوق عقب هوندا UDCT (Continental TC1782/MICRO)
خواندن، نوشتن، تصحیح جمع چک.

ماژول 71: روی نیمکت
بوت لودر بوش MEDC17
(اتصال مستقیم به کانکتور ECU، Scanmatik 2 Pro، کابل اتصال و منبع تغذیه مورد نیاز است)

MEDC17 (TC1762/1766/1792/1796) FLASH
MEDC17 (TC1724/1728/1767/1782/1784/1797) FLASH
MEDC17 (TC1791/1793) FLASH
خواندن، نوشتن، تصحیح جمع چک.

MEDC17 (TC1762/1766/1792/1796) EEPROM
MEDC17 (TC1724/1728/1767/1782/1784/1797) EEPROM
MEDC17 (TC1791/1793) EEPROM
خواندن نوشتن.

رمز عبور BSL MEDC17
خواندن.

سایر ماژول ها به جز سه ماژول بالا: همه از طریق OBD.
ماژول 1: فورد فوکوس 3
ماژول 2: فورد کوگا 2، فورد اکسپلورر 2011+
ماژول 3: موتورهای دیزلی 2.0 لیتری، DCM3.5/DCM6.1/SID206
ماژول 4: موتورهای بنزینی 1.25-1.6 لیتری، فورد فیستا 2008+، فورد موندئو 4
ماژول 5: موتورهای بنزینی 1.6 لیتری، 2.0 لیتری، Ecoboost T-PROT7
ماژول 6: موتورهای بنزینی 1.0، 1.6 لیتری، Ecoboost T-PROT12
ماژول 7: فورد ترانزیت/تورنو/رنجر، لندروور دیفندر
ماژول 8: مزدا نسل 1 (2004–2008/10)
ماژول 9: مزدا نسل 2 (2008/10-2012/13)
ماژول 10: مزدا نسل 3 (2012+)
ماژول 11: مزدا نسل سوم (2012+) رمزارز
ماژول 12: اتوبوس هوندا/آکورا CAN
ماژول 13: هوندا/آکورا کی لاین
ماژول 14: موتورهای بنزینی 1.6 لیتری، 2.0 لیتری، 2.3 لیتری، 2.5 لیتری فورد موندئو 4
ماژول 15: نیسان/اینفینیتی کی لاین
ماژول 16: سوبارو هیتاچی
ماژول 17: فولکس واگن K-Line
ماژول 18: Nissan/Infinity CAN-bus
ماژول 19: کیا/هیوندای
ماژول 20: فورد فوکوس 2 / فیستا / فیوژن (انتقال خودکار برای ناحیه VID)
ماژول 21: فورد ایالات متحده آمریکا (انتقال خودکار برای منطقه VID)
ماژول 22: رنو
ماژول 23: سوبارو دنسو
ماژول 24: اتوبوس میتسوبیشی CAN
ماژول 25: رنو/نیسان 1.5dCi
ماژول 26: میتسوبیشی دیزل CAN-bus
ماژول 27: اتوبوس نیسان CAN نسل 2
ماژول 29: فورد PWM (فورد VCM2 یا Scanmatik مورد نیاز است)
ماژول 30: کیا/هیوندای SIM2K
ماژول 31: Mitsubishi K-Line
ماژول 32: فورد فوکوس 3 2015، فورد اکسپلورر 2016، فورد کوگا 2 2017
ماژول 33: Ford EcoSport/Fiesta 2015+
ماژول 34: کیا/هیوندای EDC15/EDC16
ماژول 35: تویوتا / لکسوس / سایون / هینو
ماژول 36: کیا/هیوندای EDC17
ماژول 38: رنو K-Line
ماژول 40: کیا/هیوندای SIMK
ماژول 42: Bootloader Denso SH705X
ماژول 43: لندرور EDC17СP42/MED17
ماژول 45: MB Sprinter 906/909 EDC16CP31
ماژول 46: تویوتا / لکسوس / سایون / هینو 2 نسلاریون
ماژول 47: میتسوبیشی گیربکس CAN-bus
ماژول 48: VAG ME(D)17 UDS
ماژول 50: VAG EDC17CP44, EDC17C46, EDC17C64
ماژول 52: کیا/هیوندای دلفی MT38/86
ماژول 54: دلفی DCM3.7/AP (SH72513/72543/72544)
ماژول 55: کیا/هیوندای کفیکو/دنسو
ماژول 56: فورد SID807EVO/EDC17C10/EDC17C70
ماژول 57: SIMOS 8/10/11/12/PCR2.1
ماژول 59: رنو/نیسان UDS

ماژول 60: سیتروئن/پژو (PSA) SID208
ماژول 61: کیا/هیوندای CPGDSH/CPEGD
ماژول 62: Ford/Getrag 6DCT450
ماژول 63: رنو DC4
ماژول 64: میتسوبیشی فوسو کانتر
ماژول 65: VAG MED17/EDC17 CAN TP2.0/K-Line
ماژول 66: هوندا بوش
ماژول 67: نیسان بوش
ماژول 68: JLR Denso
ماژول 69: مرسدس بنز MED17/EDC17
ماژول 70: جیپ EDC17
ماژول 72: مزدا جن 4
ماژول 73: فورد MG1
ماژول 74: تویوتا/لکسوس نسل 3

اگر هنوز نمی توانید مطمئن شوید که ECU شما از طریق کدام حالت توسط PCMTuner پشتیبانی می شود،
در صورت تمایل با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.
WhatsApp/Hotline: +86 159 7293 3706
اسکایپ: Eobdtool.co.uk
ایمیل: sales@eobdtool.co.uk
UK Professional OBD2 Tools Online Shop

موتور CG FC200 Clone BMW MEVD17.2.5 DME N13

موضوع: آیا می توان موتور BMW MEVD17.2.5 DME N13 را توسط برنامه نویس CG FC200 ECU کلون کرد؟

مهندس eobdtool.co.uk 100% کارکرد آن توسط FC200 را آزمایش و تایید کرده است.
اینم ویدیوی مرتبط:https://youtu.be/XpCCw7H2AOk

مرحله 1: اطلاعات اصلی ECU را بخوانید و پشتیبان بگیرید
نرم افزار CG FC200 را باز کنید
در رابط اصلی برند: BMW>> مدل: سری 3 (F30)>> ECU: BOSCH MEVD17.2.5 TC1797_N13>> موتور-گیربکس: 316i N13B16A 136 را انتخاب کنید

نمودار سیم کشی را بررسی کنید و آن را دنبال کنید تا موتور CG FC200 و MEVD17.2.5 DME N13 به درستی متصل شود.

سپس به قسمت Identify the ECU info با موفقیت بروید
سپس بخوانید ISN B27575E0EA53FD4F0DE0A4216C04A6D است
داده های DFLASH و PFLASH را به ترتیب بخوانید و از فایل مربوطه نسخه پشتیبان تهیه کنید
مطابق شکل زیر فایل را در Fiardell HexCmp قرار دهید

مرحله 2: اطلاعات جدید ECU را بخوانید و پشتیبان بگیرید
بازگشت به رابط عملیات اصلی نرم افزار FC200
اطلاعات ECU دیگری را شناسایی کنید و ISN را بخوانید
ISN خوانده شده 570298EC43DD022648E3224F481DE6CB است

ISN را در یک دفترچه یادداشت جدید بچسبانید
سپس داده های DFLASH و PFLASH را نیز بخوانید و ذخیره کنید

مرحله 3: PFLASH را بنویسید
روی "Write PFLASH" کلیک کنید
داده ها در شرف نوشتن هستند. این عملیات داده های اصلی ECU را بازنویسی می کند. اطمینان حاصل کنید که از داده ها نسخه پشتیبان تهیه شده است، سپس به ادامه بروید.

فایل PFLASH اصلی را باز کنید تا مطمئن شوید درست است یا خیر

اگر نادرست باشد، سیستم از «خطای تأیید فایل» درخواست می‌کند، آیا فایل باید اصلاح شود (هشدار: فایل اشتباه ممکن است باعث شود موتور به طور عادی کار نکند، توصیه می‌شود آن را اصلاح کنید).
برای ادامه روی "بله" کلیک کنید

اطمینان حاصل کنید که شبکه به خوبی پیش می رود و صبورانه برای لحظه ای صبر کنید
فایل را با موفقیت تأیید کنید

پاک کردن و نوشتن داده ها با موفقیت

دوباره ISN را بخوانید، اکنون B27575E0EA53FD4F0DE0A4216C04A6D است.

همون اصلیه
خواندن و پشتیبان گیری از داده های DFlash و PFlash

مرحله 4: داده های ECU را بررسی کنید
در نهایت فایل اصلی و فایل را برای مقایسه در Fiardell HexCmp قرار دهید، هر دو یکسان هستند.

خوب، این بدان معناست که برنامه نویس CG FC200 با موفقیت موتور BMW MEVD17.2.5 DME N13 را شبیه سازی کرد.

UK Professional OBD2 Tools Online Shop

مشکل و راه حل PCMTuner: فعال سازی + تغییر رایانه + جوشکاری تراشه دانگل هوشمند / داغ شدن

ما در 2 ماه کوتاه حدود 8 هزار کاربر PCMTUNER داریم. ما همچنین بازخوردهایی از کاربران در مورد فعال سازی pcmtuner و مشکل کیفیت Smart Dongle دریافت می کنیم. در اینجا مشکلات و راه حل های رایج مرتبط را به اشتراک بگذارید.

فعال سازی PCMTuner
مسئله:
برای فعال کردن برنامه نویس PCMTuner ECU باید آدرس ایمیل را به فروشنده ارائه دهد. این راحت نیست و زمان زیادی برای صبر کردن نیاز دارد.

راه حل:
اکنون کارخانه PCMTuner این مشکل را بهبود بخشیده است.
تا زمانی که نرم افزار PCMTuner را ثبت کرده اید، در همان زمان دستگاه را فعال کرده اید. دیگر آدرس ایمیل خود را برای فعال سازی در اختیار فروشنده خود قرار ندهید.

PCMTuner نمی تواند یک بار در حال تغییر کامپیوتر استفاده کند
مسئله:
گاهی اوقات، مشتری می خواهد از PCMTuner در رایانه های دیگر استفاده کند، اما باید با فروشنده تماس بگیرد تا ثبت نرم افزار را لغو کند و دوباره فعال شود.

راه حل:
اکنون کارخانه PCMTuner این مشکل را برطرف کرده است. می‌توانید از PCMTuner در رایانه‌های مختلف با آدرس ایمیل متفاوت استفاده کنید. یک کامپیوتر فقط از یک آدرس ایمیل برای فعال سازی پشتیبانی می کند. شما می توانید از چندین رایانه به طور همزمان بدون خروج از حساب های دیگر مورد نظر خود استفاده کنید.

دانگل هوشمند PCMtuner
مشکل 1:
تعدادی بوت روی دانگل وجود دارد که به آنها PCB جوش داده نمی شود.

راه حل:
مشکل کیفیت نیست این به طور ویژه توسط تیم PCMTuner برای فاکتور ایمنی طراحی شده است. آنها اجازه نمی دهند تراشه به طور کامل به PCB جوش داده شود. زیرا اگر کاربر تراشه را جوش دهد یا کسی بخواهد آن را لمس کند، دانگل به زودی آسیب می بیند و قفل می شود.

مسئله 2:
دانگل PCMTuner هنگام کار داغ می شود.

راه حل:
طبیعی است. هر عملیات PCB گرما را گسترش می دهد، بنابراین می توان از آسیب ناشی از دمای بالا محافظت کرد.

بیشتر بخوانید:
PCMTuner مشکلات و راه حل های رایج
راه حل: خطای ثبت نرم افزار PCMTuner «کاربر قبلاً وجود دارد!»
PCMTuner 1.22 حل شده کاربران فرانسوی مشکل شبکه را نمی توانند وصل کنند
چگونه رمز ورود PCMTuner Tuner-Box را پیدا کنیم؟
چگونه رمز ورود PCMTuner VZperformance را بازیابی کنیم؟

UK Professional OBD2 Tools Online Shop