EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

بررسی مشتری Autel MaxiSys Ultra: راحت‌تر از Pico برای کارهای محدوده روزانه

من حدود یک ماه است که از Autel Ultra استفاده می کنم. تا الان از خریدم راضی بودم دوباره میخرم

بخش اسکنر بسیار شبیه به پیشنهادات قبلی Autel است. پیشنهادات و عملکرد بسیار مشابه. مانند سایر ابزارهای اسکن پس از فروش، دارای نقاط قوت و ضعف است. Autel هرگز با کرایسلر / دوج / جیپ / رم کاملاً کار نکرده است ، اما روی هوندا و نیسان بسیار خوب کار می کند. مثل اون ویژگی توپولوژی شبکه قطعا جالب است، اما هنوز آنقدرها به کار نیامده است.

کل scope-the-DLC-without-a-breakout-box یکسان است. خیلی باحاله ولی هنوز پولی برام نگرفته اوه، من مطمئنم که روز خود را خواهد داشت. رمزگشایی CAN نیز کار می کند، اما فقط در برخی از شبکه ها. روی Equinox '15 من کار می کند، اما در Sentra '13 نه. معامله شکن نیست

برای من، تغییر بازی دامنه بوده است. به طور خاص ویژگی بی سیم. به عنوان مثال، من یک شیر کنترلی بخاری نیسان آرمادا را بررسی می کردم:

به این ترتیب تنظیم کنید، می‌توانم در حین اجرای کنترل‌های HVAC، در حین تماشای محدوده، پشت فرمان بنشینم. عکس‌برداری انجام نمی‌شود، سپس مجبور به گرفتن مجدد آن هستید، زیرا تنظیمات را اشتباه انجام داده‌اید. بدون علامت گذاری فناوری دیگری برای اجرای کنترل های HVAC در حالی که در حال تماشای محدوده هستید. این در مورد آزمایشات دیگر نیز یکسان است - تراکم نسبی، در سیلندر، چک واشر سر. اگر به صورت انفرادی در حال حرکت هستید، یا یک کمکی مشغول کسب درآمد است، این می تواند بسیار ارزشمند باشد. هنوز جایگزین Pico نشده است، اما بسیار نزدیک است.

فقط ای کاش کیت اولترا با پروب های آمپر کم و زیاد می آمد. می‌دانم که یک کیت الحاقی وجود دارد، اما من همچنان به جای آن از Pico یا AESWave استفاده می‌کنم. محافظ صفحه نمایش شامل زباله بود. (به سرعت آن را با محافظ AESWave جایگزین کنید.

MaxiFlash MVCI... بزرگ است. درست مثل خود اسکنر. اگر می‌خواهید این دکل را در یک تست رانندگی ببرید، فضای زیادی را اشغال می‌کند. از آن برای فلش دو محصول GM بدون مشکل استفاده کرد.

من واقعاً راحتی Ultra را نسبت به Pico برای کارهای محدوده روزانه دوست دارم. پیکو همیشه جایی در زرادخانه من خواهد داشت و همچنان پاسخ هایی را به من می دهد که Autel نمی تواند.

هر چه ارزش دارد، همکار من یک زئوس و یک Autel IM608 دارد. او با توجه به نقاط قوت آنها از هر دو راضی است. زئوس هنوز یک ابزار بسیار توانا، IMO است.

اعتبار به @Tyler.

UK Professional OBD2 Tools Online Shop

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد