EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

راه اندازی X431 IMMO Plus نظرات مشتریان: ابزار اسکن عالی با عملکرد IMMO

Launch X431 IMMO Plus یک اسکنر عیب یابی برنامه نویسی جامع است که کلیه تشخیص سیستم، برنامه نویسی کلید، عملکرد IMMO ضد سرقت، کدگذاری ECU ضد سرقت، خدمات ویژه 39+ را پوشش می دهد. علاوه بر این، می تواند با ماژول های توسعه برای افزایش قابلیت های بیشتر کار کند. مشتریان در مورد این دستگاه چه می گویند؟ بررسی‌های بی‌طرفانه مشتریان زیر را که جمع‌آوری کرده‌ایم بررسی کنید.


نقد 1: بهترین ابزار اسکن!!

سریع! صفحه نمایش با اندازه خوب، نه خیلی بزرگ!! تا الان هر کاری که تبلیغ کرده انجام داده!! من از این x431 immo plus برای چندین وسیله نقلیه استفاده کردم و حتی چند ماژول را با آن کلون کردم.

launch x431 immo plus customer reviews 1 launch x431 immo plus customer reviews 2 launch x431 immo plus customer reviews 3

بررسی 2: ابزار عالی خدمات مشتری عالی

ابزار عالی، یک آلتیما 2009 داشت که حتی احتراق نمی کرد و با x431 Immo Plus و xprog3 ماشین را برنامه ریزی و راه اندازی کرد. x431 immo را توصیه می کنم!



بررسی 3: ابزار عالی بسیاری از توابع

تا اینجا خیلی خوب توانستم به تشخیص مشکلات در وسایل نقلیه من کمک کنم!

launch x431 immo plus customer reviews 4 launch x431 immo plus customer reviews 5 launch x431 immo plus customer reviews 6

launch x431 immo plus customer reviews 7

بررسی 4: اسکنر بسیار خوبی برای پول

روی تویوتا و جی ام سی من خوب کار کرد.

دوباره از خرید می کنم


بررسی 5: ابزار اسکن عالی و IMMO یک امتیاز مثبت است

اسکنر بسیار مفید و قادر به انجام تمام کنترل های دو طرفه موجود، اسکن تمام ماژول ها، شما می توانید گزارش ها را ذخیره و به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید پوشش خود را افزایش دهید، آداپتورهای زیادی برای برنامه نویس کلید x431 IMMO plus. من یک مکانیک حرفه ای هستم

launch x431 immo plus customer reviews 8 launch x431 immo plus customer reviews 9

بررسی 6: دستگاه عالی با پشتیبانی مفید

من از این دستگاه لانچ immo plus با مرسدس بنز C کلاس 2014 خود استفاده کرده ام و عالی بوده است. این می تواند هم ECU و هم SCN را کدگذاری کند، که برای برش کلید و شبیه سازی ماژول مفید است. اگر به دستگاهی برای این اهداف نیاز دارید، من این دستگاه را توصیه می کنم.


من این دستگاه را به طور خاص برای کدگذاری ECU/SCN خریداری کردم و قابل اعتماد بوده است. پشتیبانی همراه با محصول مفید بوده است، و من توانستم تمام کمک های مورد نیاز خود را دریافت کنم. در کل از خریدم و عملکرد این محصول راضی هستم.



بررسی 7: بهترین اسکنر برای فورد م

Launch X431 IMMO Plus ابزار تشخیصی برنامه نویسی بهترین اسکنر من است.




من در ابتدا کمی شک داشتم زیرا از مارک دیگری استفاده می کردم. من به دنبال ابزاری هستم که بتواند به تشخیص و برنامه‌ریزی ECU و همچنین برنامه‌ریزی انواع کلیدها بدون شکستن بانک کمک کند. پس از انجام کمی تحقیق، تصمیم گرفتم که Launch IMMO Plus را خریداری کنم.




خوشبختانه، تمام جعبه ها و بیشتر را علامت می زند. این Launch IMMO Plus این پتانسیل را دارد که یکی از بهترین ابزارهای تشخیصی در بازار باشد.




در حال حاضر به من در برنامه نویسی کلیدی با GM و Ford و Chrysler Diagnostics کمک می کند!



بررسی 8: اسکنر بزرگ تشخیصی کوچک با قابلیت IMMO

به عنوان یک تکنسین حرفه ای، این Launch X-431 IMMO Plus را به عنوان یک اسکنر ثانویه انتخاب کردم و پس از حدود یک هفته استفاده از آن باید بگویم که بسیار توانمند است، زمانی که به روز رسانی های موجود باشد، به سرعت به روز می شود و همه موارد موجود را اسکن می کند. ماژول در تمام وسایل نقلیه ای که من تا کنون از آن استفاده کرده ام. من تا به حال فرصتی برای استفاده از قابلیت های IMMO نداشته ام، اما اگر آنها با قابلیت های تشخیصی مطابقت دارند، این باید یک ابزار اسکن بسیار خوب باشد.

داده‌های زنده تا اینجا خوب و پایدار هستند، فقط توجه داشته باشید که صفحه نمایش کوچکی است، بنابراین اگر جریان‌های داده زیادی را انتخاب کنید، برای دیدن آنها باید اسکرول کنید.

launch x431 immo plus customer reviews 10 launch x431 immo plus customer reviews 11 launch x431 immo plus customer reviews 12

 

بررسی 9: راه اندازی همچنان بهتر و بهتر می شود.
این x431 immo plus سومین launch scan tool است که در پنج سال گذشته خریداری کرده ام. من روی انواع زیادی از وسایل نقلیه کار می کنم که به من نیاز دارد که چندین نوع ابزار اسکن داشته باشم. این تبلت دارای عمر باتری باورنکردنی، کیفیت ساخت بسیار بسیار خوب، سخت افزار عالی و نرم افزار خوب است. یکی از چیزهایی که من را در مورد این تبلت بسیار تحت تاثیر قرار می دهد، عمر باتری چهار یا پنج روزه ای است که از آن استفاده می کنم، من همچنین چند اسکنر Autel دارم و اگر آنها در طول روز برای من دوام بیاورند، خوش شانس هستم. این اسکنر چیزی بیش از آزمایش تشخیصی و دستکاری محرک انجام می دهد. این اسکنر می تواند کلیدهای جدید را نیز برنامه ریزی کند. یکی دیگر از ویژگی های چشمگیر این تبلت، قابلیت های افزودنی ناشی از خرید ماژول های اضافی است. این تبلت می تواند با یک ماژول مولتی متر اسیلوسکوپ، تستر باتری، محدوده حفره و احتمالاً برخی از چیزهایی که من حتی از آنها اطلاعی ندارم ارتباط برقرار کند. این یک ارزش باورنکردنی نسبت به قیمت است. از دیدن فرم کوچک، کیف ذخیره سازی با کیفیت خوب و اضافه شدن شارژ USB-C بسیار خوشحال شدم. این یک تبلت عالی است که من آن را به شدت توصیه می کنم.




بررسی 10: بسیار بیشتر از یک ابزار IMMO!

پس از مقایسه IMMO Plus با سایر ابزارهای "مقایسه" توسط سازندگان رقیب، این تصمیم یکی از ساده ترین تصمیم هایی بود که می توانستم به آن امیدوار باشم.




درست خارج از جعبه، IMMO Plus چشمگیر است. راه‌اندازی و ثبت‌نام آسان، و دارای رابط کاربری سیستم‌عامل اندروید بسیار بصری‌تر، در مقایسه با نسخه‌های قبلی Launch X431 از سال‌ها پیش. دارای صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا است که با دستکش سازگار است. عمر باتری باورنکردنی است... با استفاده روزمره، باتری قابل شارژ داخلی هنوز تا پایان هفته حداقل 35 درصد شارژ دارد! رابط ارتباطی خودرو (VCI) بی‌سیم بلوتوث است و دارای یک کابل داده نسبتاً طولانی با کانکتور OBDII و 3 چراغ وضعیت LED در هر دو طرف است… آسان تر. ماژول بسط Immobilizer X-Prog3 در هنگام کار بر روی سیستم‌های IR، علاوه بر فرستنده‌های I/C و RFID، یک الزام مطلق است. این ابزار نه تنها با تمام چالش‌های برنامه‌نویسی کلیدی که من به آن برخورد کرده‌ام پاسخ داده است (به همین دلیل است که آن را برای شروع خریدم)، بلکه ثابت کرده است که یک ابزار اسکن دو جهته با عملکرد کامل است!




این به سرعت برای من برای عیب یابی و آزمایش سیستم معمولی روزمره در هر مدل و مدلی که به دست من می آید تبدیل شده است. هر ریست قابل تصوری از تعویض روغن گرفته تا ثبت باتری خودرو را انجام می دهد. جایگزینی ماژول قابل برنامه ریزی نمی تواند ساده تر باشد! Launch همچنین به‌روزرسانی‌های بهبود و قابلیت را به‌طور منظم، حداکثر تا یک بار در هفته منتشر می‌کند. دانلود و نصب به روز رسانی آسان تر از هر ابزار دیگری است که من استفاده کرده ام. این ابزار تا حدی مرا تحت تاثیر قرار داده است که قصد دارم علاوه بر تستر باتری/شروع/شارژ (BST360)، ماژول‌های توسعه بیشتری مانند Launch TPMS و Launch videoscope اضافه کنم تا قابلیت‌های آن را افزایش دهم.




برای کمک به یادگیری دانش بیشتر Launch X-431 IMMO Plus Key Programmer، لطفاً به این پست مراجعه کنید:

http://blog.eobdtool.co.uk/how-to-use-launch-x431-immo-plus


فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان

Autel IM508 IM608 برنامه نویسی و شبیه سازی ECU موتور FBS4 مرسدس را اضافه می کند

آپدیت جدید Autel MaxiIM IM508/IM608 سری در 16 نوامبر 2023:

برنامه ریزی و شبیه سازی ECU موتور برای خودروهای مرسدس بنز FBS4 اضافه شده است.

autel im508 im608 add mercedes fbs4 ecu clone 1

ویژگی های کلیدی:

خواندن، نوشتن و شبیه‌سازی داده‌های ECU موتور: اکنون برای خودروهای مرسدس بنز FBS4 در دسترس است و به شما امکان کنترل پیشرفته بر عملکرد موتورتان را می‌دهد.



دستگاه های پشتیبانی شده:

سازگار با تبلت های MaxiIM IM608، IM608 Pro، IM508، IM508S و IM608 Pro II

قدرت نوآوری را در کف دستان خود تجربه کنید!

پشتیبانی از FBS4 RENEWAL، برنامه‌نویسی و شبیه‌سازی واحدهای کنترل موتور BOSCH، CONTINENTAL و DELPHI (ECUS) را فعال می‌کند.

  • 7.2/MED17.7.3/MED17.7.5/CR43/CR60/CR61/DELPHI CRD3X.X



سازگاری با خودرو:

پشتیبانی گسترده برای خودروهای مرسدس بنز در سال 2015 و بعد از آن، از جمله:

  • مرسدس سری C
  • مرسدس سری E
  • مرسدس سری S
  • مرسدس سری ML
  • مرسدس سری GL
  • مرسدس GLC



یادداشت مهم:

برای اطمینان از یکپارچگی ماژول، بسیار مهم است که شماره قطعه ماژول های اصلی و شبیه سازی شده هماهنگ باشند. علاوه بر این، G-BOX 3 برای عملکرد بهینه مورد نیاز است.

با آخرین نسخه نرم افزار IMMO ما، قابلیت های تشخیصی و برنامه نویسی خود را ارتقا دهید!



این به روز رسانی در دوره اشتراک AUTEL شما رایگان است. لطفا اشتراک خود را تمدید کنید یا یکی از ابزارهای ویژه را خریداری کنید.

سرویس آپدیت یک ساله Autel IM508

سرویس آپدیت یک ساله Autel IM608

 

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان

Lonsdor K518 Pro/K518ISE Reprogram Toyota 8A-AA/BA Avalon 2019 AKL

سری Lonsdor K518 PRO/K518 قادر به برنامه ریزی مجدد کلیدهای حذف شده اصلی تویوتا 8A-AA، 8A-BA در Avalon 2019 AKL هستند. امروز نحوه افزودن کلید اصلی حذف شده AA/BA را با K518ISE از طریق OBD نشان خواهیم داد.


این آخرین نسخه Lonsdor LT20 8A+4D Toyota Lexus Smart Key است. نمی تواند ماشین را قفل و باز کند.

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 1

این یک کلید کاملاً جدید برنامه‌ریزی نشده است که نمی‌توان آن را قبلاً روی ماشین برنامه‌ریزی کرد.

همچنین نمی تواند ماشین را قفل و باز کند.

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 2

 

مرحله 1: اطلاعات کلید جدید را بخوانید

برای شناسایی، کلید جدید را در اسلات کارت Lonsdor K518 قرار دهید

توابع ویژه>> تراشه شناسایی/کپی> شناسایی/کپی را انتخاب کنید

شناسایی تراشه برنامه ریزی نشده است.

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 3

 

مرحله 2: با کلید هوشمند Lonsdor LT20 کلید تولید کنید

عملکرد فشار>> عملکردهای ویژه>> تنظیمات کلید>> برنامه کلید اصلی تویوتا (AA / BA)>> تولید کلید قابل برنامه ریزی را انتخاب کنید

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 4

دستورالعمل را بخوانید و برای ادامه روی OK کلیک کنید

این عملکرد به اتصال WiFi نیاز دارد. مطمئن شوید که WiFi به خوبی متصل است.

کلید ماشین برنامه ریزی نشده را روی شیار کارت K518 قرار دهید

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 5

خودروی فعلی - تویوتا را انتخاب کنید

"استفاده از LT20 برای ایجاد یک کلید قابل برنامه ریزی" را انتخاب کنید

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 6

کلید هوشمند LT20 8A+4D را در اسلات کارت برنامه نویس کلید K518 قرار دهید.


توجه داشته باشید:

1.Key به باتری نیاز دارد که به درستی نصب شده باشد

2. کلید را به صورت افقی روی شکاف کارت قرار دهید، شناسایی آسان ت

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 7

کلید با موفقیت تولید شود

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 8

مرحله 3: از داده های IMMO پشتیبان تهیه کنید و کلید هوشمند را اضافه کنید

Immo & remote را انتخاب کنید >> TOYOTA >> انتخاب از نوع >> همه کلید هوشمند گم شد >> نوع 2 (2016-)>> 8A>> پشتیبان گیری از داده های immo

"Backup immo data via OBD" را انتخاب کنید

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 9

قبل از کار، مطمئن شوید که دستگاه به خوبی به شبکه متصل است. در طول استفاده از این عملکرد، pls به طور غیرعادی عمل نمی کند، یا به طور مخرب داده های مربوطه را سرقت نمی کند، در غیر این صورت K518 قفل می شود و نمی توان آن را باز کرد.

احتراق را روشن کنید، در صورت عدم موفقیت، دو چراغ چشمک زن را روشن کنید

شماره سریال نرم افزار را تایید کنید.

اگر احتراق روشن است، آن را خاموش کنید و دو چراغ چشمک زن را روشن کنید

پشتیبان گیری از داده های ایموبلایزر با موفقیت انجام شد

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 10

مرحله 3: کلید هوشمند را اضافه کنید

"افزودن کلید هوشمند" را انتخاب کنید

احتراق را روشن کنید و موتور خودرو را روشن نکنید

شماره سریال نرم افزار را تایید کنید.

"بارگیری داده های D-FLASH خوانده شده PEPS برای دریافت کد پین 12 بیتی" را انتخاب کنید.

دستورالعمل عملیات خاص روی صفحه را بخوانید

فایل داده Toyota immo را که تازه ذخیره شده است انتخاب کنی

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 11

تعداد کلید فعلی را بررسی کنید (فقط یک کلید ثبت شده داشته باشید)

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 12

دستورالعمل های روی صفحه را برای کار کردن دنبال کنید

1. کلید هوشمند ثبت شده یا اضطراری ایجاد شده را نزدیک دکمه Start نگه دارید، زنگ یک بار بوق می زند، کلید را از دکمه دور کنید.

2. کلید هوشمند Lonsdor LT20 (برای ثبت نام) را نزدیک دکمه Start نگه دارید، زنگ دو بار بوق می‌زند، سپس کلید را از دکمه جدا کنید.

مراحل بالا را ظرف 30 ثانیه تمام کنید

اکنون دو کلید ثبت شده داری

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 13

احتراق را روشن کنید

کلید هوشمند LT20 را روی دکمه Start نگه دارید، سپس یک بوق بشنوی

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 14

برنامه نویسی کامل شد

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 15

مرحله 4: داده های کلید هوشمند LT20 را به کلید برنامه ریزی نشده برگردانید

عملکرد فشار>> عملکردهای ویژه>> تنظیمات کلید>> برنامه کلید اصلی تویوتا (AA / BA)>> بازگشت به کلید اصلی را انتخاب کنید

کلید هوشمند LT20 را روی شیار کارت برنامه نویس کلید Lonsdor K518 قرار دهید

سپس کلید برنامه ریزی نشده را روی درگاه کارت دستگاه قرار دهید

با موفقیت تولید کنی

lonsdor k518 pro reprogram 2019 toyota avalon akl 16

در نهایت کلید هوشمند LT20 و کلید اصلی خودرو را بیرون از خودرو قرار دهید

کلید برنامه ریزی نشده را تست کنید

می تواند قفل و باز کند و موتور ماشین را روشن کند. عالی کار کنید!

https://youtu.be/8MJB4E0zrf0

 

دستگاه های توصیه شده:

برنامه نویس کلید همه کاره Lonsdor K518PRO:

https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/lonsdor-k518-pro-key-programmer.html

برنامه نویس کلید Lonsdor K518ISE:

https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/lonsdor-k518ise-key-programmer.html

برنامه نویس کلید Lonsdor K518S:

https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/lonsdor-k518s-key-programmer.html

کلید هوشمند Lonsdor LT20-06 8A+HD تویوتا و لکسوس:

https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/lonsdor-lt20-06-8a-4d-toyota-lexus-smart-key.html

 

همچنین بخوانید:
Lonsdor K518S/K518ISE فروش عالی: به‌روزرسانی رایگان مادام العمر آنلاین، بدون هزینه سالانه!

http://blog.eobdtool.co.uk/lonsdor-k518s-k518ise-great-sale-lifetime-free-update-online-no-annual-fee/

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان

چگونه مسافت پیموده شده BMW CAS4/CAS4+ را با Yanhua ACDP 1/ACDP 2 تغییر دهیم؟

چگونه از Yanhua Mini ACDP (ACDP1/ACDP2) برای تغییر مسافت پیموده شده در BMW CAS4/CAS4+ استفاده کنیم؟

ابتدا قبل از تنظیم مجدد مسافت پیموده شده CAS از طریق OBD، کلاستر را از خودرو جدا کنید و سپس تراشه ابزار را جدا کنید تا مسافت پیموده شده را تغییر دهید. پس از اصلاح، صفحه ابزار را دوباره به خودرو نصب کنید و بررسی کنید که آیا مسافت پیموده شده جدید درست است یا خیر.



اتصال OBD Yanhua ACDP 1/Mini ACDP 2:

yanhua acdp2 change bmw cas4 mileage 1

مرحله 1: مسافت پیموده شده CAS4 را از طریق OBD بازنشانی کنید

برنامه Mini ACDP را باز کنید


تأیید کنید که دستگاه ACDP متصل است

BMW>> CAS1~4 >> CAS4/CAS4+>> حالت OBD>> IMMO/Mileage>> Reset مسافت پیموده شده را انتخاب کنید

از آداپتور برق استاندارد ACDP (ولتاژ + 12 ولت، جریان> 2.5 آمپر) استفاده کنید

دستگاه در حال وصل مجدد است

ACDP را با پورت OBD خودرو وصل کنید

برای ذخیره اطلاعات خودرو از جمله یک اسکرین شات تهیه کنید. مسافت پیموده شده اصلی خوانده شد

yanhua acdp2 change bmw cas4 mileage 2 yanhua acdp2 change bmw cas4 mileage 3

به اعلان روی صفحه توجه کنید:

  • ابتدا باید داشبورد را از خودرو جدا کنید و مسافت پیموده شده را تغییر دهید، پس از تنظیم مجدد مسافت پیموده شده CAS4، آن را برگردانید.


اگر ECU از قبل پردازش نمی کند، ابتدا آن را از قبل برنامه ریزی کنید.

پشتیبان گیری از فایل کدنویسی…

فایل پشتیبان با موفقیت انجام شد. به مسیر ذخیره فایل دقت کنید

سیستم ECU پیش پردازش به پایان رسید

بازنشانی مسافت پیموده شده به پایان رسید

مسیر گزارش عملیات را ثبت کنید

yanhua acdp2 change bmw cas4 mileage 4

تشخیص OBD را انتخاب کنید

استفاده از آداپتور برق استاندارد ACDP (ولتاژ + 12 ولت، جریان> 2.5 آمپر) را تأیید کنید و Yanhua ACDP2/ACDP1 را با پورت OBD خودرو وصل کنید

اکنون مسافت پیموده شده CAS روی 0 تنظیم شده است.

پایان اطلاعات سیستم را شناسایی کنی

yanhua acdp2 change bmw cas4 mileage 5

Step 2: Change Mileage of the Instrument Chipمرحله 2: مسافت پیموده شده تراشه ابزار را تغییر دهید
برای تایید تراشه ابزار، ابزار را جدا کنید

M35XX را انتخاب کنید و نوع تراشه مربوطه را انتخاب کنید (یعنی 160DOWT)

نمودار اتصال کلی تراشه ابزار (روش ICP و روش OBD) در شکل زیر نشان داده شده است.

Modify mileage
را انتخاب کنید

yanhua acdp2 change bmw cas4 mileage 6

استفاده از آداپتور برق استاندارد ACDP را تأیید کنید و دستگاه ACDP را با آداپتور M35XXX وصل کنید


پین‌های پروب با موفقیت شناسایی شد. نتایج آزمایش طبیعی است.

نتیجه را ذخیره کنی

yanhua acdp2 change bmw cas4 mileage 7

بررسی کنید که مسافت پیموده شده صحیح است (یعنی 140856)

مسافت پیموده شده جدید را وارد کنید (یعنی 50000)

اجرای برنامه به پایان رسی

yanhua acdp2 change bmw cas4 mileage 8

Backup data را انتخاب کنید

تأیید استفاده از آداپتور برق استاندارد ACDP و اتصال دستگاه Mini ACDP 1/ACDP-2 با آداپتور Yanhua M35XX


پین های پروب را با موفقیت تست کنید

داده ها را ذخیره کنید و نام فایل را به خاطر بسپارید

مسافت پیموده شده را با موفقیت تغییر دهی

yanhua acdp2 change bmw cas4 mileage 9

در نهایت، صفحه ابزار را در خودرو نصب کنید و بررسی کنید که آیا مسافت پیموده شده روی پنل نمایش داده شده است یا خیر.

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان

Lonsdor K518S/K518ISE فروش عالی: به‌روزرسانی رایگان مادام العمر آنلاین، بدون هزینه سالانه!

خبر خوب!!! Lonsdor Tech اعلامیه مهمی را برای مشتریان K518S/K518ISE اعلام کرد: Lifetime Free Update Online. بدون هزینه سالانه!

lonsdor k518s k518ise great sale

چه کسی می تواند از این مزیت بهره مند شود؟
1. برای مشتریانی که قبلاً K518S یا K518ISE را خریداری کرده اند اما قبل از 10 نوامبر 2023 ثبت نام نکرده اند.
2. برای مشتریانی که K518S برنامه نویس کلید Lonsdor K518ISE/ را در تاریخ 10 نوامبر 2023 یا بعد از آن بدون ثبت نام خریداری می کنند.




چگونه برای استفاده مادام العمر آپدیت کنیم؟

تا زمانی که مشتری شرایط فوق را داشته باشد، کارخانه Lonsdor به طور خودکار کلیه بسته های نرم افزاری از جمله Toyota AKL Activation/ JLR License/ Nissan License/Volvo License و غیره را باز می کند.
نیازی به ارائه شماره سریال دستگاه نیست! برای همیشه استفاده کنید! به روز رسانی آنلاین رایگان مادام العمر! بدون هزینه سالانه!




با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیک: sales@eOBDTool.co.uk

واتس اپ: +86 159 7293 3706

اسکایپ: Eobdtool.co.uk

زمان کاری: دوشنبه تا جمعه، 8:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر CST (UTC/GMT+08:00)

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان