EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

مقایسه محاسبه رمز عبور آنلاین مرسدس بنز

هنگام محاسبه رمز عبور مرسدس بنز AKL، دستگاه های مختلف به زمان و زمان محاسبه متفاوتی برای درج کلید ورودی/خروجی نیاز دارند. این مقاله برای مقایسه این جنبه ها در VVDI، Autel و CGDI است.

قسمت 1. Autel IM508/IM608
روند عمومی:
به «انتخاب متخصص» بروید، «همه کلیدها گم شدند» را بدون G-box2 Autel یا «همه کلیدها گم شدند (سریع)» را با G-box2 برای محاسبه آنلاین انتخاب کنید.

به "انتخاب متخصص" برگردید و برای کلیدهای برنامه به "تولید فایل کلید" بروید.

بازخورد مشتری
مرسدس ML500 2006، روی نیمکت با جی باکس 2، می گوید باید 900 بار بیرون بکشم و وارد کنم اما 240 بار کار را انجام دادم.

  •  من AKL را برای ML 2007 روی نیمکت انجام دادم، بدون g-box 2، حدود 1300 بار آداپتور گذاشتم.
  •  من دیروز ML320 2006 را انجام دادم. 22 درج آن را کشیده پین.
  • وقتی W203 EIS را انجام می دهم 70-80 دقیقه طول می کشد.
  •  من قبلاً این 900 تلاش را روی یک W221 داشتم و ترجیح می دهم از بین ببرم.
  • من دیروز یک CLS 550 2008 را انجام دادم که تمام کلیدهای G-box گم شده بود، 25 دقیقه طول کشید تا رمز عبور را دریافت کنم، اما بسیاری از ابزارهای دیگر نتوانستند آن را در خودرو انجام دهند، بنابراین ارزش آن را داشت.
  • S550 2005، ماژول EIS را بیرون بکشید، 4 دقیقه برای استخراج رمز عبور.

به طور خلاصه، برخی از مدل ها به ده ها دقیقه و درج نیاز دارند، اما خواندن مستقیم EIS ممکن است یک جایگزین باشد.
روش خواندن رمز EIS (لحیم کاری الزامی است):
فایل EIS EEPROM را بخوانید، فایل EEPROM را روی «ابزارهای EIS» برای کلیدهای برنامه‌نویسی بارگیری کنید.

قسمت 2. VVDI MB
روند عمومی:
به "محاسبه رمز عبور">>حالت انتخاب "OBD">>انتخاب نوع شاسی بدون آداپتور برق یا نوع شاسی (FAST) با آداپتور برق>>اکتساب داده>>ذخیره داده>>"آپلود داده ها">>"نتیجه پرس و جو" بروید

بازخورد مشتری

  • MB W210 سال 1999 AKL داده ها را از EIS در 14 دقیقه تهیه و در کمتر از 25 دقیقه برنامه ریزی کرد.
  • VVDI 453 smart 2015، تراشه AES، VVDI 60 تا 90 دقیقه آماده به کار برای رمز عبور درخواست کرد.

به طور خلاصه، محاسبه توسط VVDI زمان کمتری نسبت به Autel دارد.
به طور مشابه، VVDI دارای یک آداپتور برق برای کاهش زمان برای بخشی از مدل ها است و با آداپتور برق، در بخشی از مدل ها نیازی به قرار دادن آن نیست.
علاوه بر این، یک روش خواندن مستقیم EIS اما به لحیم کاری نیز وجود دارد. تفاوت این است که VVDI دارای آداپتور EZS است که به شما امکان می دهد بدون لحیم کاری EIS/EZS را بخوانید.

قسمت 3. CGDI MB
همانطور که می دانیم، CGDI MB یک ابزار کپی است، اما در قیمت پایین و برخی مدل ها برنده است.
رویه کلی شبیه به روش VVDI MB است.

بازخورد مشتری

  • با CGDI، نیازی به قرار دادن کلید برای W166 EIS ندارید.
  • یک ابزار خوب دارید اما کلید گم شده با Sprinter که هدایت می کنند کند است. بنابراین اگر Xhorse را دریافت کردید، از آن با یک گهواره استفاده کنید، می‌توانید کلیدهای گمشده را در 20 دقیقه پس از رسیدن به کار انجام دهید.

به طور خلاصه، برای برخی از مدل‌ها CGDI MB کار خوبی انجام می‌دهد، و همچنین یک ابزار مگابایت خوب است و قیمت خوبی هم دارد.

خلاصه
به طور خلاصه، Autel، Xhorse، CGDI، مزایا و معایب خاص خود را دارند، همه برنامه نویسان کلیدی مرسدس بنز هستند، اما در همه جنبه ها VVDI MB کمی برنده است و با مجموعه ای از آداپتورهای EZS ارائه می شود تا به کاربران لحیم کاری بدهد. -راه رایگان
وقتی با مشکلی در مورد برنامه نویسی کلید بنز مواجه شدید، بهتر است راه دیگری را امتحان کنید یا ابزار دیگری را امتحان کنید زیرا یک ابزار هرگز کافی نیست. با بیش از یک مگابایت ابزار، پوشش بنز بزرگتر، جایگزین های بیشتر و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

امیدوارم این بتواند به یافتن ابزار مرسدس بنز شما کمک کند.
UK Professional OBD2 Tools Online Shop

بررسی ارزان قیمت اسکنر GM: VXDIAG VCX NANO بهتر از GM Tech2 است؟

این مقاله بررسی VCX NANO است و ما در مورد اینکه آیا این ابزار اسکن GM 100 دلاری بهتر از GM Tech2 است صحبت خواهیم کرد؟

تحولات ابزارهای GM Tech چیست؟

1) Tech 1A (در اوایل دهه 1990)
در اوایل دهه 1990، با Tech 1A شروع به کار کرد.

2) Tech2 (-2013)
همانطور که پروتکل شروع به تکامل کرد، GM Tech2 با معرفی CANDI (یک ماژول جانبی که به ابزار Tech اجازه می‌دهد تا وسیله نقلیه CAN BUS را ارائه دهد) برجسته شد.
اگرچه این یک گوشی مستقل است که به شما امکان می دهد کارهایی را روی خود خودرو انجام دهید، می توانید ماژول ها را از طریق TIS2000 برنامه ریزی کنید. TIS2000 یک پلتفرم نرم افزاری است که بر روی لپ تاپ اجرا می شود و بر اساس پروتکل J2534 است و از طریق Tech2 به وسیله نقلیه شما متصل می شود که سپس به یک دستگاه passthru تبدیل می شود.

3) MDI/MDI II (رابط تشخیصی چندگانه)
بعد از Tech2، یک واحد MDI بوش آمد. MDI یک دستگاه passthru است که با یک پلتفرم نرم افزاری (GDS2) برای انجام وسایل نقلیه جدید CAN BUS (2010-) و همچنین پشتیبانی از وسایل نقلیه قدیمی (1996-2010) از طریق شبیه سازی ویندوز Tech2 TIS2000 (Tech2WIN) کار می کند.

4) VXDIAG VX NANO
این یک دستگاه عبور شخص ثالث است، و امروز ما بر روی بخش Tech2 آن تمرکز خواهیم کرد.

تست داخل خودرو

بخش 1. اتصال
این اتصال کمی پیچیده است و بسیاری از مردم مشکل نصب درایور Passthru را دارند.

سرعت خود را کم کنید و پیگیری کنید.

مرحله 1
VX NANO را به خودرو وصل کنید.
بررسی کنید که آیا به مدیر دستگاه متصل است یا خیر.
از آنجایی که یک پورت COM9 وجود دارد، به خوبی متصل است.

گام 2
"VX Manager" را باز کنید.
در "Licenses"، ما این موارد را روی دستگاه داریم: Passthru پروتکل J2534 را ارائه می دهد، برای PDU مطمئن نیستم، GDS نسخه مدرن Tech2 برای پلتفرم های GM V است و GMT2WIN اساساً نرم افزار Tech2 است.

در «تشخیصی»، کلیک کردن روی درایورهای مختلف برای بررسی به‌روزرسانی بودن آن آسان و خوب است.

درایور "PASSTHRU" را اجرا کنید.
رابط "GM - Tech2" را انتخاب کرده و روی "LoadDL" کلیک کنید.

مرحله 3
"Tech2Win" را باز کنید.
حتی اگر به دنبال شورلت هستید، معمولاً "آمریکای شمالی" را انتخاب کنید.

"MDI" را امتحان کنید و ببینید آیا به عنوان یک دستگاه USB نشان داده می شود یا خیر.

اکنون ما وارد شده ایم و می گوید که ماژول CANDI متصل است، و ما یک صفحه کلید شبیه سازی شده در کنار آن داریم، اما در واقع شما فقط می توانید گزینه مورد نظر خود را کلیک کنید.

بخش 2. نسخه ی نمایشی تشخیص
1) DTC ها را بخوانید/پاک کنید
"Enter" را فشار دهید و اگر نمی توانیم "F1: Service Programming System" را وارد کنیم، زیرا از SPS از طریق Tech2 استفاده نمی کنیم.

قابل اعتماد و متخصص
F0: عیب یابی>>2006>>خودروی مسافربری>>کادیلاک>>Y>>(YV) XLR

ما به بخش "موتور"، "کنترل" می رویم و DTC ها را بررسی می کنیم.
بدون DTC در ECM.
برگردید و به «بدنه و لوازم جانبی»، «درها» بروید و DTC ها را بررسی کنید.
ادامه دهید و این دو DTC را پاک کنید.
 

2) پنجره عیب یابی
اگر بخواهم پنجره را عیب یابی کنم و ببینم درست کار می کند یا خیر.
به «بدنه و لوازم جانبی» برگردید و انتخاب کنید
F2: عملکردهای ویژه>>F1: ماژول درب راننده>>F4: موتور پنجره راننده
می گوید ما بیکار هستیم، و سپس می توانیم دکمه را فشار دهیم تا آن را بالا/پایین فشار دهیم.

شمارش موقعیت بین 0 تا 255 است، و اگر می تواند به 255 برسد، می توانید آن را دوباره بررسی کنید.
علاوه بر این، فرمان های موتور پنجره راننده از طریق Tech2 وجود دارد.
با استفاده از آن می توانید پنجره را از طریق دکمه "بالا" / "پایین" در لپ تاپ به بالا/پایین بچرخانید.
علاوه بر این، برای تغییر واحدها می توانید دکمه "بیشتر" را فشار دهید.
یا "انتخاب آیتم ها" برای دریافت یک لیست کوتاه.

3) برنامه نویسی کلیدی
دوباره به «بدنه و لوازم جانبی» برگردید و انتخاب کنید
F5: راه اندازی ماژول>>F0: گیرنده قفل درب کنترل از راه دور>>F0: شخصی سازی>>F0: درایور 1
کارهای زیادی وجود دارد که می توانید از طریق DTC انجام دهید.
برای مثال، من درایور 1 key fob ندارم، می‌توانید همه را باطل کنید یا مستقیماً به key fob 1 برنامه‌ریزی کنید.

4) عیب یابی بلندگو
سپس به موارد موتور نگاهی بیندازید، انتخاب کنید
سرگرمی>>توابع ویژه>>تقویت کننده
در اینجا می توانید اسپیکرهای جداگانه را از طریق سیستم خود پخش کنید.

ما 7 بلندگو و 1 میکروفون داریم، بنابراین می‌توانیم استریو را از طریق یک بلندگو در یک زمان پخش کنیم تا زمانی که بلندگوی دمیده شده را پیدا کنیم.

5) میل لنگ و یادگیری مجدد
دوباره به «بدنه و لوازم جانبی» برگردید و انتخاب کنید
موتور>>کنترل های موتور>>تنظیم ماژول>>ماژول کنترل موتور
در اینجا ما "Crankshaft Pos. Variation Learn" "Idle Learn Reset" و "Oil Life Reset".
خیلی ها مدام می پرسند که آیا می تواند موقعیت میل لنگ را انجام دهد یا دوباره یاد بگیرد، بنابراین در اینجا ورودی است، و درست مانند Tech2 کار می کند.

خلاصه
این چیز کوچک حدود 100 دلار است و تقریباً همه ویژگی ها را دارد. با SPS کار می کند که برای دسترسی به آن فایل ها باید به GM پول پرداخت کنید. علاوه بر این، در پلتفرم GM V کمی پیچیده است زیرا شما از آن پلتفرم GDS2 استفاده خواهید کرد.
اگر مایلید برخی از اشکالات موجود در این دستگاه کوچک را برطرف کنید، پول زیادی برای افراد GM صرفه جویی می کند. راستش را بخواهید، احتمالاً ارزان‌ترین راه برای یادگیری مجدد حسگر میل لنگ است.

امیدوارم کمک کند.
دانش از تیم گاراژ طناب بز

این ابزارهای اسکن GM را با قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم؟

GM Tech2: https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/gm-tech2-diagnostic-scanner-with-32mb-card-and-tis2000.html
VXDIAG VCX NANO:
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/wifi-vxdiag-vcx-nano-gm-opel-scanner.html
GM MDI II:
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/wifi-gm-mdi2-multiple-diagnostic-interface.html