EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

چگونه می توان مشکل تخطی نقطه قرمز BMW 6WA 160DWT را پس از اصلاح مسافت پیموده شده حل کرد؟

مسئله:

6WA استفاده شده برای BMW با eeprom 160DWT با CG Pro 9S12 خوانده شد، مسافت پیموده شده را اصلاح کردم و VIN را پاک کردم و در ماشین نصب کردم. خوشه کدگذاری شده بود، بدون نقطه قرمز، اما هر بار که احتراق را روشن می کنم مسافت پیموده شده با 5 کیلومتر بدون Red Dot Tamper افزایش می یابد. هر ایده؟

CGDI CG Pro

 

علت احتمالی:

eep را شکستی دو خط اول را بررسی کنید، یک بیت پیچ خورده است. eeprom بد در حال حاضر.

 


راه حل:

شما نیاز به خواندن کامل VVDI Prog (شناسه تراشه + داده) دارید و از یک eeprom خالی جدید از Xhorse استفاده کنید. به این ترتیب شما نقطه قرمز نخواهید داشت و مسافت پیموده شده با CAS همگام می شود. من نمی دانم چرا CG Pro این کار را انجام می دهد، اما موفق شد مشکل را به روشی که توضیح دادم حل کند.

 


بازخورد مشتری:

مشکل حل شد! تراشه واقعا شکسته بود. من از چیپ جدید VVDI استفاده کرده ام و اکنون همه کار می کنند. ممنون به خاطر همه کمک هایتان!

 


اعتبار به @Mihai Mihai!

 

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد