EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

Launch X431 V+ Pro3 Solved ISUZU C07104B موقعیت مرکز سنسور زاویه فرمان نامعتبر است

مسئله:
وقتی ISUZU DMAX 2016 خود را راه اندازی می کنم، به طور معمول کار نمی کند. برخی از نشانگرهای داشبورد ظاهر می شوند. من سعی می کنم از launch x431 v+ برای تشخیص آن و حل مشکل استفاده کنم.
نرم افزار ISUZU را انتخاب می کنم و به طور خودکار جستجو می کنم، می گوید "در حال حاضر این تابع فقط از مدل های سال 2008 پشتیبانی می کند، لطفاً از طریق منوی مدل سال برای مدل های قبل از 2008 تست را وارد کنید". برای خواندن کد خطا، ABS/ESC/AEBS را انتخاب کنید، کد خطا را بخوانید C07104B، این به معنای خرابی نامعتبر موقعیت مرکز سنسور زاویه فرمان است. سپس کد خطا را پاک می‌کنم، نشان می‌دهد «کد خطای پاک تکمیل شد»، اما وقتی دوباره کد خطا را می‌خوانم، کد خطا همچنان روی صفحه نمایش داده می‌شود. باید باهاش ​​چکار کنم؟

مهندس Eobdtool.co.uk پاسخ داد:
پس از خواندن کد خطا توسط X431 Pro3، به قسمت Special Function-> Learning for Steering Central Position بروید.
سپس روی «Clear» در پایین سمت چپ گوشه کلیک کنید
اعلان "اجرای موفقیت آمیز!" را دریافت خواهید کرد. سپس دوباره به پاک کردن کد خطا بروید.

بازخورد:
کد خطا را با موفقیت پاک کنید. خیلی ممنون!

برای مشکلات بیشتر، با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.
WhatsApp/Hotline: +86 159 7293 3706
اسکایپ: Eobdtool.co.uk
ایمیل: sales@eobdtool.co.uk
UK Professional OBD2 Tools Online Shop

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد