عملکرد خاص آداپتور Super ADP 8A/4A چیست؟
از طریق OBD+ All key lost+ Delete کلید افزودن IMMO data+ پشتیبان را پشتیبانی می کند.
علاوه بر این، از استفاده از رمز عبور رایگان برای برنامهریزی کلید فروشنده و کلید خاص Lonsdor FT نیز پشتیبانی میکند.
با کدام مدل های 8A/4A می توان کار کرد؟
8A: DST-AES 88 A8 A9 AA
4A: HITAG-AES
عملکرد پیشرفته چیست؟
آداپتور Lonsdor Super ADP 8A/4A از کلید هوشمند جدید تویوتا/لکسوس، بهویژه برای سالهای 2017 تا 2021 پشتیبانی میکند.
مدلهای خودروی تویوتا/لکسوس زیر قبلاً توسط برنامهنویس کلید K518ise پشتیبانی نمیشد، اکنون میتوان آنها را با این آداپتور جدید Lonsdor انجام داد.
چگونه استفاده کنیم؟ آیا نیاز به فعال سازی نرم افزار دارید؟
قبل از استفاده نیازی به فعال کردن نرم افزار ندارد.
مراحل عملیات:
1. آداپتور ADP Lonsdor را به پورت میزبان برنامه نویس Lonsdor K518 وصل کنید
2. کابل OBD را وصل کنید
3. کابل بلند آداپتور ADP را به جعبه هوشمند خودرو وصل کنید
4. از داده ها بک آپ بگیرید
فقط دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا کلید جدید را اضافه کنید یا همه کلیدها را گم کنید.
افزودن کلید جدید:
پس از پشتیبان گیری از داده ها، مستقیماً به ساخت کلید جدید بروید.
همه کلیدها گم شده اند:
پس از پشتیبان گیری از داده ها، به تولید کلید شبیه سازی شده بروید، سپس دستگاه را روشن کنید، در نهایت کلید را اضافه کنید.
آداپتور lonsdor Super ADP 8A/4A به زودی عرضه می شود! اگر به آن علاقه دارید، لطفا با خدمات مشتری ما تماس بگیرید.
WhatsApp/Hotline: +86 159 7293 3706
اسکایپ: Eobdtool.co.uk
ایمیل: sales@eobdtool.co.uk
UK Professional OBD2 Tools Online Shop
به طور کلی، ابزار اسکن Launch دارای عملکرد بازخورد تشخیصی است (مانند X431 V، X431 V+، X431 PAD V، X431 PAD VII، X431 PROS…). اسکنر به طور خودکار آخرین 20 رکورد بازخورد تشخیصی را ذخیره می کند. در اینجا مراحل نحوه خالی کردن سوابق بازخورد تشخیصی نشان داده می شود. از این روش می توان برای پشتیبان گیری از سوابق نیز استفاده کرد.
ابتدا، اجازه دهید بازخورد قبل از تشخیص خودرو را ببینیم.
"بازخورد" را انتخاب کنید، و می توانید یادداشت های "20 جلسه اخیر عیب یابی خودرو ذخیره شده است" را مشاهده کنید. برای ارسال گزارش اشکال، لطفاً جلسه را برجسته کرده و به تیم مهندسی ما ارسال کنید.
روی "OK" کلیک کنید
نمایش رکورد بازخورد وجود ندارد.
بعد، هر وسیله نقلیه ای را برای عیب یابی انتخاب کنید و رکورد بازخورد را بررسی کنید.
به عنوان مثال، BYD
Local Diagnose>> BYD را انتخاب کنید
سپس از سیستم خارج شوید
VCI را از خودرو خارج کنید
بازگشت به منوی اصلی راه اندازی اسکنر OBD2
برای بررسی مجدد روی «بازخورد» کلیک کنید
اکنون می توانید مشاهده کنید که "BYD" روی صفحه ظاهر می شود
سپس، رکورد بازخورد تشخیصی را خالی کنید.
بازگشت به منوی اصلی، ماژول های دیگر>> فایل ها>> ذخیره سازی داخلی>> ثبت کننده>> فایل مربوطه>> گزارش را انتخاب کنید
برای انتقال گزارش پوشه به سطل بازیافت تأیید کنید
فایل را با موفقیت در سطل بازیافت قرار دهید
در نهایت، بررسی کنید که آیا رکورد بازخورد تشخیصی خالی شده است یا خیر.
رابط "بازخورد" را وارد کنید، رکورد تشخیصی ناپدید می شود.
این بدان معناست که رکورد بازخورد تشخیصی در ابزار تشخیصی X431 با موفقیت خالی شده است.
انجام شده!
CG FC200 میتواند رایانه گیربکس آئودی را با خواندن و نوشتن دادههای DFlash، EXT DFlash و PFlash شبیهسازی کند. به عنوان مثال نحوه کار با AUDI VAG TEMIC DL382 TC1784 را بررسی کنید.
برنامهنویسلطفاً توجه کنید:
◎نرم افزار FC200 قبل از استفاده نیاز به مجوز دارد
◎برای مشاهده لیست مجوز، روی دکمه اطلاعات مجوز در رابط اصلی کلیک کنید
◎دکمه Update Authorization را کلیک کنید
◎اگر پس از بهروزرسانی مجوز همچنان «نه» نمایش داده میشود، لطفاً با خدمات مشتری eobdtool.co.uk تماس بگیرید.
راهنمای عملیات:
FC200 را از طریق کابل حرفه ای به گیربکس AUDI DL382 وصل کنید و از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل شوید.
نمودار سیم کشی را می توان در نرم افزار CG FC200 یافت
نرم افزار CG FC200 را اجرا کنید
AUDI را انتخاب کنید
اگر مطمئن نیستید کدام ECU است، مدل روی گیربکس را بررسی کنید و آن را در کادر جستجو وارد کنید.
سپس روی "پلتفرم" کلیک کنید
برای خواندن اطلاعات گیربکس روی «شناسایی» کلیک کنید
-این تابع می تواند به ما کمک کند تا بررسی کنیم که آیا ارتباط ماژول عادی است و سیم کشی صحیح است یا خیر.
سپس روی «Read DFlash»، «Read EXT DFlash» و «Read PFlash» کلیک کنید تا اطلاعات مربوطه را بخوانید و به ترتیب ذخیره کنید.
پس از پشتیبان گیری با موفقیت از اطلاعات، به ترتیب DFlash، EXT DFlash و PFlash را بنویسید.
انجام این کار آسان است، فقط کافی است دستور روی صفحه را دنبال کنید تا اجرا شود.
هنگامی که فرآیند نوشتن داده ها تکمیل شد، به این معنی است که گیربکس با موفقیت کلون شده است. فقط گیربکس را دوباره روی خودرو نصب کنید و برای تست جرقه را روشن کنید.
بسیار خوب، این کل فرآیند کلون گیربکس AUDI با برنامه نویس CG CF200 است. نیازی به انجام برنامه نویسی و برنامه نویسی آنلاین نیست.
برنامه نویس CG FC200 ECU به زودی عرضه می شود!
اطلاعات بیشتر بیاموزید، لطفا https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/cg-fc200-ecu-programmer.html را بررسی کنید
Xtool A80 Pro یک دستگاه جامع است که از All System Diagnosis + 20 عملکرد ویژه + برنامه نویسی کلید + برنامه نویسی ECU + تنظیم کیلومتر شمار پشتیبانی می کند. در اینجا نحوه استفاده از آن برای انجام برخی عملکردهای خاص را به شما نشان خواهیم داد.
همانطور که می دانیم،چیزی در مورد نمودار سیم کشی:
A80 Pro با برخی کابل ها مانند کابل USB + OBDII، کابل BMW و کابل اصلی و غیره عرضه می شود.
توجه: VCI را با A80 Pro از طریق بلوتوث وصل کنید
کابل USB OBDII+ با کابل BMW کار می کند و فقط برای برنامه نویسی BMW استفاده می شود.
توجه: جعبه VCI را از طریق کابل USB OBDII+ به خودرو وصل کنید و از طریق کابل BMW به A80 Pro متصل شوید.
مرجع: XTOOL A80 Pro (H6 Pro) با استفاده از نکات + سؤالات متداول
برنامه نویسی ECU 1.BMW:
مسیر: تشخیص>> اروپا>> BMW>> انتخاب خودکار را انتخاب کنید
مشخصات خودرو را تایید کنید
برنامه نویسی/کدگذاری را انتخاب کنید
جعبه VCI را از طریق کابل USB OBDII+ به وسیله نقلیه وصل کنید و از طریق کابل BMW به A80 Pro متصل شوید.
جزئیات خودرو را نشان خواهد داد.
تمامی سیستم ها در حال محاسبه فایل پیکربندی برنامه نویسی و کدگذاری هستند. حدود 3 دقیقه طول می کشد، فقط صبور باشید.
سپس دستور را دنبال کنید تا سیستم مورد نظر برای برنامه ریزی را در لیست انتخاب کنید
توجه: قبل از برنامهنویسی/کدنویسی برای داشبورد، مطمئن شوید که دستگاه اصلاح نشده است، در غیر این صورت ممکن است عملکرد با شکست مواجه شود و کاربران متحمل عواقبی هستند که ممکن است در پی داشته باشد.
مطمئن شوید که A80 Pro قبل از کار به یک WIFI در دسترس متصل است.
مسیر: به تنظیمات>> Wi-Fi>> یکی از وای فای موجود را برای اتصال انتخاب کنید
سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا برنامه نویسی سیستم مربوطه را انجام دهید.
2. برنامه نویسی کلیدی (افزودن کلید هوشمند):
مسیر: تشخیص>> بیحرکتی>> موافقت با سلب مسئولیت>> برند خودرو>> سیستم کلید هوشمند-> نوع 3 (دکمه)-> افزودن کلید هوشمند را انتخاب کنید
دکمه شروع را دوبار کلیک کنید تا تأیید کنید که آیا احتراق می تواند روشن شود یا خیر
می تواند به طور معمول روشن شود، بنابراین برای ادامه روی "بله" کلیک کنید
دستورالعمل های روی صفحه را برای انجام این کار دنبال کنید
3. تنظیم کیلومتر شمار:
مسیر: تشخیص>> تنظیم کیلومتر شمار>> موافقت با سلب مسئولیت>> برند خودرو>>مدل خودرو>> سال خودرو>> تنظیم پشتیبان و مسافت پیموده شده >> مایل را انتخاب کنید
یک نام فایل برای ذخیره داده های اصلی خودرو وارد کنید
خواندن مسافت پیموده شده اصلی را تأیید کنید و روی «تغییر مسافت پیموده شده» کلیک کنید.
مسافت پیموده شده جدید را وارد کنید
تنظیم کامل
4. تنظیم مجدد چراغ خدمات:
مسیر: Diagnosis>> Service/Maintenance>> Car area>> Car brand>> Auto Reset>>Autoset را انتخاب کنید
سرویس کوچک یا سرویس بزرگ>> نگهداری عادی یا نگهداری ویژه را انتخاب کنید
در تعمیر و نگهداری معمولی، چهار گزینه وجود دارد که می توان به شرح زیر انتخاب کرد:
5000 کیلومتر/180 روز
7500 کیلومتر/180 روز
15000 کیلومتر/365 روز
تنظیم دستی
فقط یکی را انتخاب کنید که می خواهید انجام دهید
5. کدگذاری انژکتوری:
مرحله 1: خواندن/نوشتن کد انژکتور
مسیر: تشخیص>> خدمات>> کدگذاری انژکتور>> منطقه خودرو >> برند خودرو>> مدل خودرو >> سال خودرو را انتخاب کنید
سوئیچ استارت را روشن کنید
ابتدا کد انژکتور را بخوانید و سپس کد انژکتور را بنویسید (ONE)
مرحله 2: کد مشکل را پاک کنید
مسیر: انتخاب Diagnosis-> Car Area >> Mark Car>> Manual Selection-> General-> Car Model>> Car Yeaer>> System Selection-> انتخاب سیستم مربوطه
اطلاعات ECU را بخوانید
کد مشکل را بخوانیدکد مشکل را پاک کنید
ادامه دارد…
UK Professional OBD2 Tools Online Shop
GODIAG GT101 PIRT Power Probe می تواند این کار را آسان تر کند.
گاهی اوقات، مشکلی در ماشین شما وجود دارد. چراغ های جلو، چراغ های راهنما، بوق و استارت موتور کار نمی کنند اما این قطعات پس از شناسایی مشکلی ندارند. سپس می توانید سوئیچ رله را بررسی کنید.سه نوع رله در بازار وجود دارد.
1. رله رله های معمولی
پورت رله 86 منبع تغذیه مثبت (قرمز)، منبع تغذیه 85 منفی (سیاه)، 30 COM (زرد)، 87 به طور معمول باز (سبز)، 87a به طور معمول بسته (آبی)
2. رله های ویژه
پورت رله 1. منبع تغذیه منفی (مشکی)، 2. منبع تغذیه مثبت (قرمز)، 3. COM (زرد)، 4. به طور معمول بسته (آبی)، 5. به طور معمول باز (سبز)
3. سایر رله ها (تعریف پورت مشخص نیست)
چگونه رله را توسط GODIAG GT101 PIRT تست کنیم؟
مرحله 1: رله را از ماشین خارج کنید
مرحله 2: آداپتور تست رله ساده GT101 را بر اساس اتصال رله وصل کنید
با توجه به ویژگی های رله برای تشخیص انتهای سیم پیچ رله، انتهای مشترک، انتهای معمولی باز و انتهای معمولی بسته.
مرحله 3: گیره باتری مشکی GODIAG PIRT Power Probe را به الکترود منفی باتری وصل کنید.
مرحله 4: گیره باتری قرمز را به الکترود مثبت باتری وصل کنید
اگر GT101 PIRT به طور معمول نمایش داده شود و چراغ LED روشن شود، به این معنی است که منبع تغذیه تجهیزات عادی است.
مرحله 5: دکمه عملکرد رله انژکتور سوخت را فشار دهید و آژیر یک بار بوق میزند. چراغ سبز خروجی عملکرد چشمک می زند
سیگنال تست رله به خط تست رله و آداپتور رله منتقل می شود تا رله را به کار بیاندازد. آمپرمتر جریان کار رله را نشان می دهد.
نکاتی برای قضاوت در مورد نتیجه تست رله:
1. برای رله هایی با عملکردهای معمولی باز و معمولاً بسته، چراغ قرمز رنگ روی آداپتور رله چشمک می زند. برای حالت عادی باز، چراغ سبز چشمک می زند. برای حالت عادی بسته، نور آبی چشمک می زند. جریان مقدار فعلی عادی را نشان می دهد.
2. برای رله هایی که فقط عملکرد معمولی باز دارند، چراغ قرمز قرمز روی آداپتور رله چشمک می زند. برای حالت عادی باز، چراغ سبز چشمک می زند. برای بسته های معمولی، نور آبی خاموش می شود. جریان مقدار جریان عادی را نشان می دهد.
GODIAG GT101 PIRT Power Probe در godiagshop.com موجود است.
https://www.godiagshop.com/wholesale/godiag-pirt-gt101-powerscan.html