EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

تعویض ECU موتور VW MED17.5.2: ODIS یا Ktag؟

خودروهای فولکس‌واگن در حدود سال 2012 ممکن است این مشکل را داشته باشند - باران‌هایی که از شیشه جلوی جلو می‌آیند، پین‌های ECU موتور MED17.5.2 را خورده و آن را می‌شکنند، بنابراین باید آن را عوض کنیم و آن را به ماشین یاد بگیریم.

 

در اینجا ما 2 روش را با هم مقایسه می کنیم:
1. OEM نرم افزار ODIS
ابتدا باید هزینه نرم افزار ODIS را پرداخت کنید و آن را در لپ تاپ خود دانلود کنید و وسیله نقلیه خود را توسط یک ابزار تشخیصی به لپ تاپ خود متصل کنید. (شما می توانید ابزارهای تشخیصی OEM مانند VAS 5054A، VAS6154 یا سایر ابزارهای تشخیصی مانند VXDIAG VCX SE 6154 را انتخاب کنید).
ECU موتور قدیمی را از برق بکشید و موتور جدید را وصل کنید و قسمت سمت چپ روی خودرو است.
به «ماژول کنترل موتور (ECM)، تعویض و تطبیق» بروید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.
سازگاری.

طرفداران:

  • عملکرد آسان و بدون خطر (بدون تماس با ECU به جز plug&unplug).

معایب:

  • نیاز به اتصال به شبکه
  • نیاز به پرداخت هزینه نرم افزار OEM ODIS.

2.Ktag + تانگو
Ktag فایل ECU قدیمی را می خواند و پشتیبان گیری می کند.


در Tango، فایل EEPROM و FLASH، "Decode Dump" را بارگیری کنید و متن داده را ذخیره کنید.

VIN، Component، MAC را ویرایش کنید و با متن داده وارد شوید و Dump را ذخیره کنید.

Ktag رونوشت را در ECU جدید می نویسد.

طرفداران:

  • کم هزینه و بدون نیاز به پشتیبانی شبکه

معایب:

  • عملیات سخت، خطراتی در شکستن ECU وجود دارد.

البته برنامه نویسان دیگری نیز وجود دارند که می توانند یک ECU موتور VW را تعویض/کلون کنند، به عنوان مثال، HexTag، KTM، CG FC200...
UK Professional OBD2 Tools Online Shop

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد