هنگامی که ماژول کروز کنترل تطبیقی (ACCM) ، سنسور رادار یا سپر جلو تعویض شده است یا الزامات تراز تعمیر و نگهداری را برآورده نمی کند ، باید "کالیبراسیون رادار" را در خودرو خود انجام دهید. اجرای کالیبراسیون رادار در ترافیک سنگین مخصوصاً برای JEEP GRAND CHEROKEE بسیار دشوار است. استفاده از LAUNCH X431 PAD V (PAD 5) یا X431 PAD VII (PAD 7) برای کار با X-431 ADAS PRO یا X-431 ADAS Mobile کار کالیبراسیون را بسیار ساده تر می کند.
مدل ماشین:
فورد F-150 2019
دستگاه توصیه می شود:
X431 PAD V (PAD 5) را با ابزار تشخیصی سیستم کامل Smartbox 3.0 راه اندازی کنید
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/launch-x-431-pad-v.html
2021 جدید X431 PAD VII ابزار تشخیص کامل سیستم با Smartlink C
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/launch-x431-pad-vii.html
X431 ADAS Mobile را راه اندازی کنید
X431 ADAS Pro را راه اندازی کنید
راهنمای عملیات:
مرحله 1: ماشین مربوطه را انتخاب کنید >> جستجوی خودکار (نسخه نرم افزار: Ford V48.50 یا بالاتر)
مرحله 2: اطلاعات خودروی شناسایی شده را تأیید کنید
مرحله 3: عملکردهای ویژه یا ADAS (سیستم راهنمای پیشرفته راننده) کالیبراسیون >> برق >> کروز کنترل >> CCM#1 (ماژول کروز کنترل) کالیبراسیون را انتخاب کنید
مرحله 4: دستورالعمل روی صفحه را دنبال کنید تا شرایط لازم را تأیید کنید
مرحله 5: اسکنر X431 PAD VII به شما نشان می دهد که هنگام احتراق خاموش قبل از اتمام کالیبراسیون ، یک کد خطا ایجاد می شود.
مرحله 6: برای انجام کالیبراسیون رادار ، خودرو را بین 50 تا 80 کیلومتر در ساعت رانندگی کنید. رانندگی را ادامه دهید تا زمانی که "سنسور جلو تراز نشده است" ناپدید شود. اگر خودرو مجهز به توقف/راه اندازی است ، لطفاً قبل از شروع رانندگی ، آن را به صورت دستی غیرفعال کنید.
مرحله 7: پس از اتمام فرآیند ، پیغامی مبنی بر اجرای موفقیت آمیز عملکرد دریافت خواهید کرد.
مرحله 8: از منوی کالیبراسیون خارج شوید و سپس هرگونه کد خطا را پاک کنید.
انجام شده!