OBDSTAR MS80 و MS50 اسکنرهای تشخیصی جدید موتور سیکلت هستند. آنها دارای تشخیص هوشمند در سطح حرفه ای هستند ، تجربه و تعمیر و نگهداری هوشمند بی سابقه ای را برای صاحبان موتورسیکلت و تعمیرگاه ها فراهم می کنند.
آیا آنها می توانند همه سیستم های کاوازاکی Z1000 2019 را تشخیص دهند؟ کدام یک بهتر است استفاده شود؟
OBDSTAR MS50 و MS80 هر دو می توانند همه سیستم های کاوازاکی Z1000 2019 را آزمایش کنند. در اینجا ویدیوهای مربوطه توسط مهندس eobdtool.co.uk آزمایش و تأیید شده اند که 100٪ کار می کنند.
OBDSTAR MS80 Test All System for 2019 Kawasaki Z1000
https://www.youtube.com/watch؟v=jL70VPZ7MbU&t=9s ()
OBDSTAR MS50 Test All System for 2019 Kawasaki Z1000
https://www.youtube.com/watch؟v=bc9qOWHYUdk ()
از فیلم های بالا ، می بینیم که دو اسکنر تشخیصی موتور سیکلت OBDSTAR می توانند با همان مراحل ، عملکردهای یکسانی را برای سیستم های تزریق بنزین و ABS انجام دهند.
مراحل اصلی عملیات:
1. برای اتصال OBDSTAR MS50 یا MS80 با موتور سیکلت از اتصال دهنده و کابل M041 EURO V استفاده کنید -> موتور را روشن کنید
2. برای ورود به منوی اصلی تبلت MS80 یا MS50 ، روی [DiagProgram] ضربه بزنید
3. [Moto Diag] -> [آسیا] -> [KAWASAKI] -> [KAWASAKI V30.02] -> [انتخاب از سیستم] -> [اسکن خودکار] را انتخاب کنید
4. سیستم [تزریق بنزین] را تشخیص دهید و عملکردهای زیر را انجام دهید:
اطلاعات ECU ، خواندن کدهای خطا ، پاک کردن کدهای خطا ، خواندن جریان داده ها ، فریز کردن فریم ها و تست فعال
5. سپس از M005 KAWASAKI برای جایگزینی M041 EURO V برای کار با کابل اصلی برای اتصال OBDSTAR MS80 یا MS50 با موتورسیکلت استفاده کنید
6. روی [انتخاب از سیستم] -> [اسکن خودکار] ضربه بزنید
7. سیستم [ABS] را تشخیص داده و عملکردهای زیر را انجام دهید:
- اطلاعات ECU ، خواندن کدهای خطا ، پاک کردن کدهای خطا و تست فعال
بنابراین ، کدام یک بهتر است خریداری شود؟
این بستگی به بودجه شما و مدل های موتورسیکلتی دارد که می خواهید علاوه بر 2019 کاوازاکی Z1000 تشخیص دهید.
OBDSTAR MS50 ارزان تر از MS80 است.
دلیل این امر این است که MS50 فقط از رایج ترین تشخیص موتور سیکلت از آسیا و اروپا پشتیبانی می کند در حالی که MS80 تشخیص موتور سیکلت لوکس را از آسیا ، اروپا و آمریکا بیشتر می کند. MS80 همچنین برنامه نویسی کلیدی IMMO را برای موتورسیکلت های آسیایی و اروپایی فراهم می کند اما MS50 پشتیبانی نمی کند. علاوه بر این ، MS80 بر این اساس آداپتورهای بیشتری اضافه می کند.
جدول مقایسه را بررسی کنید تا با شباهت ها و تفاوت های بیشتر بین آنها بیشتر آشنا شوید. پس از آن ، تصمیم گیری به نیاز واقعی شما بستگی دارد.
Item | OBDSTAR MS80 | OBDSTAR MS50 | ||||
IMG |
|
| ||||
Price | €2,203 | €423 | ||||
Main menu | Moto Diag, Other, TeamViewer, Personal Center, Settings, Support Center, Upgrade | Moto Diag, Teamviewer, Personal Center, Settings, Support Center, Upgrade | ||||
Diag Cable | High Quality,low price | High Quality,low price | ||||
Main machine | 8 inch android tablet | 5 inch android tablet,OBD charge | ||||
Plastic Cover | Industrial Design | Industrial Design | ||||
Smart switch pin | Highly integrated diagnostic connector | Highly integrated diagnostic connector | ||||
Diag Connector | OBD adapter, no need to disassemble | OBD adapter, no need to disassemble | ||||
Operation System | Android | Android | ||||
Wifi | one button click | one button click | ||||
Language | English and more local language | English and more local language | ||||
Remote assistance | Yes, engineer can assistant via remote control software | Yes, engineer can assistant via remote control software | ||||
Function | Code reading, code clearing, data flow, action test, setting, coding, etc. | code reading, code clearing, data flow, action test, setting, coding, etc. | ||||
IMMO key programming | EUROPE | TRIUMPH | √ |
| ||
GILERA | √ |
| ||||
PEUGEOT | √ |
| ||||
PIAAGIO | √ |
| ||||
DUCATI | √ |
| ||||
VESPA | √ |
| ||||
America | HARLEY | √ |
| |||
Motorcycle Diagnosis | Asia | HONDA | √ | √ | ||
KAWASAKI | √ | √ | ||||
KYMCO | √ | √ | ||||
SUZUKI | √ | √ | ||||
SYM | √ | √ | ||||
YAMAHA | √ | √ | ||||
MONTESA | √ |
| ||||
PGO | √ | √ | ||||
HARTFORD | √ | √ | ||||
AEON | √ | √ | ||||
BENELLIDSK | √ |
| ||||
Europe | APRILIA | √ |
| |||
BENELLI | √ | √ | ||||
BMW | √ |
| ||||
DUCATI | √ |
| ||||
KTM | √ | √ | ||||
PIAGGIO | √ | √ | ||||
TRIUMPH | √ |
| ||||
VESPA | √ | √ | ||||
MALAGUTI | √ |
| ||||
GASGAS | √ |
| ||||
GILERA | √ |
| ||||
GUZZI | √ |
| ||||
AGUSTA | √ |
| ||||
DERBI | √ |
| ||||
America | HARLEY | √ |
| |||
INDIAN | √ |
| ||||
VICTORY | √ |
| ||||
BRP | √ |
| ||||
OBD | OBD-II | OBD | √ | √ | ||
Motorboat diagnosis | Asia | HONDABOAT | √ |
| ||
Accessories comparison | ||||||
M001 | Main Cable | √ | √ | |||
M002 | Power Cable | √ | √ | |||
M002A | GND | √ |
| |||
M003A | Multi functional jumper | √ | √ | |||
M004 | APRILIA/DUCATI/HONDA/KTM/PIAGGIO/VESPA/YAMAHA | √ | √ | |||
M005 | KAWASAKI | √ | √ | |||
M006 | KAWASAKI | √ |
| |||
M012 | SUZUKI | √ | √ | |||
M015A | HONDA/HONDA MONTESA | √ | √ | |||
M018 | YAMAHA | √ | √ | |||
M019 | KTM | √ | √ | |||
M021 | AEON/BENELLI/BENELLI DSK | √ | √ | |||
M026 | SYM | √ | √ | |||
M027 | KYMCO/KAWASAKI | √ | √ | |||
M028 | PGO |
| √ | |||
M030 | HARDFORD |
| √ | |||
M034 | HARLEY-DAVIDSON | √ |
| |||
M037 | DUCATI | √ |
| |||
M040 | BMW | √ |
| |||
M041 | EURO V | √ | √ | |||
M042 | INDIAN/VICTORY | √ |
| |||
M043 | BRP | √ |
| |||
P001 | IMMO KIT(Optional) |
|
| |||
12V2A | CHARGER | √ | √ | |||
Support system | 1. Comparable to the original factory | 1. Comparable to the original factory | ||||
Advanced Function | Comparable to the original factory (automatic scanning, automatic VIN recognition, control module programming and coding, ECU setting, instrument coding, tire pressure monitoring system, maintenance light reset, CO adjustment, idle speed adjustment, A/F value reset, ABS control unit Settings, EOL mode, transmission memory reset, clear computer memory, etc.) | Comparable to the original factory (automatic scanning, automatic VIN recognition, control module programming and coding, ECU setting, instrument coding, tire pressure monitoring system, maintenance light reset, CO adjustment, idle speed adjustment, A/F value reset, ABS control unit Settings, EOL mode, transmission memory reset, clear computer memory, etc.) | ||||
Diagnostic connector location | √ | √ | ||||
Diagnostic connector Display | √ | √ | ||||
Technical Bulletin | √ | √ | ||||
Fault Guidance | √ | √ | ||||
Data Flow Text/ Waveform Diagram | √ | √ | ||||
Instrument Diagram | √ | √ | ||||
Any menu back | √ | √ | ||||
Interactive Circuit diagram | √ | -- | ||||
Components Description | √ | -- |