EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

نظرات مشتری Launch X431 V: محصول عالی و خدمات مشتری

در این پست ، من می خواهم برخی از نظرات مشتریان درباره Launch X431 V را با شما به اشتراک بگذارم. حالا ، بیایید آنها را با هم بخوانیم.


مرور 1: واقعاً این چیز را دوست داشته باشید

من عاشق این چیزم به نظر من ارزش پولش را دارد. این کار همان کارهایی است که همه واحدهای Snap On با قیمت بیش از 8000 دلار با 1/6 از قیمت انجام می دهند. Snap on نمی تواند نرم افزار خواندن اطلاعات را برای اتومبیل ها بنویسد ، آنها باید به تولید کننده اعتماد کنند تا همه چیز را به آنها بگوید. از این طریق ، آنها هیچ تفاوتی ندارند. و آن را جستجو کنید ، این تنها راه واقعی است که مهم است. هر چیز دیگری فقط کرک و پفی است که نیازی به آن ندارید. به جای اینکه پاره شوید ، این چیز را بخرید. اکنون موضوعی وجود دارد که فکر می کنم شرکت باید در مورد آن شفافیت بیشتری داشته باشد. این کار نمی کند تا زمانی که 2 کار انجام دهید. باید شماره سریال خود را برای آنها ایمیل کنید. بی فایده است تا زمانی که این کار را انجام دهید. ظاهراً آنها بسیار ناکام مانده اند ، بنابراین قبل از اینکه بتوانید در واقع نرم افزار لازم را برای آن بارگیری کنید ، با ارسال ایمیل به آنها از IP خود محافظت می کنند. این موضوع در ابتدا من را گیج کرد ، زیرا در ادبیات ذکر نشده بود. حداقل جایی که من می توانم ببینم.


نقد و بررسی 2: فعال کردن و پشتیبانی از همه وسایل نقلیه تاکنون آسان است

محصول عالی! فعال سازی آسان و گسترده ترین پوشش موجود را به شما می دهد.

من متوجه بازبینی شدم که قبل از امکان ثبت نام و بارگیری نرم افزارهای گسترده و به روزرسانی های وسیله نقلیه برای عملکردی بودن محصول ، به ارسال نامه الکترونیکی اطلاعات شما اشاره داشت. این مورد در نسخه X431 V که فقط توسط من دریافت شده بود وجود نداشت. شاید آنها امنیت خود را افزایش داده باشند ، اما من توانستم بلافاصله دستگاه را با شماره سریال و کد فعال سازی موجود در محصول ثبت کنم. من معتقدم کد فعال سازی کلید ثبت نامی بود که knock off ها ندارد. به عبارت دیگر ، هنگامی که کارخانه قانونی شماره سریال را تولید می کند ، آن را با یک کد فعال سازی نیز مطابقت می دهند تا دیگران نتوانند از شماره سریال جعلی استفاده کنند. این محصول و فروشنده قانونی است. X431 V محصولی با کیفیت است و هر آنچه را که نیاز دارید انجام می دهد.


نقد و بررسی 3: محصول عالی! در هر اتومبیلی که تاکنون آزمایش کردم کار کردم

محصولی عالی. در هر اتومبیلی که تاکنون آزمایش کرده ام کار می کند و مطمئناً اطلاعات بیشتری را در خودروهای مدل جدید ارائه می دهد. نه هر اتومبیل VIN را اسکن می کند اما گزینه وجود دارد که به صورت دستی VIN وارد کنید یا وسیله نقلیه را از لیست انتخاب کنید. عالی است که سریع پیدا کنید و مشکل وسیله نقلیه خود را حل کنید و حتی مواردی را که ممکن است خودرو شما حتی بدون نشان دادن چراغ های هشدار دهنده روی داشبورد شما نشان دهد ، به شما نشان می دهد. من برای 2 سال آینده به روزرسانی هایی را برای همه وسایل نقلیه مدل در اختیار شما قرار می دهم و اگر شما هرگز نیاز به تنظیم مجدد کارخانه رایانه لوحی یا خود دارید ورود به سیستم با وارد شدن به هر رایانه لوحی اندرویدی در وب سایت و ورود به سیستم حساب کاربری و رمزعبور خود که در هنگام راه اندازی ایجاد می شود و همه موارد را بارگیری می کند ، جایگزین می شود.


بررسی 4: پد عالی و خدمات عالی مشتری

به روز رسانی. پاسخ فروشنده سریع و عالی است. همه مسائل من را حل کرد. شارژر زیر کابل ها گیر کرده بود و وقتی عکس را برای من ارسال کردند به راحتی قابل دیدن بود. OBD هنگامی که در سوکت OBD متصل می شود توسط ماشین تأمین می شود بنابراین حدس می زنم نیازی به شارژ آن نباشد. فقط gripe فرایند بروزرسانی آزار دهنده است اما pad بسیار جذاب است.

Scanpad بسیار سریع آمد اما فاقد شارژر برای پد واقعی یا گیرنده OBDII بود. به روزرسانی آسان بود اما سرورهای آنها احتمالاً دائماً توسط افرادی که سعی در درایورها دارند بارگیری و نصب می شوند ، خسته می شوند ، بنابراین فشار دادن دکمه بارگیری و راه اندازی مجدد پد حدود یک ساعت طول کشید تا بتوانم تمام به روزرسانی ها را دریافت کنم. نسخه قدیمی پد را داشت ، بنابراین می دانم که از قبل بسیار عالی کار می کند ، فقط یک دردسر. اما به طور جدی هیچ سیم شارژی برای پد یا OBD وجود ندارد؟


مرور 5: بهتر از حد انتظار و استفاده از آن به عنوان ابزار اسکن فروشگاه

محصول بسیار خوبی ، دقیقاً مطابق تبلیغات نشان داده شد ، همچنین عملکردی است که شما انتظار دارید از ابزار اسکن (با باز شدن قفل ، که فروشنده بسیار به آن کمک می کند). این کار را به دیگران از جمله فروشگاه های اتومبیل بسیار توصیه می کنید ، به خصوص اگر شما یک ابزار ضربه محکم و ناگهانی داشته باشید ، تقریباً بقیه چیزهای موجود در وسایل نقلیه اروپایی و آسیایی که ضربه محکم و ناگهانی آن را انجام نمی دهد و مقدار تله هایی که می تواند به آن دسترسی پیدا کند بسیار چشمگیر است. .


نتیجه گیری: به طور کلی ، Launch X431 V ابزاری عالی است که طیف وسیعی از وسایل نقلیه را پوشش می دهد و در بین مشتریان محبوب است ، توصیه می شود که آن را خریداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد