EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

Foxwell NT680pro تنظیم مجدد باتری را در BMW 530 e60 2006 موفقیت انجام دهید!

سلام ، من اخیراً در Foxwellmall.com یک Master Master Pro Foxwell NT 680 Pro خریداری کرده ام و پس از نصب باتری جدید به BMW530 e60 2006 متصل می شوید ، کار می کند. و از طریق ODB و تمام سیستمهای دیگر با وسیله نقلیه متصل می شود. ابزار بسیار خوبی!

در اینجا مراحل انجام BRT در BMW530 e60 2006 آورده شده است:

1. من  NT680pro را به سوکت obd در ماشین وصل می کنم ، احتراق ماشین را روشن می کنم. در NT680pro تعمیر و نگهداری و سپس باتری و سپس انتخاب وسیله نقلیه را انتخاب کنید.

2. ماشین من E60 را انتخاب کنید

3. سپس به منوی عملکرد می آید ، "اجرای سابقه تعویض باتری" را انتخاب کنید

4. سپس به "اجرای ضبط جایگزینی باتری" می رود ، روی "ضبط باتری ضبط" کلیک کنید.

5. به پایان رسید.


Foxwell NT680pro اصلی با بهترین منبع قیمت: http://www.foxwellmall.com/wh Wholesale/foxwell-nt680-pro-all-system-all-make-scanner-with-special-functions.html



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد