اکنون ابزار تنظیم مجدد کیسه هوای OBDSTAR P50 میتواند حسگر زاویه فرمان تویوتا (تصادف واضح) را توسط نیمکت تعمیر کند. مهم نیست تعمیر MCU رمزگذاری شده نسل 2 یا 3 و 4. کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار را به V30.00 یا بالاتر به روز کنید و نمودار اتصال و راهنمای گام به گام نرم افزار دستگاه را دنبال کنید تا به راحتی کار کنید.
http://blog.eobdtool.co.uk/obdstar-p50-update-toyota-lexus-steering-angle-sensor-sas-repair-on-bench
در اینجا به عنوان مثال زاویه فرمان تویوتا 89245-12040 را در نظر بگیرید.
کلیه کالاهای مورد نیاز:
واحد اصلی OBDSTAR P50
آداپتور و جامپر OBDSTAR P004
کابل اصلی
منبع تغذیه 12 ولت
تویوتا 89245-12040 (TOKAI RIKA
راهنمای عملیات:
1. شارژ و ارتباط P50 را در طول کار حفظ کنید و مطمئن شوید که اتصال شبکه عادی است.
2. [بازنشانی کیسه هوا] را در منوی اصلی انتخاب کنید
3. شماره قطعه را به صورت دستی انتخاب کنید: Toyota 89245-12040 (TOKAI RIKA)
4. نمودار Pinout را بررسی کنید:
ECU | Tool | Color |
A-Pin 4, 5 | 12V (16) | Red |
A-Pin 2 | CAN L (14) | Yellow |
A-Pin 3 | CAN H (6) | Brown |
A-Pin 1 | GND (4+5) | Black |
5. برای اتصال آداپتور P004 و ماژول تویوتا از بلوز OBDSTAR P004 استفاده کنید
و از کابل اصلی برای اتصال آداپتور P004 و ابزار تنظیم مجدد کیسه هوا P50 استفاده کنید
برق آداپتور P004 را روشن کنید
6. برای اتصال ECU روی [Connect] کلیک کنید
پس از موفقیت آمیز بودن اتصال، می توانید متوجه شوید که رکوردهای داده های برخورد در داده های ماژول وجود دارد.
7. روی [Erase Crash] کلیک کنید
پاک کردن تصادف تویوتا با موفقیت
8. اکنون باید زاویه را به صفر درجه کالیبره کنید.
وقتی زاویه صفر درجه باشد، نوار وضعیت و زاویه تشخیص فعلی سبز نشان داده میشوند.
9. روی [قطع اتصال] کلیک کنید و برق آداپتور OBDSTAR P004 را خاموش کنید
10. هنگامی که کالیبراسیون کامل شد، می توانیم آن را با یک کراوات برای جلوگیری از انحراف تعمیر کنیم.
هنگام بارگیری، قبل از نصب سنسور زاویه، مطمئن شوید که فرمان در مرکز قرار دارد و کلید را خاموش کنید.
راهنمای ویدیویی:
https://youtu.be/Ei-wDMz1Wx0
VNCI JLR DoIP با درایور نرمافزار اصلی و SDD، نرمافزار آفلاین مسیریابی، نرمافزار آنلاین TOPix برای انجام عملکردهای تشخیصی اولیه، راهنمایی و جستجوی خطا، برنامهنویسی ماژول، تطبیق ضد سرقت و سایر عملکردها برای مدلهای جگوار لندرور سازگار است (2005-) . از اتصال USB، اتصال مستقیم WIFI و اتصال LAN بی سیم پشتیبانی می کند. وصل و پخش کنید. به درایور شخص ثالث نیاز ندارید. بیایید ببینیم که چگونه برنامه نویسی آنلاین Topix Cloud را انجام دهیم.
الزامات:
یک سیستم عملیاتی کامپیوتری تمیز
توصیه می شود از ویندوز 10 استفاده کنید
دانلود نرم افزار و درایور اصلی:
http://www.rokwy.com/download/VNCIMDIDevMngrSetup.exe
https://mega.nz/file/wNJVTTrS#i9VTOdZslPBdRSpU30ofq39YbZFjV1UJlm37SDFOUVw
راه اندازی VNCI JLR DoIP برای برنامه نویسی آنلاین Topix Cloud:
1. ابزار تشخیصی DOIP VNCI JLR و لپتاپ را از طریق کابل USB وصل کنید
2. VNCI Device Manager را اجرا کنید، سیستم عامل VNCI را به V1.0.0.9 به روز کنید
3. اجرای VCI Manager (JLR)
برای اتصال VCI روی "اتصال" کلیک کنید
پس از اتصال VCI، شماره سریال VCI، ویژگی ها، نسخه نرم افزار VCI و وضعیت، آدرس IP را مشاهده خواهید کرد.
4. اکنون رابط VNCI JLR را به درگاه OBDII خودرو متصل کنید
5.برنامه عامل دستگاه تشخیصی را به عنوان سرپرست اجرا کنید
عامل دستگاه تشخیصی را به طور خودکار نصب می کند.
اگر جلسه شما منقضی شده است، ابتدا وارد TOPix شوید.
به صفحه ورود بروید و "برای تعمیرکاران مجاز اینجا را کلیک کنید" یا "برای اپراتورهای مستقل اینجا را کلیک کنید" را انتخاب کنید.
در اینجا ما اولین مورد را انتخاب می کنیم
شناسه کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به Topix Cloud وارد کنید
خواندن VIN، اتصال به وسیله نقلیه، دانلود داده های تشخیصی و اتصال به Topix…
با موفقیت به Cloud متصل شد
این ارتباط را با خودرو برقرار کرد، لطفاً برای باز کردن صفحه خودرو TOPix تأیید کنید.
خودرویی که در اینجا شناسایی کردیم جگوار E-pace X540 MY2020 است.
روی مرور همه کلیک کنید
روی Diagnostics کلیک کنید
همه ماژولهای مختلف را به سرعت بخوانید
Topix در این مدل DoIP خوب بارگیری می شود و اطلاعات ماژول را با موفقیت نشان می دهد.
سایر وسایل نقلیه تست شده در زیر خوب است:
اسکنر تشخیصی DOIP VNCI JLR 2024:
https://www.uobdii.com/wholesale/vnci-jlr-doip-diagnostic-tool.html
ابزار OBDSTAR DC706 ECU چطور؟ در مقایسه با IO Terminal، آیا چیزی خوب است؟
DC706
دارای عملکرد کلون کامل است. از ECM، TCM و Body/ other system clone از
طریق OBD یا Bench پشتیبانی می کند. این می تواند اطلاعات ECU، R/W
Eeprom/Dflash/Pflash/MAP را بخواند، ECU (ویرجین) را بازنشانی کند، مسافت
پیموده شده را کالیبره کند، کد پین IMMO را بخواند و ECU را بازیابی کند...
شبیه سازی ECU را آسان می کند.
هزینه آن فقط یک سوم نسخه کامل
ترمینال ورودی/خروجی است، بنابراین در دسترس همه و بدون استفاده از رایانه
شخصی، با تبلت و همه چیز انجام می شود.
علاوه بر این، به روز رسانی مداوم است.
عیب این است که چکسام را انجام نمیدهد.
در اینجا ما بسیاری از نظرات بی طرفانه را از فیس بوک و مشتریان خود جمع آوری کرده ایم. جزئیات زیر را بررسی کنید.
بررسی های بی طرفانه ترمینال ورودی/خروجی OBDSTAR DC706:
نقد 1:
من Obdstar DC706
را دارم و کمی از آن استفاده کردهام. من می گویم که من می خواستم یک فایل
باکره را از یک 6L80 از طریق OBD جمع آوری کنم. eeprom را به سرعت خواند
اما پس از 10 دقیقه و بدون حرکت در فلاش، منصرف شدم. من می دانم که بسیاری
دیگر گفته اند که ترمینال IO از طریق OBD انجام می شود و اکثر آنها 6L80 را
روی نیمکت تکمیل کرده اند. تا اینجای کار، این تنها مشکل من بود. به روز
رسانی های ماهانه بسیار عالی هستند زیرا همیشه ماژول های جدید زیادی را
اضافه می کنند.
نقد 2:
من ابزار ترمینال i/o و dc706
دارم. dc706 در کل بهتر است. راه اندازی و رفتن بسیار آسان است.
دستورالعمل ها درجه یک هستند، آنها از تصاویر واقعی ecu استفاده می کنند و
نمودارهای پین کردن بسیار واضح هستند، و سپس حتی دستورالعمل های گام به گام
در مورد نحوه انجام کار را به شما ارائه می دهند. آنها امروز با یک
بهروزرسانی عظیم دیگر عرضه شدند، بسیاری از bcms GM و bcms فورد را اضافه
کردند. من اخیراً پستی را دیدهام در مورد کسی که یک فورد bcm را شبیهسازی
میکند، میگوید که آنها نمیتوانند این کار را با obd انجام دهند، اما
bench خوب بود. هیچ ابزاری کامل نیست، به خصوص زمانی که ابزار جدیدی باشد.
اگر با پشتیبانی تماس بگیرید سریع پاسخ می دهند. از بسیاری جهات بهتر از
ابزار ترمینال ورودی/خروجی است، می توانید gm bcm، تصحیح مسافت پیموده شده،
کدهای پین همه را از ابزار بکر کنید. این به راحتی ارزش برچسب قیمت 1400
دلاری را دارد.
نقد 3:
ترمینال Io در مقابل 706.... هزینه درست است، اما Io کارهای بیشتری انجام خواهد داد.
نقد 4:
این ابزار Obdstar dc706
همراه خوبی برای ترمینال IO است. این ابزار شامل شبیه سازی برای بسیاری از
PCM ها و TCM های GM است. TCM فورد DPS6 (دو کلاچ) پوشیده شده است. خیلی
بیشتر در آنجا وجود دارد. من هر چند وقت یکبار تست می کنم اما تا الان خیلی
خوب است. من همچنین مجموعه کابل TCM و آداپتور نیمکت P003 را گرفتم.
بررسی برنامه نویس OBDSTAR DC706 VS Foxflash ECU:
من هم foxflash و هم dc706 دارم. dc706 بسیار ساده تر است. روشی که آنها dc706 را به روز می کنند، در کمترین زمان پوشش بیشتری خواهند داشت.
OBDSTAR DC706 خواندن/نوشتن نظرات ECU/BCM/TCU:
نقد 1:
سیتروئن ds4 bsi 2011 قاره ای Q0X SC667050+95256 خواندن کامل eeprom و فلش و پین کد و نوشتن.
نقد 2:
با احترام به این ابزار DC706 ECU. OBDSTAR simos 18.10 TC1791 بوت شده. با آداپتور MP001.
نقد 3:
من یک SIMTEC.75.5 داشتم که ok بود. همچنین یک E78 و E83. هر دو خوب بخوان E78 دارای پردازنده مشابه با E37 است.
نقد 4:
من یک gpec2a با مقاومت 1000 اهم انجام دادم و درست شد.
نقد 5:
Magneti Marelli fiat 8gmw بی عیب و نقص کار کرد مراقب باشید به قوطی صحیح وصل شوید.
نقد 6:
من
این کار را با جیپ Renegade GPEC3 2017 انجام دادم با آن به خوبی انجام
دادم، 12 ولت. مطمئن شوید که GPT1 را به خوبی لحیم کرده اید.
نقد 7:
Saab Acdelco E67 را بسیار سریع با godiag breakout box بخوانید و بنویسید.
نقد 8:
خواندن و نوشتن ماژول VW IAW 9GV خوب است
GM ACDelco E83 ECM را بخوانید و بنویسید
ماژول BCM GM 52046112 را بخوانید و بنویسید
این ابزار پتانسیل بالایی دارد.
نقد 9:
Obdstar DC706 بهترین برای GM Delco E39 و E39A است. حتی Motorsport Flex هم روی آخرین مورد من کار نکرد.
نقد 10:
من به تازگی تحت پوشش قرار گرفتم و این ابزار dc706
همیشه بهتر و بهتر می شود. MEDG17 / MED17 در مدل های فورد یافت می شود.
F150 Ecoboost یک MEDG17 است. این PCM فقط یک حالت بوت بوده است که اکنون
در حالت بنچ ارائه می شود. من همچنین PCM های GPEC2 و GPEC3 را می بینم که
در حالت بوت فهرست شده اند. تعداد زیادی BCM فیات لیست شده است. این ابزار
معامله قرن است.
نقد 11:
من مشکل ماهانه obdstar داشتم: بدون چک سام، رنو ECU ساژم فقط وای فای.
نقد 12:
ماشین
بسیار توانا آنها به سرعت مسائل را مرتب می کنند. چک سام ها را انجام نمی
دهد. من آن را دوست دارم هر چند. برای پول به نظر من اصلا بد نیست. یک یا
دو مورد اضافی نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید بخرید. در مجموع، خوشحالم
که یکی را دریافت کردم.
نقد 13:
با
گذشت زمان، بهروزرسانیها تقریباً همه مشکلات را مرتب کردهاند. به یک
ابزار واقعا خوب تبدیل شده است. با این حال، کاملاً آن را دوست دارم. تنها
چیزی که واقعاً از دست میرود، محاسبه جمعبندی است. اما با گفتن این، هرگز
به عنوان یک برنامه نویس، بلکه به اصطلاح شبیه سازی به بازار عرضه نشد. در
مورد محاسبه immo VAG EDC17 در حین نوشتن با مناطق OPT اطلاعی ندارم زیرا
اکنون اینها را در لیست خود دارد، اما من ابزارهای دیگری برای آن دارم.
جالب خواهد بود که در به روز رسانی های آینده چه چیزی در راه است. اکنون آن
را به شدت توصیه می کنم.
نقد 14:
ماشین
بسیار توانا 6 ماه پیش مشکلاتی داشتم تقریبا همه مرتب شده اند. گاهی اوقات
یک به روز رسانی آن را کمی خراب می کند (یک هفته پیش یک کابوس بود - اما
اکنون مرتب شده است) بنابراین بهتر است یک هفته یا بیشتر صبر کنید و اجازه
دهید دیگران آزمایش کنند. هنوز ECU عجیب و غریب که پس از ادعای تعمیر هنوز
کار نمی کند. قطعا داره بهتر میشه آنها به سرعت مسائل را مرتب می کنند. چک
سام ها را انجام نمی دهد. من آن را دوست دارم هر چند. برای پول، به نظرم
اصلاً بد نیست. یک یا دو مورد اضافی نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید
بخرید. در مجموع، خوشحالم که یکی را دریافت کردم.
نقد 15:
فایلها
را میخواند و بازنویسی میکند، اما همه اکوسهای ارسال شده روی دستگاه
کاملاً کاربردی نیستند... به این معنی که باید فایلهای bin. را بخوانید از
سیستم دیگری برای کلون کردن یا حذف immo یا حذف dtc استفاده کنید... و از dc706
برای بازنویسی فایل اصلاح شده استفاده کنید... آنها دائماً در حال به روز
رسانی هستند و ویژگی ها یا ماژول های جدید اضافه می کنند... انجام همه
واحدها با هر ویژگی یک گلوله نقره ای نیست... هیچ ابزاری اینطور نیست...
شما باید دقیقاً به چه ماشینهایی و دقیقاً چه کارکردهایی نیاز دارید و
ابزار خاصی بخرید. من تقریباً 5 ابزار مختلف دارم که هنوز قادر به انجام
همه ماشینها یا کامیونها نیستم... یکی از شکایتهایی که در مورد dc706
دارم این است که عمدتاً اتومبیلهای آسیا و اروپا را پوشش میدهد. در بازار
ایالات متحده فروخته نمی شود، بنابراین اگر اروپا یا آسیا هستید، از آن
استفاده بیشتری خواهید کرد ... اما در همه موارد خوب است که در زرادخانه
خود داشته باشید. اگر درست نیست شاید کسی بتواند زنگ بزند.
بیشتر بدانید:
http://blog.eobdtool.co.uk/obdstar-dc706-unbiased-customer-reviews/
OBDSTAR DC706 عملکردهای کالیبراسیون مجدد کیلومتر شمار VW ME17/MED17 را در ECM V30.52 در 22 فوریه 2024 اضافه کرد. این مدلها شامل AUDI BOSCH MED17.1 TCI796 و VOLKSWAGEN BOSCH MED1791 هستند. آداپتور OBDSTAR P003+ و مقاومت 120 اهم برای انجام این عملکرد مورد نیاز است.
در اینجا VW Bosch MED17.5.25 را مثال میزنیم تا نحوه تصحیح مسافت پیموده شده با DC706 روی نیمکت را نشان دهیم.
1. همه کالاهای زیر را آماده کنید:
(شامل کابل اصلی، شارژر 12V2A، آداپتور P003+، کابلهای ECU BENCH)
2. شارژ و ارتباط DC706 ECU Tool را در طول کار حفظ کنید و مطمئن شوید که اتصال شبکه عادی است.
3. ECU Flasher>> Car>> ECM>> ECM V30.52 را انتخاب کنید
برای یافتن سریع VOLKSWAGEN BOSCH MED17.5.25 TC1782، med17.5.25 را در کادر جستجو وارد کنید.
4. راهنمای عملیات و Pinout را به دقت بررسی کنید
نمودار پینوت:
موقعیت اتصال مقاومت 120 اهم:
دستگاه و ECU را طبق نمودار اتصال به درستی وصل کنید
5. پس از اتصال، روی [شروع] کلیک کنید، [BENCH] و [P003+] را برای انجام عملکرد زیر انتخاب کنید.
6. ECU را با موفقیت وصل کنید
7. [VW ME17/MED17 Odometer Recalibration] را انتخاب کنید
ابزار ECU OBDSTAR DC706 مسافت پیموده شده فعلی را 212 کیلومتر مشخص می کند، مسافت پیموده شده جدیدی را که می خواهید وارد کنید (یعنی 456)
مقدار را تأیید کنید و نرم افزار مسافت پیموده شده را با موفقیت می نویسد.
دوباره امتحان کنید. مسافت پیموده شده را روی 112 کیلومتر بازنویسی کنید، مسافت پیموده شده نیز توسط برنامه نویس ECU OBDSTAR DC706 با موفقیت نوشته شده است.
در نهایت، برای پایان دادن به عملیات، روی [قطع اتصال] کلیک کنید.
راهنمای ویدیویی:
https://youtu.be/bRYCvfGtqSU
Lonsdor K518 Pro با
چند زبان در دسترس است. زبان پیشفرض انگلیسی است. شما می توانید زبان خود
را در دستگاه تغییر دهید. انجام آن با راهنمای زیر آسان است.
زبان K518 PRO پشتیبانی میشود:
انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، پرتغالی، ترکی، سوئدی، برمه ای، خمری و عب
راهنمای ساده برای تغییر زبان K518 Pro:
دستگاه و WiFi را وصل کنید
در منوی اصلی روی [تنظیمات] کلیک کنی
[تغییر زبان] را انتخاب کنید
زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید (به عنوان مثال فرانسوی)
روی OK کلیک کنید
بسته زبان را به صورت خودکار دانلود می کند.
تغییر زبان با موفقیت انجام شد
برنامه نویس کلید K518 Pro را راه اندازی مجدد کنید
رمز قفل صفحه را وارد کنید تا دوباره وارد دستگاه شوید
اکنون زبان به فرانسوی تغییر یافته است.