EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

EOBDTOOL UK

هذا هو الکشف عن السیارات أدوات الصیانة ، فضلا عن السیارات ترکیب البرمجیات تعلیمات بلوق

راه اندازی X431 IMMO Plus/Elite رفع مشکل باتری پورشه کم مصرف

راه اندازی X431 IMMO Plus/X431 IMMO Elite با عملکرد "IMMO" خرابی کم باتری پورشه را برطرف کرد، پس از تعویض باتری، برای پاک کردن اطلاعات خطای باتری اصلی و محافظت از باتری جدید، دوباره تنظیم می شود.

X431 IMMO Plus/Elite از عملکردهای ضد سرقت پورشه به شرح زیر پشتیبانی می کند:

*1. تطبیق کلید پورشه 2011-2017;
*2. شبیه سازی کامپیوتر جلو و عقب پورشه.
*3. شبیه سازی کامپیوتر موتور پورشه زیمنس;
*4.تعمیر داده باتری پورشه.

x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 1

 

برای تعمیر اطلاعات باتری پورشه جزئیات را بررسی کنید.


وسایل و لوازم جانبی مورد استفاده:

x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 2

مسیر منو:
IMMO>> PORSCHE>> PORSCHEV10.10>> BMS Repair>> CAYENNE>> 2018-2022 را انتخاب کنید
از کابل اصلی برای اتصال رابط 16 پین OBD2 خودرو و X-PROG3 با تبلت LAUNCH X431 برای انجام تطبیق کلید، خواندن و نوشتن داده ها و غیره استفاده کنید.

x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 3 x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 4

روی "مشاهده نمودار سیم کشی" کلیک کنید

x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 5

پروگرامر ECU و G3 را طبق نمودار سیم کشی وصل کنید.
از آنجایی که حجم داده بیشتر است، برای بهبود پایداری ارتباط، از کابل USB برای اتصال کابل و کانکتور بلوتوث استفاده کنید.

x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 6

داشبورد می‌گوید: «قدرت باتری ذخیره‌سازی کمتر است و نیاز به تعمیر دارد».

x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 7

داشبورد را بردارید، باتری را بیرون بیاورید و قاب روی باتری را بردارید. یک کامپیوتر در داخل وجود دارد که باید حذف و تعمیر شود.

x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 8

پس از اتصال مهار، روی "بازیابی اطلاعات" کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود.
نوشتن موفق است.

x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 9 x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 10

پس از تعمیر، باتری را دوباره در داشبورد نصب کنید و آن را دوباره به ماشین نصب کنید. اکنون هیچ کد عیب در داشبورد وجود ندارد.

x431 immo plus fixed porsche battery low power failure 11

 مشکل کم مصرف باتری پورشه را با موفقیت حل کرد.Launch X431 IMMO Elite/X431 IMMO Plus key programmer

 

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان

OBDSTAR DC706 خواندن و نوشتن VW DQ500 DQ380 TCM روی نیمکت

در اینجا دو گزارش تست جدید ابزار ECU OBDSTAR DC706 ارائه شده است. VW DQ500 و DQ380 TCM را به خوبی روی نیمکت می خواند و می نویسد.

آماده سازی:
VW Continental DQ500 TC1766
VW BOSCH DQ380
OBDSTAR DC706
کیت تنظیم مجدد آداپتور و کیسه هوای جامپر OBDSTAR P004
کابل اصل

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 1

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 2

 

VW Continental DQ500 TC1766 را بخوانید و بنویسید:
برق تبلت DC706 را تامین کنید
روی ECU Flasher>> All>> TCM>> TCM V30.09>> VW CONTINENTAL DQ500 TC1766 (BENCH) ضربه بزنید
برای اتصال DC706 و VW TCM با آداپتور و جامپر P004 و کابل اصلی پینوت را دنبال کنید
برای ورود به رابط خواندن/نوشتن روی «شروع» ضربه بزنی

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 3 obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 4

برای اتصال سرور روی «اتصال» ضربه بزنید
احتراق را خاموش کنید و سپس دکمه سوئیچ آداپتور OBDSTAR P004 را فشار دهید (شعله گیر را روشن کنید)
ECU را با موفقیت وصل کنی

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 5

MAPS، INT eeprom و همه داده ها را بخوانید - همه خوب هستند

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 6 obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 7

MAPS، INT eeprom و همه داده ها را بنویسید - همه خوب هستند

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 8 obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 9 obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 10

جرقه را جدا کرده و خاموش کنید.

VW BOSCH DQ380 را بخوانید و بنویسید:
برق تبلت DC706 را تامین کنید
روی ECU Flasher>> All>> TCM>> TCM V30.09>> VW BOSCH DQ380 (BENCH) ضربه بزنی

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 11

برای اتصال DC706 و VW TCM با آداپتور و جامپر P004 و کابل اصلی پینوت را دنبال کنید

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 12

برای ورود به رابط خواندن/نوشتن روی «شروع» ضربه بزنید
برای اتصال سرور روی «اتصال» ضربه بزنید
احتراق را خاموش کنید و سپس دکمه سوئیچ آداپتور OBDSTAR P004 را فشار دهید (شعله گیر را روشن کنید)
ECU را با موفقیت وصل کنید
سپس عملکرد مربوطه را برای انجام عملیات خواندن/نوشتن MAPS/INT EEPROM/INT Flash انتخاب کنید.
همه خوب کار می کنند!

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 13 obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 14

در نهایت، احتراق را قطع کرده و خاموش کنید.

obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 15 obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 16 obdstar dc706 clone vw dq500 dq380 tcm 17

 

OBDSTAR DC706 VW DL501 GEN2 TCM را روی نیمکت بخوانید و بنویسید:

http://blog.eobdtool.co.uk/how-to-read-and-write-vw-dl501-gen2-tcm-with-obdstar-dc706-on-bench/

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان

چگونه مسافت پیموده شده را با CGDI CG100X برای داشبورد VW MQB D70F35xx تصحیح کنیم؟

برای تطبیق کلید داشبورد VW MQB D70F35xx و تنظیم مسافت پیموده شده، برای محاسبه باید داده های اصلی را بخواند. با برنامه نویس CG100X می توانید مسافت پیموده شده را به راحتی تغییر دهید، بدون نیاز به سیم کشی و بلند کردن پاها! فقط باید دو پین را اتصال کوتاه کنید!

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 1

 

در اینجا فولکس واگن پاسات 2018 را به عنوان مثال در نظر می گیریم.

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 2

مسافت پیموده شده فعلی 123563 کیلومتر است.

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 3 1

تراشه از نوع BGA است و D70F3532 است.

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 4

نرم افزار CG100X را اجرا کنید


داشبورد>> ماشین اروپایی>> فولکس واگن D70F35xx>> MQB>> D70F3532 (A2C81589500) را انتخاب کنید

برای اتصال، نمودار سیم کشی را دنبال کنید

از خط Pro Adaptation برای اتصال داشبورد و میزبان CG100X استفاده کنید

همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، دو پایه را اتصال کوتاه کنید

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 5

روی "شروع عملیات" کلیک کنید

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 6

داده های اصلی را بخوانید و ذخیره کنید

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 7

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 8

CG100X به طور خودکار مسافت پیموده شده را تجزیه و تحلیل می کند و تغییر می دهد

KM فعلی به طور خودکار شناسایی می شود.

مقدار مسافت پیموده شده جدید را به صورت دستی وارد کنید (یعنی 53456) و روی "OK" کلیک کنید.

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 9

در حال تغییر KM…

نوشتن….

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 10

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 11

اصلاح تکمیل شد.

نیازی به کلیک روی "نوشتن" جوش برای بازگشت به ماژول ابزار نیست. کابل Pro Adaptation و دو پین را جدا کرده و داشبورد را دوباره روی خودرو نصب کنید.

اکنون KM جدید روی داشبورد 53456 کیلومتر است، این همان مقدار در نرم افزار CG100X است.

cg100x vw mqb d70f35xx dashboard mileage correction 12

تصحیح مسافت پیموده شده داشبورد VW MQB D70F35xx با برنامه نویس CGDI CG100X موفقیت آمیز بود.

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان

نظرات بی طرفانه مشتریان OBDSTAR DC706

همانطور که می دانیم برنامه نویس ECU OBDSTAR DC706 برای ECM خودرو، TCM و سیستم بدنه/دیگر برای فلاشر ECU طراحی شده است. می تواند اطلاعات ECU، R/W Eeprom/Dflash/Pflash/MAP را بخواند، ECU (ویرجین) را بازنشانی کند، مسافت پیموده شده را کالیبره کند، پین کد IMMO را بخواند و ECU و غیره را از طریق OBD و Bench بازیابی کند. اثر استفاده واقعی چیست؟ بیایید نظرات مشتریان مرتبط را ببینیم.

obdstar dc706 customer review 1

 

نقد 1:

ابزار رسید. همه خوب کار می کنند!!! کادیلاک 6L45 TCM کلون ok. GM Acdelco E39a کلون ok.

 

نقد 2:

GM TCM T87 و T87 می توانید خودتان این کار را انجام دهید، خواندن و نوشتن کامل. این فقط برای فلکس، B-flash در دسترس بود. الان با dc706 تمومش کردم. حیرت آور!

 

نقد 3:

DC706 ابزار خوبی است به خصوص برای پول. کار با فایل ها کمی سخت است. در غیر این صورت، این یک ابزار بسیار قدرتمند است. ما اغلب از آن در DPS6 Ford TCM استفاده می کنیم زیرا هنگام کار با تلفن همراه آسان است.

 


نقد 4:

9GV OBDSTAR خواندن خوب با همه چیز شامل هیچ چیز جداگانه! دستگاه بسیار خوبی!

 

نقد 5:

کلون گیربکس Audi Temic VL381 0AW اوکی. dc706 obdstar این کار را عالی انجام داد. همه چیز منعطف یا کم نور نیست. و نه fc200.

 


نقد 6:

فیات IAW 9gv مانند ترمینال IO بدون باز کردن آن انجام می شود. حیرت آور!

 

نقد 7:

OBDSTAR DC706 ابزار خوبی برای PSA است.

 


نقد 8:

اولین آزمایش یک ماژول کنترل موتور سیکلت Guzzi miu g4 روی نیمکت بود.

 


نقد 9:

DC706 برای برنده شدن در شورلت کلرادو BCM 2016. D70F3558/24c66.

 


نقد 10:

تست شده بر روی DQ250 02E سال 2016، دو DQ200 2010 و 2012.

همه کارها عالی هستند، به شدت توصیه می شود!

 

نقد 11:

من این ابزار را چند هفته پیش انتخاب کردم و مدتی را صرف آزمایش قابلیت های آن کردم. DC706 یک ابزار شبیه سازی ECM، TCM و BCM مبتنی بر تبلت است که به عنوان قادر به خواندن و نوشتن مناطق حافظه (eeprom، D-Flash، P-Flash) واحدهای کنترل پشتیبانی شده، و همچنین برخی از استخراج کد پین، تبلیغ می شود. از طریق OBD یا حالت نیمکت (بیشتر نیمکت).

 


ابزاری که بیشتر به آن شباهت دارد، IO Terminal است. من این را به عنوان مقایسه نمی‌دانم زیرا هرگز از IO Terminal استفاده نکرده‌ام، و همچنین نمی‌خواهم بحثی در مورد اینکه چه کسی نرم‌افزار را کرک می‌کند یا دزدان دریایی که بالاتر از درجه حقوق من است، باز کنم. من این را یک بررسی نمی نامم، زیرا هنوز هیچ ماشینی را با آن تعمیر نکرده ام، فقط آن را روی ماژول های مختلف تست کرده ام.

 


مدتی بود که در فکر خرید ترمینال IO برای استفاده در خانه بودم. به عنوان یک مرکز تعمیر مستقل، جایی که من می بینم که مزایای این نوع ابزار بیشتر در مورد محصولات GM global A، به ویژه TCM است. همانطور که همه ما می دانیم، گیربکس های جنرال موتورز یک حلقه ضعیف هستند. یکی از شوخی‌های در حال اجرا در مغازه وقتی یک GM مجهز به 6L80 به داخل مغازه یدک می‌کشد... آیا برای تعویض گیربکس 100000 مایلی آن اینجاست؟ تا کنون توانسته ایم یک گیربکس کارخانه ای یا بازسازی شده جاسپر را بفروشیم که فقط به برنامه نویسی SPS2 نیاز دارد. اما با افزایش سن این وسایل نقلیه، من تصور می‌کنم جایگزین‌های مستعمل برای برخی بر اساس توان مالی و استهلاک خودرو به گزینه‌ای تبدیل می‌شود. همچنین در دنیای امروزی که در دسترس بودن ماژول های hit and miss، این نوع ابزار می تواند گزینه دیگری را ارائه دهد. ابزارها و نرم افزارهای Kess V2، Flex، PCMflash و مواردی از این دست از نظر مالی برای استفاده پراکنده در خانه کاربردی نیستند، و من احتمالاً به این زودی شبیه سازی ماژول را به عنوان یک سرویس اجاره فرعی به بازار عرضه نمی کنم. هزینه سخت‌افزار پایانه IO و بسته‌های نرم‌افزاری مختلف می‌تواند افزایش یابد و من را در مورد خرید آن نگه داشته است، و مطمئن نیستم که بازده سرمایه‌گذاری کنم.

 


من این ابزار dc706 ecu را از OBDStar دیدم و جالب به نظر می رسید. OBDStar برخی از ابزارهای تصحیح مسافت سنج و ایموبلایزر و همچنین موتور سیکلت و ابزار اسکن دریایی را می سازد. این ابزار جدید از OBDStar ارائه شده و حدود 6 ماه است که در بازار عرضه شده است.

 


بررسی لیست پوشش ماژول تقریباً مشابه IO Terminal بود. قیمت آن حدود 1400 دلار برای نسخه کامل نرم افزار (ECM، TCM و Body/دیگر) به علاوه 100 دلار دیگر برای آداپتور P003 آنها برای ماژول های خاص بود. به نظر می رسد که هزینه اشتراک چند صد دلار در سال برای حفظ فعلی آن باشد. بنابراین تصمیم گرفتم تاس بیندازم و آن را امتحان کنم.

 


اولین چیزی که بعد از فعال‌سازی ابزار متوجه شدم، به‌روزرسانی نسخه‌ای بود که اکنون شامل TCM‌های ZF 8HP در همه ساخت‌ها، از جمله Dodge و GPEC-4 PCM در حالت بوت می‌شود. علاوه بر این، چند روز پیش ابزار را روشن کردم تا به‌روزرسانی دیگری را کشف کنم که از جمله GPEC-2، 2A و 3 PCM بود. دیدن به روز رسانی های منظم و پوشش گسترده تر، دلگرم کننده است.

 


من دسته ای از ماژول ها را برای آزمایش جمع آوری کردم: E39A و E92 GM PCM، 2 هاب FCA RF، یک BCM قاره ای فورد، یک BCM بوش GM، و یک PCM GPEC-2. نمودارهای راهنما و پین کردن واضح و دقیق هستند. تمام خواندن و نوشتن روی همه این ماژول ها را به راحتی و با موفقیت انجام داد. VIN ها در بخش های eeprom و d-flash و همچنین کدهای پین قابل مشاهده بودند.

 


رمزگشایی برخی از کلمات هنگام استفاده می تواند یک چالش باشد، اما در حال حاضر با داشتن ابزار اسکن مبتنی بر تبلت چینی از Launch، Autel و Topdon، چین انگلیسی را زبان دوم می دانم. نمونه ای از این در عکس شماره 2 هنگام خواندن یک BCM GM Bosch در حالت نیمکت، وقتی برای اولین بار آن را دیدم به من مکث کرد، اما حدس می زنم که به من می گفت که BCM را با ولتاژ منبع احتراق در طول عملیات خواندن و نوشتن بیدار نکنم. . من ادامه دادم و با موفقیت BCM را خواندم و نوشتم.

 


هیچ ابزاری مانند ابزار ECU OBDSTAR DC706 کامل نیست، من مطمئن هستم که حفره ها و نقص ها کشف خواهند شد، اما در این مرحله سطح اطمینان من بسیار بالا است. فقط امیدوارم زمانی که نیاز به استفاده از آن "واقعی" داشته باشم، به نتیجه برسد.

 


من می خواستم این را برای کسانی به اشتراک بگذارم که شاید در شرایط مشابهی هستند، شاید ارزش در نظر گرفتن این ابزار را داشته باشد.

obdstar dc706 customer review 2 obdstar dc706 customer review 8 obdstar dc706 customer review 7 obdstar dc706 customer review 6 obdstar dc706 customer review 5 obdstar dc706 customer review 4 obdstar dc706 customer review 3

 

با تشکر از بازخورد همه مشتریان در بالا!

 

با تشکر از بازخورد همه مشتریان در بالا!

Super ICOM Pro N3+ با ODIS V11 Diagnost 2007 VW Passat

Super ICOM Pro N3+ می تواند از پروتکل J2534 برای خواندن پس از تعویض با یک کلید استفاده کند.

این به خوبی با نرم افزار ODIS V11 برای تشخیص خودروهای فولکس واگن با رابط J2534 کار می کند.

بدون نیاز به باز کردن مجوز عملکرد J2534/DOIP!



آماده سازی:

وسیله نقلیه: یعنی فولکس واگن پاسات سدان BSF 1.6L Simos/75Kw 2007

دستگاه: ابزار تشخیصی Super ICOM Pro N3+ BMW



روال عملیات:

دانلود و نصب ODIS V11 (رمز عبور: 8888)

درایور N3+ J2534 را دانلود و نصب کنید


N3+ را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید و از طریق کابل OBD به وسیله نقلیه متصل شوید

super icom pro n3 with odis v11 diagnose vw 1

دکمه سوئیچ N3+ را به مدت 3 ثانیه فشار دهید، صبر کنید تا نشانگرهای USB و WiFi روی واحد اصلی چشمک بزنند.

super icom pro n3 with odis v11 diagnose vw 2

نرم افزار J2534 را اجرا کنید و نوع VCI را به عنوان mongoose vci انتخاب کنید.

نرم افزار آماده استفاده است.

نرم افزار VAG ODIS را باز کنید

هنگامی که ظاهر شد "آیا می خواهید این فایل را باز یا ذخیره کنید"، فقط روی "لغو" کلیک کنید.

super icom pro n3 with odis v11 diagnose vw 3

برای شناسایی خودکار VIN روی عملکرد "تشخیص" کلیک کنید

تیک گزینه “work with Guided Fault Finding” را بزنید

روی «شروع تشخیص» کلیک کنید

super icom pro n3 with odis v11 diagnose vw 4

شناسایی خودرو در حالت خودکار است، بنابراین فقط نسخه خودرو و موتور مربوطه را انتخاب کنید

سپس روی "پذیرش" کلیک کنید

super icom pro n3 with odis v11 diagnose vw 5

اگر سفارشی یافت نشد، روی "No RO" کلیک کنید.

super icom pro n3 with odis v11 diagnose vw 6

برای شروع ورودی تشخیصی، روی «ادامه» کلیک کنید.

super icom pro n3 with odis v11 diagnose vw 7

روی نماد وسیله نقلیه در نوار ابزار در بالا کلیک کنید

DTC ها توسط ابزار تشخیصی Super ICOM Pro N3+ BMW و ODIS V11 با موفقیت شناسایی می شوند.

super icom pro n3 with odis v11 diagnose vw 8

 

Video Guide:

 https://youtu.be/VjQ6gMZ1jPQ

 

فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان