Item | Super ICOM Pro N3+ | Super MB Pro N3 | BMW ICOM Next |
Image | ![]() | ![]() | ![]() |
Price | € 247 | € 209 | € 195 |
Solution | Original ICOM Next solution | Original ICOM Next solution | various solutions, usually use VXDIAG solution |
ICOM Software | BMW ISTA-D BMW ISTA-P E-sys WinKFP Tool32 INPA BMW Coding tool Ncs Expert KSD2 | BMW ISTA-D BMW ISTA-P E-sys WinKFP Tool32 INPA BMW Coding tool Ncs Expert KSD2 | BMW ISTA-D BMW ISTA-P E-sys WinKFP Tool32 INPA BMW Coding tool Ncs Expert KSD2 |
BMW App | BMW BimmerCode, Bimmerlink, MHD, Bimmergeeks, XHP Flashtool, XDelete, M Flasher, etc | BMW BimmerCode, Bimmerlink, MHD, Bimmergeeks, XHP Flashtool, XDelete, M Flasher, etc | No |
Compatible HDD/SSD | Compatible with both ICOM Next (SS220 series) and VXDIAG HDD/SSD | Compatible with both ICOM Next (SS220 series) and VXDIAG HDD/SSD | Compatible with vxdiag HDD/SSD only |
Software update | By HDD/SSD | By HDD/SSD | By HDD/SSD |
Firmware version | ApplicationImage:147 BootImage: 130 | ApplicationImage:147 BootImage: 130 | 1.9.3.1 |
Firmware Update | Use the same procedure as the original ICOM Nexthttp://192.168.92.38.60080/, user name: root password: NZY11502 | Use the same procedure as the original ICOM Nexthttp://192.168.92.38.60080/, user name: root password: NZY11502 | Via VX Manager |
Connection | USB (USB 3.0), WiFi WiFi password: 12345678No IP setting (only 1st time). Easy to connect | USB (USB 3.0), WiFi WiFi password: 12345678No IP setting (only 1st time). Easy to connect | USB (Type-C), WiFi WiFi password: 12345678No need for DHCP server or router, it’s build in. |
Vehicle Model Supported | BMW, Mini, Rolls-Royce, BMW motorcycle | BMW, Mini, Rolls-Royce, BMW motorcycle | BMW, Mini, Rolls-Royce |
Heat Dissipation | Dual Heat Dissipation | Dual Heat Dissipation | No |
20-PIN Vehicle | Yes, with an optional 20-pin adapter for older BMW | Yes, with an optional 20-pin adapter for older BMW | No |
10-PIN BMW Motorcycle | Yes, with an optional 10-pin adapter for motors | Yes, with an optional 10-pin adapter | No |
One-key switch button | Yes | No | No |
DoIP protocol | Yes, Support Benz, VAG, JLR DoIP vehicles | Yes, Support Benz, VAG, JLR DoIP vehicles | No |
J2534 | Can be used as J2534 passthru device. Compatible with Honda HDS, techstream, JLR SDD, VAG ODIS etc | No | No |
علاوه بر این، N3+ از DOIP و J2534 نیز پشتیبانی می کند و دارای یک دکمه سوئیچ یک کلیدی برای جابجایی آزادانه بین نرم افزار ICOM و نرم افزار J2534/DoIP است.
چگونه از Super ICOM Pro N3+ استفاده کنیم؟1. منبع تغذیه را به N3+ وصل کنید یا از طریق کابل OBD به وسیله نقلیه متصل شوید و کابل USB N3+ را وصل کنید.
2. کامپیوتر را باز کرده و به کابل USB وصل کنید
3. رابط پیکربندی رایانه را باز کنید و شبکه «Realtek USB FE Family Controller» را پیدا کنید
4. روی Properties>> TCP/IPV4 کلیک کنید و آدرس IP و آدرس سرور DNS را به صورت زیر تنظیم کنید
آدرس IP: 169.254.92.90
ماسک زیر شبکه: 255.255.0.0
دروازه پیش فرض: 169.254.255.1
سرور DNS ترجیحی: 169.254.255.1
پس از تنظیم، روی OK کلیک کنید و پیکربندی شبکه سیمی تکمیل می شود.
5. اگر می خواهید یک N3+ جدید را در همان رایانه جایگزین کنید، باید آدرس IP را بازنشانی کنید. پس از تکمیل تنظیمات، رایانه به N3+ متصل میشود و پس از جدا کردن کابل USB، نماد شبکه ناپدید میشود. پس از استفاده از N3+ با دسترسی به اینترنت سیمی و بی سیم، نیازی به تنظیم مجدد آدرس IP ندارید.
6. سپس از نرم افزار بازرسی ویژه BMW برای تست عادی استفاده کنید.
7. هنگام استفاده از تشخیص بی سیم، باید کابل USB را در انتهای کامپیوتر شماره گیری کنید، و سپس خواهید دید که SSID N3+ ICOM-**** است. مستقیماً وصل شوید و رمز عبور 123456789 را وارد کنید، نیازی به تجهیزات نیست، می توانید مستقیماً از نرم افزار بازرسی ویژه BMW استفاده کنید.
8. از عملکرد N3+ J2534 برای تست مرسدس بنز، تویوتا، فولکس واگن، هوندا، لندرور و غیره استفاده کنید:
نرم افزار ویژه تست را باز کنید، درایور J2534 را نصب کنید، منوی PassThru را در نرم افزار ویژه تست انتخاب کنید، دستگاه ISO J2534 را از لیست انتخاب کنید، کابل USB را بین کامپیوتر و N3+ وصل کنید، دکمه سوئیچ N3+ را برای 3 ثانیه فشار دهید، و نشانگر سیمی و بی سیم میزبان N3+ برای تست عادی چشمک می زند.
9. از تابع DOIP N3+ برای آزمایش پروتکل DOIP مرسدس بنز، فولکس واگن، لندرور و غیره جدید استفاده کنید:
ابتدا کابل USB را بین کامپیوتر و N3+ وصل کنید، دکمه سوئیچ N3+ را برای 3 ثانیه فشار دهید، نشانگر بی سیم سیمی میزبان N3+ چشمک بزند، سپس وایرلس کامپیوتر را روشن کنید، N3+ ICOM-**** بی سیم را پیدا کنید. ، مستقیم متصل شوید، رمز عبور 123456789 را وارد کنید، نرم افزار بازرسی ویژه را راه اندازی کنید، منوی DOIP را برای آزمایش مستقیم پیدا کنید.
10. N3+ یک ابزار بازرسی ویژه BMW است، 100٪ رویه های بازرسی ویژه BMW را اجرا می کند، مدل های آزمایش شده و نتایج آزمایش کاملاً با بازرسی ویژه BMW سازگار است. توابع N3+ توابع کمکی هستند. در محدوده آزمایش شده توسط J2534 و DOIP، نتایج با نتایج بازرسی ویژه مطابقت دارند، اما نمیتوانند همه عملکردها و مدلهای بازرسی ویژه را شامل شوند، عمدتاً برای تشخیص توابع CAN، K و DOIP در مدلهای جدید OBD. می تواند جایگزین خط تشخیص J2534 و خط ENET شود.
SUPER ICOM PRO N3+ BMW Diagnostic Tool پیکربندی کامل:
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/super-icom-pro-n3-bmw-diagnostic-tool.html
سوال:
آیا خواندن و نوشتن Mitsubishi ASX 1.8DI با برنامه نویس PCMTuner ECU امکان پذیر است؟ از کدام ماژول استفاده کنم؟
پیشنهاد اینجاست:
از Bootloader ماژول 42 Denso SH705X از طریق OBD استفاده کنید، یا OBD را با ماژول 26، میتسوبیشی دیزل CAN-bus امتحان کنید.
PCMTuner و خودرو را مستقیماً با کابل OBD وصل کنید و همچنین از طریق کابل USB به رایانه متصل شوید، سپس نرم افزار PCMTuner را برای خواندن و نوشتن داده ها اجرا کنید.
بازخورد مشتری:
ماژول 26 R/W، CK. OBD عالی
منبع تغذیه خوب را به خاطر داشته باشید زیرا فن هنگام خواندن و نوشتن کار می کند.
توجه: حسگر TPMS جهانی Xhorse (سنسور XTPMS) به زودی ارائه می شود.
تفاوت بین Autel MaxiPro MP808 و اسکنر Xtool D8 OBD2 چیست؟
مهندس
ما تجزیه و تحلیل مقایسه ای دقیقی از پیکربندی سخت افزار، زبان، نرم
افزار، عملکرد و پوشش خودرو (مدل و سال) انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر
ما را دنبال کنید.
1. پیکربندی سخت افزار:
Autel MP808 از سیستم عامل بالاتر پشتیبانی می کند.
D8 دارای ظرفیت باتری، توپولوژی و صفحه نمایش بزرگتر است و به نظر می رسد ناوبری منو آسان تر است، به روز رسانی مانند هر روز.
2. زبان:
Autel MP808 از زبان بیشتری پشتیبانی می کند.
3. به روز رسانی نرم افزار:
Autel MP808 از 2 سال به روز رسانی رایگان پشتیبانی می کند، اما D8 دارای 3 سال به روز رسانی رایگان است.
4. پوشش خودرو:
MP808
پوشش جامعی دارد، تقریباً 1 سال جدیدتر از D8، و اغلب بهروزرسانی میشود،
مدلهای اصلی MP808 اساساً تا سال 2023 یا حتی 2024 پشتیبانی میشوند
(مانند تویوتا). در حالی که برخی از مدل های D8 فقط تا سال 2022 پشتیبانی
می شوند. سال ها و مشکل پوشش ناقص مدل ها وجود دارد (مانند BENZ فاقد 294،
295، 296، 297، 206، 223، 232 و سایر مدل ها) و برخی از سری های خودرو به
روز می شوند. به آرامی (مانند JLR، PSA هنوز در سال 2020 گیر کرده است).
5. پوشش سیستم:
پوشش
سیستم MP808 کامل است و نتایج اسکن با کارخانه اصلی مطابقت دارد (برای
مثال، برخی از مدلهای کرایسلر 2021 از 15 سیستم بیشتر از D8، AFLS، LBSS،
RBSS، SGW و غیره پشتیبانی میکنند؛ هوندا از 8 سیستم دیگر پشتیبانی
میکند، PADAS ، EAS ، SFD و غیره)؛ و سیستم های کمی در D8 وجود دارد (برای
مثال، BENZ از سیستم LIN پشتیبانی نمی کند، و تعداد سیستم ها وجود ندارد؛
PSA، مانند 208 (P21)، 10 سیستم کمتر دارد، و 206 و ION فاقد 1 سیستم
هستند).
6. توابع اساسی:
Xtool
D8 دارای مشکلاتی مانند عدم پشتیبانی از تست اکشن و جریان های داده از دست
رفته است. به عنوان مثال، فورد هیچ تست عملی ندارد و برخی از سیستم ها
فاقد جریان داده هستند. PSA همچنین هیچ تست عملی ندارد و تعداد زیادی آیتم
جریان داده گم شده وجود دارد.
7. توابع ویژه:
پشتیبانی
از عملکرد ویژه MP808 به طور کلی بهتر از D8 است. به عنوان مثال،
عملکردهای ویژه هیوندای در MP808 بیش از 99٪ را پوشش می دهد. برخی از مدل
های D8 عملکرد خاصی ندارند یا تعداد کمی عملکرد خاص مانند ENG، ABS، AB و
غیره دارند.
8. دروازه امنیتی:
Autel MP808 از FCA (محدود به مناطق اروپایی و آمریکایی)، مجوز دروازه امنیتی رنو (جهانی)، D8 پشتیبانی نمی کند.
9. اسکن خودکار:
میانگین سرعت اسکن MP808 به طور قابل توجهی جلوتر است، زمان اسکن یک سیستم واحد زمان کمتری دارد و تجربه محصول بهتر است.
برای اطلاعات بیشتر، 2 جدول مقایسه زیر را به دقت بررسی کنید.
جدول مقایسه 1: پیکربندی سخت افزار/زبان/نرم افزار/قیمت
Item | Autel MaxiPro MP808 | Xtool D8 |
Image | ![]() | ![]() |
Screen | 7.0″ LCD; 1024×600 | 8” Touch Screen + 1024*762 Resolution |
Operating system | Android 11 | Android 5.1 |
RAM | 4G & 64G | 2G/64G |
Processor | ROCKCHIP RK3566 Quad Core | Quad-Core 1.8GHz Processor |
Battery | 5000mAh | 10,000mAh |
Multilingual | English, French, German, Spanish, Portuguese, Dutch, Polish, Swedish, Korean, Japanese, Russian, Italian. | English, Spanish, German, French, Italian, Finnish, Arabic, Japanese, Korean, Polish, Portuguese, Vietnamese, Russian, Simplified Chinese, and traditional Chinese. |
Full system diagnostic | Yes | Yes |
Bi-Directional | Yes | Yes |
ECU Coding | Yes | Yes |
Service Function | 36+ | 38+ |
Videoscope | Yes, with Autel MaxiVideo MV108 | Yes, XV100 |
IMMO Addon | No | With Xtool KC501/KC100 for key programming, with Xtool M821 for MB AKL |
Update | 2 Years Free Update, after that, the software update service is €302 per year | 3 Years Free Update |
Price | €513 | €513 |
جدول مقایسه 2: پوشش خودرو/سیستم/عملکرد
Brand | Vehicle Coverage | System Coverage | Function Coverage |
VAG | D8 supports year till 2022.
MP808 supports year till 2023. | MP808 has one more system than D8. | 1. Automatic scan: MP808 includes automatic scanning and fast scanning, and the scanning speed is comprehensively leading. 2. Basic functions: MP808 has one year system more than D8 system. 3. Special functions: MP808 has multiple anti-theft systems/battery matching/throttle valve matching/odometer/control unit reset/air conditioning learning/online security login, etc. |
Benz | D8 supports year till 2022, but 2022 missing 294,295,296,297,206,223,232 models).
MP808 supports parts of Mercedes till 2023. | D8 missing 2022 models, does not support LIN system.
MP808 covers all system by 2023. | 1. Automatic scan: D8 does not support the LIN system, and there are a large number of systems missing. 2. Basic functions: MP808 supports more systems than D8, such as RSG48V1, MCMS_RR213, etc. The basic functions of the system supported by D8 are not as good as MP808, such as host data flow and action test functions. 3. Special functions: The function coverage of D8 is not as good as that of MP808. MP808 supports functions such as GPF, Adblue reset, suspension calibration and tire pressure, etc., but D8 does not support. |
Benz_Sprinter | D8 supports year till 2022, but does not do 2022 T420, X471 etc.
MP808 supports year till 2023. | D8 missing 2022 models.
MP808 covers all car models by 2023. | 1. Automatic scan: D8 32s scans 18 systems; MP808 takes 48s to scan 34 systems. 2. Basic functions: support LIN system more than D8, such as EDIFF470 VG906, etc. 3. Special functions: The function coverage of D8 is not as good as that of MP808. MP808 supports functions such as suspension calibration, tire pressure, and speed limit, while D8 does not support. |
Ford | Both support year till 2023. | MP808 covers all systems by 2023.
D8 missing system in latest models. | 1. Automatic scan: Autel’s scan speed is more than 1 times faster. 2. Basic functions: D8 new car has no action test, and some systems lack data flow. 3. Special features: D8 new car less relative compression, fuel economy and OBD test. |
Chrysler | D8 support year till 2021.
MP808 supports till 2023, MP808 better than D8. | D8 missing system i.e SGW, AFLS, TBM2 in 2021 vehicles.
MP808 covers all systems by 2023. | 1. Automatic scan: MP808 50 seconds, 30s faster than D8. 2. Basic functions: Some models in 2021 support 15 more systems than D8, such as AFLS, LBSS, RBSS, SGW, etc.; 3. Special functions: MP808 supports full functions until 2023, D8 supports special functions until 2018. 4. MP808 has authorized security gateway |
Toyota | Xtool D8 scanner supports year till 2023.
MaxiPro MP808 supports year till 2023. | MP808 has one more system than D8. | 1. Automatic scan: MP808 scan speed is 50% better than D8. 2. Special functions: D8 lacks many key special functions such as evaporation system inspection, vehicle operation history record, etc |
Nissan | D8 only North American year till 2023, Other regions Almera, Qashqai, Kicks, X-trail supports till 2022.
MP808 supports year till 2023 for all regions. | Compared with D8, MP808 has the latest ECUID of 20 systems including engine, airbag, heating and air conditioning, and vehicle information. | 1. Special functions and action tests: D8 lacks a large number of special functions and action tests, such as under the engine: target idle speed, engine support, storage of data required for CPU replacement, body control module: BCM diagnosis when the door lock is faulty, etc. |
Honda | D8 supports 10 models till 2023.
MP808 supports 11 models till 2023 | D8 missing some 2023 systems, such as PADAS, SFD, CAN gateway (for security) and other 8 systems.
MP808 covers all car models by 2023 | 1. Automatic scan: MP808 1 minute 20 seconds, faster than D8. 2. Basic functions: MP808 compared to D8 multi-support 8 systems, such as PADAS, EAS, SFD, etc. 3. Special function: MP808 special function, operation test coverage over 99%, ratio D8 multi-support part special function and operation test. 4. Special functions: D8 supports 12 kinds of common special functions, MP808 supports 24 kinds of common special functions, and D8 supports many functions such as TPMS, A/F reset, HV Battery, etc. |
Hyundai | D8 support year till 2022.
MP808 supports year till 2023. | D8 missing some systems in 2023 models. MP808 covers all systems by 2023. | 1. Automatic scan: the scan speed is basically the same. 2. Basic functions: D8 missing system coverage for 2023 models, and does not support many motion tests. 3. Special functions: special functions cover more than 99%, and support some special functions more than D8 (some D8 models have no special functions or a small number of special functions, such as ENG, ABS, AB, etc. |
Porsche | D8 support year till 2020.
MP808 supports year till 2022. | Almost same system coverage. | 1. Automatic scan: the scan speed is basically the same. 2. Basic functions: all support version information, code reading and clearing, freeze frame, data stream, and MP808 supports more action tests. 3. Special functions: MP808 supports more special functions than D8, such as the airbag of Cayenne_9YA. |
JLR | D8 supports year till 2020.
MP808 supports year till 2023.
Xtool D8 diagnostic tool cannot access some engine modules after year 2016. | D8 missing some systems after year 2017. | 1. Automatic scan: same. 2. Basic functions: basic functions of MP808 models for more than three years. 3. Special functions: D8 only supports common special functions of 2016 and earlier models, and D8 does not support many special functions of engine systems after 2017. |
PSA | D8 supports year till 2020, 7 models less than MP808. Missing new cars 308, 408 and 408X after year 2021.
MP808 supported until 2023. | D8 missing some systems, for example 208 (P21) missing 10 system, 206 and ION missing 1 system. | 1. VIN code analysis: There are situations where the VIN code analysis fails, and some ECUs cannot recognize it. 2. Automatic scan: The scanning speed of MP808 is more than 1 times faster. 3. Basic functions: D8 has no action test, and there are a large number of data flow items missing. 4. Special function: D8 has no special function |
Fiat | D8 supports year until 2022, no 2023 model year.
MP808 covers year 2023 | D8 missing all 2023 model system, and missing some systems such as ESM, ETM, PIM etc on pre-2023 year models.
MP808 covers all systems for model year 2023. | 1. Auto Scan: D8 takes 18s to scan 6 systems, MP808 takes 26s to scan 12 systems, and MP808 scans faster in a single system. 2. Basic functions: MP808 supports 7 more systems than D8, such as ESM, ETM, PIM, etc. 3. Special functions: The function coverage of D8 is not as good as that of MP808. For example, MP808 supports more functions such as ECU replacement and data migration than D8. |
Maserati | D8 supports year till 2018.
MP808 support years till 2022. | D8 missing 2018-2022 model systems. | 1.Auto scan: same. 2. Basic functions: D8 supports less action tests, such as Ghibli’s ECM, BCM and other systems in 2018 have no action tests, while MP808 supports action tests”. |
AUTEL MaxiPRO MP808:
https://www.obdexpress.co.uk/wholesale/autel-maxipro-mp808.html
XTOOL D8 Scan Tool:
https://www.obdexpress.co.uk/wholesale/xtool-d8-obd2-automotive-scan-tool.html
آداپتور داده گیربکس GODIAG GT107+ DSG Plus به تازگی در eobdtool.co.uk منتشر شده است. عملکرد GT107 DSG (Godiag GT105 Plus GT107) را پوشش میدهد، اما نیازی به کار با Godiag GT105 OBDII Breakout Box نیست. علاوه بر این، از نمایشگر ولتاژ و جریان پشتیبانی می کند، نشانگر سوئیچ مقاومت 120 اهم CAN را اضافه می کند و همچنین یک کابل GND VCC برای شبیه سازی گیربکس BMW و بنز اضافه می کند. مشتریان می توانند پورت اتصال را جدا کنند و می توانند پورت اتصال حرفه ای خود را برای دستیابی به توسعه DIY بسازند.
Godiag GT107+ DSG Plus در مقابل GT107 DSG:
Product | Godiag GT107+ DSG Plus | Godiag GT107 DSG |
Image | ![]() | ![]() |
VAG series DSG gearbox | Yes | Yes |
Manual power analog ignition switch | Yes | Yes |
PCMFIash L-Line automatic control | Yes | Yes |
BOOT cable & boot probe | Yes | Yes |
CAN H CANL K-line communication indicator | Yes | Yes (Godiag GT105 is required) |
120 ohm CAN resistance switch | Yes | Yes |
Draw power from the vehicle battery | Yes | Yes |
Automatic control of power indicator light | Yes | Yes |
120 ohm CAN resistance switch indicator | Yes | No |
Voltage display | Yes | No |
Current display | Yes | No |
Support disassembly and connect with wire, convenient for DIYs. Or connect with professional adapter | Yes | No |
Support other Gearbox ECUs | Add VCC GND cable, support more gearbox ECUs | Less |
ویژگی های آداپتور Godiag GT107+ DSG Plus:
1.
آداپتور مناسب برای اتصال ECU های گیربکس سری VAG، پشتیبانی از گیربکس ECU
DQ250, DQ200, VL381, VL300, DQ500, DL501, Benz, BMW...
2. نمایش ولتاژ:
کاربر
می تواند ولتاژ فعلی ECU گیربکس را بداند. اگر اتصال کوتاه یا سیم کشی
اشتباه وجود داشته باشد، ولتاژ به شدت کاهش می یابد که می توان از آن برای
قضاوت در مورد مشکل استفاده کرد.
3. نمایش فعلی:
+Godiag GT107 می تواند جریان کاری فعلی ECU گیربکس را نمایش دهد که برای قضاوت در مورد وضعیت کار ECU گیربکس استفاده می شود.
4. نشانگر ارتباط:
+GT107 می تواند وضعیت ارتباطی فعلی CANbus K-Line را نمایش دهد.
5. سوئیچ برق دستی / اتوماتیک و سوئیچ 120 اهم:
کابل حالت بوت (جهش تبدیل جهانی گیربکس DB9 DSG) و پروب وجود دارد.
6. رابط اتصال DB9 با روکش طلا قابل جدا شدن:
کاربران می توانند به تنهایی پورت های اتصال حرفه ای ایجاد کنند تا توسعه DIY را درک کنند.
7. مجهز به سیم برق که دارای گیره باتری است:
کاربران می توانند انرژی خود را از باتری خودرو دریافت کنند.
چگونه از آداپتور گیربکس Godiag GT107 + DSG Plus استفاده کنیم؟
مهندسان
تعمیر و نگهداری گیربکس DSG می توانند از GT107+ DSG Plus برای شبیه سازی،
تشخیص و تعمیر ECU گیربکس DSG استفاده کنند و همچنین می توانند داده ها را
برای ECU گیربکس DSG از طریق PCMFlash، PCMTuner و Kessv2 و غیره بخوانند، بنویسند و تنظیم کنند.
این
آداپتور دارای انتخاب خودکار و دستی برای نرم افزار PCMFlash می باشد.
برای خواندن و نوشتن داده ها، می توانید "Auto" را انتخاب کنید. برای
تشخیص، می توانید "دستی" را انتخاب کنید. برای سایر نرم افزارهای kessv2،
DQ200، DQ250، DQ500 نیز می توانید "Manual" را انتخاب کنید.
علاوه
بر این، با قدرت باتری خودرو، آداپتور میتواند مستقیماً دادههای گیربکس
DSG را بخواند و بنویسد و میتوانید وضعیت ارتباط را در طول فرآیند خواندن و
نوشتن اطلاعات به وضوح بررسی کنید.
1.
Godiag GT107+ را طبق تعریف سیم کشی ECU گیربکس به ECU گیربکس وصل کنید.
برای VAG DQ250، DQ200، VL381، VL300، DQ500، DL501، برای رنو DC0/DC4،
Gen2، برای هوندا LUK UDCT.
2. منبع تغذیه 12 ولت 2 آمپر DC را وصل کنید. (دکمه های عملکرد باید قبل از اتصال منبع تغذیه ظاهر شوند.)
3.
GODIAG GT107 + سوئیچ احتراق آنالوگ در حالت "اتوماتیک" در صورت فشار
ندادن سوئیچ احتراق، داده های ولتاژ و جریان آداپتور 0V 0A و در حالت
"دستی" در صورت فشار دادن سوئیچ احتراق است. آداپتور ولتاژ کاری فعلی منبع
تغذیه و جریان کار فعلی ECU گیربکس را نشان می دهد. (توجه: لطفاً با توجه
به حالت مورد نیاز دستگاه برای خواندن و نوشتن داده ها، حالت احتراق آنالوگ
«خودکار» یا «دستی» را انتخاب کنید.)
4. PCMFlash، PCMTuner، J2534passthru را وصل کنید.
5. عملیات خواندن و نوشتن داده ها را انجام دهید.
راهنمای ویدیویی:
https://www.youtube.com/embed/qaCnV9Vtjh4
1. طبق تعریف سیم کشی ECU گیربکس، Godiag GT107+ را به ECU گیربکس وصل کنید. برای VAG DQ250، DQ200، VL381، VL300، DQ500، DL501، برای رنو DC0/DC4، Gen2، برای هوندا LUK UDCT.
2. منبع تغذیه 12 ولت 2 آمپر DC را وصل کنید. (دکمه های عملکرد باید قبل از اتصال منبع تغذیه ظاهر شوند.)
3.
GODIAG GT107 + سوئیچ احتراق آنالوگ در حالت "اتوماتیک" در صورت فشار
ندادن سوئیچ احتراق، داده های ولتاژ و جریان آداپتور 0V 0A و در حالت
"دستی" در صورت فشار دادن سوئیچ احتراق است. آداپتور ولتاژ کاری فعلی منبع
تغذیه و جریان کار فعلی ECU گیربکس را نشان می دهد. (توجه: لطفاً با توجه
به حالت مورد نیاز دستگاه برای خواندن و نوشتن داده ها، حالت احتراق آنالوگ
«خودکار» یا «دستی» را انتخاب کنید.)
4. PCMFlash، PCMTuner، J2534passthru را وصل کنید.
5. عملیات خواندن و نوشتن داده ها را انجام دهید.
1.
Godiag GT107+ را طبق تعریف سیم کشی ECU گیربکس به ECU گیربکس وصل کنید.
برای VAG DQ250، DQ200، VL381، VL300، DQ500، DL501، برای رنو، DC0/DC4،
Gen2، برای هوندا LUK UDCT، بنز، BMW، ECU گیربکس.
2. منبع تغذیه 12 ولت 2 آمپر DC را وصل کنید. (دکمه های عملکرد باید قبل از اتصال منبع تغذیه ظاهر شوند.)
3.
GODIAG GT107 + سوئیچ احتراق آنالوگ در حالت "دستی" است اگر سوئیچ احتراق
فشار داده شود، آداپتور ولتاژ فعلی منبع تغذیه و جریان کار فعلی ECU گیربکس
را نشان می دهد.
4. دستگاه خواندن و نوشتن داده OBD2 یا دستگاه تشخیصی را وصل کنید.
5. عملیات خواندن، نوشتن یا عیب یابی اطلاعات ECU جعبه دنده را انجام دهید.
آداپتور گودیاگ GT107+ DSG Plus در حال حاضر در پیش فروش است و قابل سفارش است.
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/godiag-gt107-dsg-plus-gearbox-adapter.html