نرم افزار FLY SVCI J2534 Ford/Mazda V125 (ایمنی) (ایمنی) را می توانید به صورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید و پس از اتمام دانلود، برای مشاهده نحوه نصب نرم افزار SVCI J2534 Ford V125، ویدیوی زیر را مشاهده کنید.
دانلود رایگان نرم افزار SVCI J2534 ford V125:
https://mega.nz/file/ySZQmR4b#kkvvaEp49tfBetmKtaNKUkrLpUr_1E49MjInmAeMJKk
حجم: 1.73 گیگابایت
دانلود رایگان نرم افزار SVCI J2534 for Mazda V125:
https://mega.nz/file/ibRSRBrK#_uouvcb0GR0AOMVBEAPzvPxHnozowdbcLCjDGPMvGRs
حجم: 1.51 گیگابایت
توجه: IDS و FDRS را نمی توان روی یک سیستم نصب کرد.
در اینجا یک ویدیو در مورد نحوه نصب نرم افزار SVCI J2534 Ford V125 به صورت گام به گام آورده شده است:
https://www.youtube.com/embed/fmseGs7gbHE
رابط تشخیصی FLY SVCI J2534:
رابط ارتباطی خودرو SVCI J2534 به طور کامل از شناسه های فورد/مزدا، تویوتا TIS (به زودی)، لندروور/جگوار SDD2، ELM327 پشتیبانی می شود.
بدون نیاز به ماشین مجازی، راه اندازی خودکار بدون مجوز
اطلاعات بیشتر:
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/fvdi-j2534-diagnostic-interface.html
کیت GODIAG GT107 ECU IMMO یک آداپتور اتصال گیربکس DSG است. این آداپتور دارای انتخاب خودکار و دستی برای نرم افزار PCMFlash است. برای خواندن و نوشتن داده ها، می توانید "Auto" و برای تشخیص "Manual" را انتخاب کنید. برای سایر نرم افزارهای kessv2، DQ200، DQ250، DQ500 نیز می توانید "Manual" را انتخاب کنید.
چگونه از Godiag GT107 و Kess V2 برای خواندن DQ200/DQ250 استفاده کنیم؟
مرحله 1: دستگاه را وصل کنید
مرحله 2: خواندن داده ها
ابتدا GT107 و GT105 را وصل کنید،
انتهای دیگر GT105 به خط OBD متصل است،
انتهای دیگر خط OBD به دستگاه Kess V2 و انتهای دیگر دستگاه Kess V2 با کابل USB به رایانه متصل است.
و در نهایت از جامپر رنگی GT107 برای اتصال ECU DQ200 یا ECU DQ250 طبق نمودار سیم کشی استفاده کنید.
سپس برق GT105 را وصل کنید، اگر نیاز به خواندن DQ200 دارید، کلید GT107 "Manual" و دکمه مقاومت را فشار دهید، اگر نیاز به خواندن DQ250 دارید، فقط کلید GT107 "Manual" را فشار دهید.
نرم افزار ksuite را باز کنید و مدل خودرو و مدل ecu را انتخاب کنید
اطلاعات ECU را شناسایی کنید، ما می توانیم اطلاعات ECU را که توسط کامپیوتر خوانده می شود ببینیم، اطلاعات را در دسکتاپ ذخیره کنیم.
سپس "READING" را انتخاب کنید، اطلاعات ECU را بخوانید و پس از خواندن آن را در دسکتاپ ذخیره کنید.
انجام شده!
راهنمای ویدیوی دیتای DQ200 را بخوانید:
https://www.youtube.com/embed/8OpuJh41FSo
راهنمای ویدئویی DQ250 Data را بخوانید:
https://www.youtube.com/embed/gDomIaHNL2o
UK Professional OBD2 Tools Online Shop
Xtool X100 PAD3 (X100 PAD Elite) یک برنامه نویس حرفه ای کلید تبلت است که نه تنها برنامه نویسی کلیدی را به مشتریان ارائه می دهد، بلکه عملکردهای ویژه پیشرفته ای را نیز ارائه می دهد. X100 PAD3 مجهز به برنامه نویس کلید KC100 می تواند این موارد را انجام دهد: برنامه نویسی کلید، تنظیم مجدد چراغ سرویس روغن، تنظیم مجدد چراغ سرویس تسمه تایم، تنظیم مجدد چراغ هشدار فشار تایر، تنظیم مجدد EPB، تنظیم مجدد بدنه دریچه گاز، تنظیم مجدد DPF، تنظیم مجدد باتری، کالیبراسیون زاویه فرمان و OBD- تشخیص موتور II و غیره
در اینجا آموزش XTOOL X100 PAD3 برای خواندن داده های BMW FEM 95128 بدون از بین بردن تراشه است.
کار آماده سازی: دستگاه و اتصال
مراحل:
مرحله 1: رابط Xtool X100 Pad3 Tablet را باز کنید، روی گزینه Special Function-> EEPROM-> EEPROM Adapter کلیک کنید.
مرحله 2: Read/Write Eeprom -> Eeprom Adapter -> 95CXX series -> 95128 -> Read Eeprom Data را انتخاب کنید
مرحله 3: داده ها را بخوانید
قبل از خواندن داده ها، نام فایل ذخیره شده را وارد کنید
شروع به خواندن داده ها کنید
پس از خواندن موفقیت آمیز داده ها، می توانید انتخاب کنید که آیا مسیر ذخیره فایل را تغییر دهید یا خیر
انجام شده!
راهنمای ویدیویی:
https://www.youtube.com/embed/HndSq56MzOg
UK Professional OBD2 Tools Online Shop
Yanhua Mini ACDP ماژول جدید 26 گیربکس Ford DPS6 Clone را برای Focus Ecosport Fiesta Aspire Figo و غیره منتشر کرد.
چگونه گیربکس فورد DPS6 را با ماژول 26 ACDP کلون کنیم؟
2.کلون گیربکس فورد DPS6 با ماژول 26 ACDP
دوباره متصل شوید، سپس دادهها را بخوانید/نوشتن - دادهها را کامل بنویسید، فایل داده اصلی را که در مرحله قبل ذخیره شده است انتخاب کنید.
بعد از Write Chip data به صفحه قبلی برگردید و اتصال را قطع کنید.
انجام شده!
ویدئو:
https://www.youtube.com/embed/H7qQm_QH4Nk
UK Professional OBD2 Tools Online Shop
در اینجا راهنمای آداپتور داده خواندن/نوشتن گیربکس کابلی Godiag GT107 DSG برای خواندن دادههای DQ250، DQ200، DQ500 با KESSV2 است.
نمودار اتصال:
مراحل:
1. Godiag GT107 را به گیربکس ECU DQ250, DQ200, DQ500 وصل کنید.
2. Godiag ECU IMMO Prog AD را با باتری خودرو یا منبع تغذیه 12 ولت 3 آمپر وصل کنید. (دکمه IMMO Godiag ECU IMMO Prog AD باید بالا باشد.)
3. دستگاه KESSV2 را وصل کنید و کلید GT107 را فشار دهید تا در حالت احتراق دستی قرار گیرد.
4. کلید مقاومت 120 اهم را فشار دهید.
5. کامپیوتر را وصل کرده و نرم افزار را برای خواندن و نوشتن داده ها باز کنید.
Work BOOT: از اتصال مستقیم به کانکتور واحد کنترل استفاده کنید، منبع تغذیه سوئیچینگ یا به صورت دستی (توصیه می شود) یا با استفاده از طرح کنترل برق خودکار، آداپتور داده گیربکس GODIAG GT107 DSG (همان PowerBox یا تبدیل شده از KESS) انجام می شود. در صورت کنترل دستی، ورود به حالت بوت ممکن است در اولین تلاش اتفاق نیفتد..
DQ500 را بخوانید: فقط در صورت اتصال مستقیم!
توجه: منبع تغذیه باید به صورت دستی روشن شود، در حالی که فقط احتراق باید روشن یا خاموش شود (پین 15)، کنتاکت دوم باید دائما وصل شود.
عملکرد در BSL با VL300/V30: نیاز به حفاری یک سوراخ در حداقل قطر درپوش به منظور قرار دادن پروب در آن دارد. پروب به آداپتور داده گیربکس GODIAG GT107 DSG BOOT خط 1k اهمی GND (که در میزبان GT107 موجود است) وصل شده است. اتصال به خط اجباری است و به شدت توصیه می شود از برق خودکار استفاده کنید تا سریع پین را احساس کنید. تخته. عکس های زیر محل حفاری و نقطه روی تخته که کاوشگر باید در آن برود را نشان می دهد.
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان